Juni 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nou niet slecht maar hij wasd te weining aangekomen verleden keer en hij is elke keer verkouden
    klophet af maar sinds deze week niet voor het eerst!!! wauw
    loop bij een kinderarts met hem en hij moest in maart terug om te kijken of die genoeg aangekomen is
    nou hij vreet ook echt alles nu! en alles gaat op !
    ze mondje staat wagenwijd open de hele tijd haha dus denk dat het wel goed zit nu
    qwa lengte zit die er goed boven
    hij zit alweer een tijdje in maat 74
    hij is een lange slanke
    maar zijn zus was altijd een korte slanke:)
    die is ook nooit dik geweest maar goed hij was nu wel erg licht
    hij woog met 8 maanden wat me dochter bij 6 maanden woog
    dus vetmesten die handel
    nou verdroeg die de melk ook niet goed want daar kreeg die heel veel slijm van
    dus vaak flessen halfvol laten staan
    daarin tegen eet die altijd zijn fruit en groente prima
    maar goed ze hebben die melk nog zo nodig
    echt raar idee dat ze over ruime 3 maanden alles mogen eten !
    ze gaan zooo hard he

2. mammavanesmee

mammavanesmee Actief lid

1 mrt 2009
    437
    0
    16
    @vogelinnetje: Heerlijk he als ze snel inslapen en zo vrolijk zijn. Zo te horen is Damien een makkelijke jongen (tenminste met slapen, rest weet ik zo niet meer;).

@Bo: Zo te horen groeit ie nu goed hihi. Jesse zit ook in maat 74. Met lengte de bovenste groeicurve en gewicht iets onder gemiddeld. Ook een lange slanke dus haha.
    Gaat allemaal echt snel he. Nog even en ze zijn alweer een jaar!

3. mammavanesmee

mammavanesmee Actief lid

1 mrt 2009
    437
    0
    16
    Ik ga weer. BZV kijken. Laatste aflevering alweer.

4. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.273
    6.738
    113
    Mama: nou, wel een makkelijke inslaper, maar 's nachts is ie niet altijd stil geweest hoor :)

Hier ook BZV!

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wat een mooie jongen!

Wat jammer dat hij zo'n last heeft van allergiën. Als het een troost mag zijn, qua eten waar je op moet letten, dat went. Ik weet sinds m'n 16de dat ik een pinda-allergie heb en daarbij aardig wat kruisallergieën gekregen. Maar ik ben het zo gewend dat ik goed weet wat kan en niet. Ik zou me geen leven meer kunnen voorstellen waar ik iets kan eten zonder te checken of het kan... Voor Ward ben ik er ook heel (soms te) voorzichtig voor, maar de ka geeft mij daar goeie raad in. Moet wel noten en notenpasta's mijden tot hij vier jaar is. Ik hoop dat hij naar z'n papa gaat aarden, want die heeft geen enkele allergie. Geef hem wel hypo-allergene melk.

@ meisje: Daar ben je! :D Ik miste je hier al ;) Super he van Maxim zijn stappen. Heb gisteren nog aan hem moeten denken toen onze Ward aan de keukenstoel zich optrok en begon rond te gaan. Hebben nl. dezelfde stoelen als jullie en zag precies Maxim staan, zo fier :)
    Hier begint Ward meer en meer aan me te klitten... ;) Langs de ene kant leuk, maar langs de andere kant vermoeiend! Anders kon iemand anders hem eens even pakken, maar nu steekt hij z'n armpjes naar me uit en zeurt net zo lang tot ik hem terug pak... ;) Ach, 't is een fase. Maar blijkbaar was ik als kind net hetzelfde... Zo moeder, zo zoon ;)
    En Maxim komt precies terug goed aan he. Hij zat een tijdje geleden gelijk met Ward, maar heeft precies z'n schade goed ingehaald ;) Goed zo!!

@ sabse: Hoe gaat het bij jullie? Beter en beter? Jij niet ziek geworden?

@ tihany: Joepie, het tweede tandje is erdoor! :D Wij wachten nog altijd op nummer 3 t.e.m. 6 ;) Nog steeds niets door. Vrees voor heel taai tandvlees... Zou op latere leeftijd wel heel goed zijn, maar nu uiterst vervelend.

6. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik ben niet ziek geworden en hoop dat ook niet meer te worden. De incubatietijd is 1-3 dagen, dus ik hoop dat ik toch de dans heb ontsprongen.

Ben de afgelopen dagen met vlagen misselijk geweest en nu is dat zo goed als weg. Misschien had ik het licht.

Met V gaat het stukken beter. We gaan vanaf vanmiddag proberen wat minder ORS te geven en wat meer gewone water en melk. Duimen dat ze het allemaal binnen houdt.

Gisteren had ze nog een paar hapjes bloemkool en aardappel op. Ze kreeg haar fles en mijn man begon aan zijn avondeten en op de helft van haar fles wilde ze rechtop zitten. En duwde de fles uit haar mond, maar deed wel d'r mondje open van "kom maar op". Dus ik de fles aanbieden, maar die duwde ze weg. Weer mondje open en maar naar mijn man kijken :p Dus ze heeft een paar hapjes van hem mee mogen eten, het is ook nog binnen gebleven. Goed teken dus :D

7. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Iemand wel eens ontstoken ogen gehad? Wat doet een huisarts als je daar naartoe moet?

