Juni 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hihihi, zie het al voor me! :D

@ tihany: Da's ook vervelend... Ward is op een zondag jarig, dus dat komt goed uit. ;)

2. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Haha een echt duikertje!

3. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Hier zijn we net lekker in bad geweest. Mare vond het heel ontspannend volgens mij want even later zag ik allemaal drolletjes in het badwater drijven. Dat is weer eens wat anders dan badschuim:)

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha! :D Drolletjes heb ik hier gelukkig nog nooit gehad. :)

Gebruiken jullie al badschuim? Ik nog niet, af en toe badolie, maar moet hem ook wassen met een douchegel op basis van olie (ivm eczeem). Maar af en toe gebruik ik m'n voorraad Galenco en Zwitsal toch eens tussendoor.

5. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Nee het was meer bij wijze van spreken, het badschuim dan de drollen waren echt!
    Gebruik wel olie van weleda voor na het badje.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja, dat snapte ik ;) :D

Maar ik heb er eigenlijk geen idee van wanneer je badschuim gebruikt. heb het ook niet in huis (of misschien wel zo'n staaltje van zwitsal, maar dat zou ik moeten nakijken). collega haar zoontje had tijdje geleden de hele bus leeggegoten in het bad. Plezier dat hij had! :D De hele badkamer was puur schuim :p

7. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ nijntje: Heeft Ward veel last van eczeem? Mare pas geleden wat maar dat is gelukkig zo goed als weg getrokken. Heb er zelf wel veel last van, dus hoop maar dat Mare er niet al teveel last van gaat hebben.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hij had het heel erg op z'n knietjes, knieholtes en ellebogen. Moest daar van de ha een vette creme van Louis Widmer op doen. Maar bij vriesweer werd dat erger zei ze, en dat was inderdaad zo!
    Mocht hem dan ook niet meer elke dag in bad doen (ook geen oliebadjes zoals ik deed). Maar het is nu zo goed als weg, al een tijdje. Af en toe een droog plekje en dan wrijf ik dat opnieuw in. Smeer niet meer elke dag z'n zalf.

9. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Ah fijn dat het zo goed als weg is, Mare gaat hier nu ook om de dag in bad om die reden. Wel jammer want er is niets dat ze liever doet dan in bad gaan!

10. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.539
    14.058
    113
    Vrouw
    Zo wat had ik een hoop bij te lezen!
    Ik zal vanavond even pm-en als ik er achterkom hoe het werkt haha.
    Leuke foto's voorbij zien komen van stralende lachende meiden en een stoere wandelende Xavi!

Verjaardag doen wij in 2 dagen. Heb een nogal grote familie en hoop vrienden met kinderen. Zitten beide dagen op zo'n 35 man, druk genoeg dus. We hopen het in het nieuwe huis te vieren en uiteraard lekker buiten want we hopen op mooi weer!

In september hebben we allebei vrij voor een evt vakantie maar het ligt eraan hoe we financieel zitten. Voor in het nieuwe huis willen we ook een nieuwe bank, nieuw dessoirmeubel en een nieuw bed en daarnaast willen we een nieuwe auto. Dus mocht het allemaal meevallen en we de loterij winnen dan wil ik naar de canarische eilanden oid. Stijn is namelijk nog alleen nog 20 euro administratiekosten. Maar ik denk dat we lekker thuis blijven en af en toe een dagje weg zullen gaan.
    Stijn is op een maandag jarig, normaal gaat hij dan naar het kdv maar nu hebben mn man en ik beide vrij.
    Ik ga zelf een taart maken. Waarschijnlijk een bumba en een nijntje taart en verder haal ik wel wat vlaaien bij de hema ofzo.
    Morgen gaan we naar de 1e verjaardag van Stijn zn vriendinnetje (dochter van vrienden van ons die toevallig ook op maandag bij Stijn op het kdv zit), en zij scheelt nog geen 3 maanden met Stijn! Volgens mij zijn de kindjes echt snel een jaar! Zit hier trouwens te denken om iets van een loopauto te geven. Hebben ook al een boederij van Little people klaar staan.

Haha werd geroepen door mn man, staat met Stijn te douchen, nou die kreeg net een dubbele nippletwist van hem! :D

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb even vluchtig wat gelezen hoor het was zoveel:)

hier heeft sam verhoging sinds vanmiddag, vanmiddag 38.7 en net 38.2, normaal slaapt ie rond 19.00 uur maar nu nog steeds niet.

12. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ach beetje ziek? Beterschap voor de kleine, hopelijk neemt zijn tep snel weer af :)

Is hij nu wel vrolijk of juist niet omdat hij normaal al slaapt rond dit tijdstip.

13. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Hahahaha :D ik heb dat maar één keer meegemaakt en dat was toen ze een paar dagen oud was. In een soort tummy tub, zat ze er net in en opeens zag ik allemaal poep omhoog komen en rond drijven ;)

Hopelijk was dat pas nadat ze al een tijdje in bad zat :)

14. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Het was druk hier :D

Nou pm-en is niet moeilijk, dus je hebt het vast snel door!

Leuk idee hoor een loopauto. Ik heb nog geen idee wat ik moet geven aan onze meid. Heb nog ff de tijd om iets te bedenken :p

Whahahaha geweldig! Zal je man leuk hebben gevonden! ;)

15. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Beterschap voor Sam!

16. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Auwie!

17. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Ik mag zo nog gaan werken, heb slaapdienst vanavond en een keer in de zoveel tijd beginnen we dan pas om 22.00 en werken tot de volgende dag 15.00. Zo raar om zo laat te beginnen, dat went maar niet.

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

dankje!

19. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Lijkt me zwaar en kan begrijpen dat je daar niet aan kunt wennen.

20. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Xavi is over 2.5 maand al jarig.. Is zo voorbij die 2.5 maand!!
    Het zaaltje is geregeld. Gelukkig namen die mensen het niet..

Heb gekeken bij kaartje2go en een voorbeeld gemaakt met een foto tekst enzo..

Ben uitgeteld Xavi was al voor 6 uur wakker vanochtend dus ik ook. En hij is nu net pas in slaap gevallen

Deel Deze Pagina