Juni 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Wij gaan het ook zo kijken :D

Niets fout aan in mijn ogen, gewoon leuk vermaak :p

2. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    De reiswiegbak gebruiken wij al twee weken niet meer. Hij kon niet meer lekker strekken (Stokke). En aangezien de kinderwageninzet ook vrij plat kan ligt hij nu lekker daarin. Hij vindt het ook veel leuker.

3. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Oh even iets heel fouts hoor, hahaha. En we zijn niet eens fan van Ajax (mijn man een beetje), maar hij is wel leuk en we hebben hem van mijn mans werk gekregen :) Het balletje is van de hond, hihihi.

4. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.200
    6.622
    113
    @eenkennigheid: ik denk niet dat dit het is. Ik denk eerder dat onze baby's nu personen kunnen herkennen. Als ik Damien van het kdv ophaal, krijg ik de laatste tijd ook een glimlach van hem. Bij mijn man en moeder doet ie dat ook, maar bij anderen weer niet. O, bij zijn juffen ook.

@Melkdip: ik hoop dat dat het is. Ik ga door en heb het hele weekend om het te stimuleren. Mag Damien lekker elke 2 uur drinken. Is voor hem geen straf. De bv thee, daar geloof ik niet in. Het is volgens mij eerder een moment van rust waardoor je je ontspant en de bv beter gaat verlopen. Als ik kolf, dan neem ik de tijd en lees een tijdschrift. Maar dat kamertje (omgebouwd invalidetoilet) is zo saai. Helemaal wit en koud! Nu geloof ik heel goed dat die kou ook een rol speelt. Ik heb al een klacht ingediend. Maar het is niet alleen het kolven. Ook als Damien zelf drinkt, merk ik dat het moeizamer gaat.

@Dazwa84: ja dat is wel heel erg fout ;)

5. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Het zou jammer zijn als je met bv moet stoppen vanwege je werk Vogelinnetje. Zo'n kale koude ruimte is niet fijn..

Dazwa, dat is echt enorm fout:D

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ik zie zoveel leuke foto's voorbij komen, kan natuurlijk niet achterblijven.
    Hier mijn knappe kereltje:D

Bekijk bijlage 102693

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb altijd een fopspeen van Ward mee (die van Difrax raden ze aan om de 6 weken te vervangen en dat heb ik dan ook gedaan) en in het begin een paar foto'tjes. Nu kolf ik al wat meer, maar de gezelligheid van het lokaal speelt hier ook mee hoor...

@ Maible: Mooi mannetje! :)

@ Dazwa: Oohh, hoe fout! :p Maar leuk hoor!

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ff ego: Ward heeft vandaag 800cc gedronken!!! Joehoe, we gaan de goeie richting uit! :D

9. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Dat is goed nieuws! Gaat weer goed he :D

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja! Hij kwam van bij de onthaalmoeder en had 550cc op. Daar heel weinig geslapen, dus thuis is hij als een blok in slaap gevallen. Toen hij wakker werd binnen het half uur een flesje van 160cc op. Maar hij was zo in z'n oogjes aan't wrijven. Dus toen ik gedaan had met kolven nog laten drinken en nog 90cc vlotjes gedronken. In z'n bedje gelegd en binnen 5 minuten sliep hij! Oh, dit is echt genieten nu! :D

11. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

@ Dazwa ik vind het een gaaf pakje heb hem zelf ook namelijk voor me kleine vent hij heeft heel veel van ajax me man is echt voor ajax fan

12. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.495
    13.968
    113
    Vrouw
    @ Dazwa, inderdaad fout pakje, ben namelijk totaal niet voor ajax! ;)
    Maar een voetbalpakje is altijd leuk, Stijn heeft er een van Barca, de sokken komen tot over zn liezen haha dus volgende zomer kan hij het weer aan!

Hier trouwens een foto ervan, dit was in de zomer en het was te warm voor zn sokken, maar je ziet wel dat het eigenlijk nog te groot is.

13. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Nijntje, fijn dat hij gisteren zo goed gedronken heeft! Heeft hij vandaag weer zo'n goede dag?

Cin, ook al zo'n foute voetbal outfit:p

Oliver heeft van mijn broer een outfit van het Nederlands elftal gekregen. In de kleinste maat die hij kon vinden. Hij heeft dus alvast een pakje om aan te doen bij het volgende WK...;):D

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha! :D

Vandaag zitten we al op 390 cc. Om 5u was hij weer wakker en gelijk een poepluier. ;) Maar heeft na z'n flesje nog tot 8u geslapen, en ik ook ;)
    Vind dat vroeg opstaan nog niet zo erg. Ben blij met elke ml die hij drinkt!

15. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    kan een niet meer herinneren wie allemaal een foto gepost heeft. maar in elk geval allemaal mooie kindjes die ik voorbij heb zien komen :D

@Eenkennigheid: Matiz heeft daar niet echt last van. Al merk ik wel dat hij naar 'bekende' mensen sneller lacht dan naar 'vreemde' mensen.

@Nijntje: hiep hiep, dat gaat de goede kant uit.

16. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Haha geweldig!!!

17. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik krijg vandaag mijn babybjorn.... lijkt me zo gezellig om zo met sanne rond te lopen.... en ondertussen heb ik dan mijn handen vrij om jesper zijn fietsje te duwen(zo'n 3-wieler met duwstang) en kan ik ook weer eens lekker rondlopen....

18. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    weet niet meer wie het zei over dag en nacht wisselen: maar overdag drinkt hij ook om de 2u meestal...!!

Vogelinnetje: bij mij hielp meer eten al om meer melk te krijgen! Mss ook een goede tip? (ging op paar dagen van 70cc naar 100cc! 1x 120cc en 1x 110cc) Gister weer maar 90cc, dus moet weer meer eten...!

Zag weer leuke foto's!

Had ik al welkom tegen Maible gezegd? Geen idee, en anders nog maar een keer ;)

draagdoek is erg handig!! Altijd handen vrij, Maxim vind het ook heerlijk zo dicht bij mama!

19. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.200
    6.622
    113
    O, ik heb wel zo'n hekel aan voetbal!!! Damiens ooms houden van Ajax of PSV, maar ik ben blij dat hij nog geen shirtje heeft gehad.

Goed idee over de draagzak. Ik zal de minimonkey ook weer eens voor de dag halen.

Het kolven gaat weer een stuk beter. De kamer is warmer gemaakt. Ook het drinken aan de borst gaat beter: vanochtend spoot de melk er weer uit. Ben opgelucht!

Meisje89: zit je echt nog op10-12 voedingen per dag? Heb je al advies gevraagd aan het cb? Anders zou ik toch tussendoor een waterfles proberen.

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Hij heeft echt honger dan hoor. En aangezien hij al te licht was, ga ik het hem ook niet weigeren natuurlijk. Heb hij net geen 3mnd was volgens mij, proberen te rekken. Maar dat doen we nu dus ook niet meer... Hij zat echt onder de laagste grens van de curve, wat extra kan echt geen kwaad. Het is alleen vermoeiend. Sta ook nooit voor 10u op hoor.. Dan hou ik het echt niet vol!

Deel Deze Pagina