Het had over moeten zijn vandaag, maar ik heb gisteren veel zitten wrijven (irriteerde enorm). Dus is het vandaag weer roder. Moet morgen of overmorgen weg zijn en anders moet ik van de huisarts op controle komen.

8. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    ik heb dat eens gehad, en heb toen gewoon druppels gehaald. Hielp heel goed.

9. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Aha ok, dan weet ik wat ik kan verwachten ;)

Ben niet zo van het gepulk aan mijn ogen :p

10. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

sabse wat fijn dat je meisje weer thuis is

hier ben ik van de week zelf ziek geweest alles kwam er uit wat is dat vies zeg hopelijk krijgt de kleine man het niet
    ik moet wel gaan uit kijken het de kleine had hem even in ze bedje gezet dan kon ik me aankleden ga ik even kijken zit hij op ze knieetjes en zich proberen op tetrekken

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Als z'n bedje nog hoog staat zou ik het toch snel lager zetten ;)

@ sabse: Dan gaat het toch de goede weg op als ze met papa wil mee-eten ;) Fijn dat ze het goed verdroeg!
    Hopelijk blijft het voor jou bij die misselijkheid, want een zieke mama is niet fijn he...

12. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

hij kan nog 1standje lager dat doet me man morgen dan is hij toch vrij de box staat gelukkig al op ze laagst

13. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.273
    6.738
    113
    Sabse, o wat fijn dat haar eetlust weer terugkomt!

Sabine, hier ook ziek geweest. Damien en ik blijven elkaar maar aansteken. Vandaag voor het eerst zijn we weer symptomenvrij.

Damien pakt altijd mijn handen om zich op te trekken, maar heeft nog niet door dat hij zich ook aan andere dingen kan optrekken. Toch gaat zijn bedje dit weekend helemaal naar beneden.

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Nijntje: ja ik leef ook nog :D Nogal druk, ofja, zit al hele dag op pc in de les, en dan 's avonds echt geen zin meer eigenlijk... En wil ook zoveel mogelijk met Maxim bezig kunnen zijn!
    Oh dezelfde stoelen, grappig :D Leuk als ze er zo tegen staan he :) Gans fier hihi.
    Hoeveel hij weegt heb ik eigenlijk geen idee, hij is nog steeds vrij "fijn", ben benieuwd naar volgende week ;)
    Ook hier is enkel mama goed, ben vanmorgen weer "stiekem" vertrokken bij de onthaalmoeder :) Zonder dat hij mij zag vertrekken. Hij was eerst weer aan het huilen. Als hij dan aan het spelen is vertrek ik snel zonder dat hij het ziet ;)

Sabse: fijn dat ze al at! En groente vult mss ook wel beter (of dat ze zo sneller krachten op doet?) Dus wel heel goed dat ze dat wilde!
    Ook leuk dat jij zelf niet ziek bent geworden ( hout vasthouden)

Sabine: het kan opeens snel gaan he :)
    Morgen terugplaatsing! Spannend!!! Zal duimen voor jullie!

Vogelinnetje: voor je't weet heeft hij dat ook door hoor ;) Ze kunnen opeens zo snel vooruit!

Bo: Maxim zit al een maand op 3 flessen (ofja, 1x bv met erachter nog fles, en 's avonds nog 2 flessen) Meer lijkt hij niet nodig te hebben. Mag dat bij jullie nog niet? En is 120+4 niet 135cc in totaal? Meen dat dat zo bij mij op de doos stond toen.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik zit overdag vaak op 't forum omdat ik dan op m'n werk ben en dat interesseert me momenteel weer totaal niets... ;) Vandaar ;) 's Avonds kom ik ook niet veel achter de pc. Eerst fijn spelen, dan huishouden en daarna slapen. De dag duurt veel te kort...

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Hier zijn de pc's nogal traag als internet aan is. Dus is het ofwel mijn taken doen en geen internet, of als ik ze beiden wil doen, heel lang wachten tussenin. Kans dat dan 1 vd 2 niet goed werkt is wel heel groot! En heb er soms ook geen tijd voor. Hangt ook van mn goesting af :) Heb nu al hele dag goed gewerkt vind ik zelf, dus kan ff internet er wel af :D

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha, wij gingen altijd op zoek naar werk en deden dan eigenlijk gewoon ons eigen ding. Kwamen ze kijken, altijd een site open staan met vacatures :p

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Joepie!!! Tandje nr 3 is door!!! :D

19. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Gefeliciteerd! Gaat hard hoor :D

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja kopt je heb gelijk van de hoeveelheid cc maar hier mag die op 3 flessen zitten al een maand ook maar hij kwam niet genoeg aan dus 4 is dan wel goed voor hem hij regelt het vanzelf wel

Deel Deze Pagina