Juni 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Haha absoluut :)

2. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    #3042 vinisa, 12 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2011
    Mijn meisje blijft me verbazen :p

We hebben haar net in bed gelegd, na een paar minuten draait ze zich om.. is druk aan het bewegen en wij dachten "nou, ze zal wel gaan huilen". Maar nee, uiteindelijk legt ze haar hoofd neer en nu slaapt ze. Op d'r buik :$

Edit: ze is alweer wakker :p Had niet anders verwacht ;)

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja zonder problemen weer ;) Om 20u30 lag hij erin, maar 1x wakker geworden vannacht, maar even wiegen was goed. Geslapen tot 6u40, maar toen even bij mama gelegd, omdat mama nog steeds hoofdpijn heeft. Toch nog tot kwart voor 8 wat geslapen ;)
    Ga nu snel douchen en dan boodschappen doen. Kan hij weer in de winkelkar zitten :D En nu is het nog niet zo druk in de supermarkt.

@ sabse: Heeft ze vannacht wel wat goed geslapen?

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

sam die was om 6 uur wakker, ik hoopte dat ie nog ging slapen na een fles en schone luier, maar helaas, om 7 uur maar eruit gegaan met hem.

5. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ Sabse: Hier vindt Mare papier scheuren helemaal leuk. Hopelijk heb je wat uurtjes kunnen slapen vannacht.

@ Nijntje: Veel plezier met boodschappen doen!

Hier is Mare weer aan het proberen te poepen, dat lukt de laatste tijd niet zo gemakkelijk. Het is heel hard werken voor een keutel. Ik probeer haar zoveel mogelijk water te geven tussendoor, hebben jullie misschien nog tips?

Mare ligt nu op haar speelkleed naar muziek van woezel en pip te luisteren, zulke mooie liedjes! Het gevolg is wel dat mama en papa ook de hele dag woezel en pip lopen te neuriën.

6. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ Elsie: Dat is vroeg, is Sam altijd zo vroeg wakker? Mare wordt meestal rond half 8 wakker.

Zo te ruiken is het gelukt hier, dus ik ga mijn meisje maar eens een verschonen.

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@dagdroom sam word meestal tussen 6 en 7 wakker, dus best vroeg.

8. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.558
    14.112
    113
    Vrouw
    Elsie een hoop kindjes worden rond die tijd wakker, maar het is inderdaad vroeg! Hoe laat gaat Sam naar bed?

9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.558
    14.112
    113
    Vrouw
    Hier hebben we Stijn gisteren een Pinky Ponk gegeven van Vtech (stond al een aantal maanden op de kast), is een soort elektrische sorteerstoof. Wat een vreselijke stemmetjes heeft dat ding! We verstaan allebei niet wat ze zeggen en we horen steeds iets van 'lekkere snikkel', maar mag toch hopen dat we het verkeerd verstaan! Gelukkig kan je hem ook uit zetten. Stijn vind dat ding hoogst interessant maar heeft net ontdekt dat als je de deksel eraf haalt, je de blokjes er veel makkelijker inkrijgt! :D

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam die gaat om 19.00 uur naar bed, en overdag doet ik nog 2 a 3 slaapjes, en bij jullie?

11. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.558
    14.112
    113
    Vrouw
    Hier gaat Stijn rond 20.30-21.00u naar bed (hij krijgt rond 20.00 zn laatste fles en het ligt eraan hoe moe hij is), en hij slaapt dan tot 09.30-10.00u. Ongeveer even lang dus, alleen kan ik wat meer uitslapen. ;)
    Hier overdag vaak nog 2 slaapjes, soms uitzonderingen zoals afgelopen woensdag bij mn man, toen 4 slaapjes.

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

dat is lekker dat je kan uitslapen! ik vind het opzich niet erg hoor om er vroeg uit te zijn, maar vandaag ben ik gewoon een beetje moe. sam die gaat dan nog rond 10 uur naar bed tot 10.45 ongeveer en dan van 13.00 tot 14.30 en dan vaak aan het einde van de middag nog een half uurtje, maar soms slaat ie die wel over. misschien moet ik eens proberen hem later op bed te leggen dat ie dan wat langer slaapt, want 6 uur vind ik wel erg vroeg haha

13. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ Elsie: hier ook altijd een vroege vogel. Meestal vanaf 6 tot 7 dat ze wakker wordt. Soms vroeger ;) Half zes dan ofzo. Maar meestal rond 6 uur, half 7 en soms kwart voor 7 of 7 uur.

En dan slaapt ze vaak pas rond 8 uur 's avonds of later (half 9/negen uur). Overdag slaapt ze twee keer, maar de laatste tijd vaak ook maar één keer. Terwijl ze eigenlijk twee slaapjes nodig heeft.

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam die heeft ook echt wel 2 slaapjes nodig, soms 3. gister 3 keer geslapen en om 18.00 was ie alweer moe, fles heb ik toen kunnen rekken tot 18.30 maar langer ging echt niet, dus hij lag er gister ook vroeg in.

15. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Nou dan slaapt hij nog best lang :)

We hebben wel eens gehad dat ze nog later sliep, maar toch om 6 uur wakker. Is denk ik gewoon het ritme van jouw kleine. Later laten slapen zal niet veel uitmaken (denk ik).

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik denk ook niet dat het uit zal maken eigenlijk, soms word ie wel om 7 uur wakker of tussen half 7 en 7 uur en dat vind ik nou net wat fijner. maarja je hebt het niet voor het zeggen.

17. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.558
    14.112
    113
    Vrouw
    Ach ik ben in elk geval altijd dankbaar dat mijn zoon doorslaapt, dat is ook niet overal zo.

Pfft hier een mannetje dat in hongerstaking is. Heeft over de hele dag 'al' 1 hap brood op en net 1 framboos. Hij pakt zelf helemaal niets van wat ik aanbied, en als ik wat in zn mond probeer te doen houdt hij deze stevig dicht, draait zn hoofd helemaal op zij, als ik volg is het krijsen. Tja dan maar niet. Wie weet krijgt hij weer een tandje ofzo? Verder is hij heel vrolijk.

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik ben ook blij dat sam doorslaapt! heb hem net weer in bed gelegd want tussen de middag maar driekwartier geslapen! en nu was het alleen maar huilen.

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Wel leuk om nog eens iedereen zijn leeftijd te weten :) En als we volgens Nieky allemaal pubers zijn, dan ben ik de grootste? Ben 21 :D

Hier dus wel een grote kinderwens voor een 2e, maar ben "vies" van seks, en heb bijna een panische angst voor de bevalling...

Ga dadelijk even wandelen!

Tihany, leuk dat hij stapjes zet aan de hand!

Nijntje deed hij die 2-3 stapjes zonder zich ergens aan vast te houden? Waauw zeg :D Knap!

Hier de leukste spelletjes: klappen in de handjes (liedje) en sinds woe denk ik, klapt hij mee! :D Super schattig! Vanmorgen deed hij bij vriendlief (die trouwens het liedje niet aan het zingen was) eerst klappen en toen hield hij zijn hoofdje vast met 2 handjes hihi :D Lief!!

Sinds donderdag kan hij stappen met maar 1 handje vasthouden, terwijl hij dat dinsdag nog niet durfde :) (wist niet of ik het hier al gezgd had, als dat wel zo is sorry dan :D)

Nieky, goed dat je dochter het nog niet begrijpt als je zegt dat ze dom is :D Zo dom is ze toch niet, ze heeft gewoon haar eigen tempo hihihi :D Die van jou blijft tenminste langer baby, plus, je hoeft er binnenkort nog niet achteraan te rennen omdat ze nog niet weten wat "nee" of "mag niet" betekent! :D Heeft ook zo zn voordelen ;)

Maxim kan ook met zn handjes draaien :) Sinds vorige week eigenlijk al. Doet het tijdens het eten hier :D haha!

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Hier is Maxim rond 5'en meestal wel wakker... Door de week wil hij dan zelfs vaak niet meer terug slapen... :( Vanochtend wel gelukt, en heeft toen geslapen tot uur of 6, maar een uurtje maar dat hadden we toch weer :D toen heb ik hem bv gegeven en heeft hij nog eventjes geslapen. Gelukkig, ben gister nl. nog op stap geweest tot half 3 hihihi :D Voor het eerst!! (op het restaurant van vorige week na dan, maar dat is anders he)

Deel Deze Pagina