Dat was ik Nee, dan is het niet nacht voor dag houden als hij dat overdag ook doet... Waterfles zou ik nu niet gaan nemen als hij vorige keer afgevallen is. Is hij ondertussen goed aan't terug bijkomen? @ Vogelinnetje: Gelukkig gaat je melk weer goed! Voel je je al dadelijk een stuk beter he Ben daarnet even met Ward bij familie op bezoek geweest. Mensen zijn al ouder en wat op de sukkel geraakt, dus ze geraken niet meer tot thuis. Dan wij maar tot daar. Lekker ingeduffeld in z'n pakje en fijn gewandeld. Met naar huis te wandelen is hij in slaap gevallen dus heb ik hem maar in de reiswieg laten liggen. Hoop dat hij dadelijk wakker wordt, want er zit dadelijk al weer 4u tussen zijn voeding!
Was niet zeker of gij het waart Toch juist gedacht dan 2wk geleden was hij 4,680 (met 3mnd 4,450 geloof ik dus goed bijgekomen) Moet nu woensdag weer gaan. Maar zn beentjes zijn al dikker dus denk toch dat hij weer wat hoger zit nu! Gisteravond had hij, toen ik werken was, om half 9 een fles KV gehad. Ong 140cc waarvan hij er 70cc opgedronken heeft. Rest laten staan. En toen ik naar huis ging, rond half 12, heeft hij weer bij mij gedronken, hij had echt honger... Ok het zijn dan al 3u, waarvan hij er zeker 2 geslapen heeft! Dus echt actief is hij niet geweest (waarvan hij dan honger zou krijgen) Maar de nacht zou hij er dus niet mee halen...
Meisje, dat ritme past niet bij een baby van 4 maanden. Heb je enig idee hoeveel hij drinkt? Misschien toch een keer kunstvoeding proberen.
BV uit de fles rond 100 a 120cc. Dus bij mij ook zoiets dan zeker. Hij had rond 2u gegeten en ja hoor, hij ligt weer aan!
Da's het nadeel als ze aan de borst drinken, dat je niet precies weet hoeveel ze binnen hebben he... Dat voordeel heb ik met kolven. En ook bv is vraag en aanbod. Maar 't is enorm vermoeiend voor jou he. Woensdag eens vragen op kind & gezin wat je moet doen. Misschien dat zij je raad kunnen geven? Hier zijn de wangen en de handjes dikker geworden. Aan de beentjes valt het mij niet zo dadelijk op. M'n ouders zijn een weegschaal gaan halen, maar ga denk ik tot maandag wachten om hem te wegen. Dan is het een week geleden. En ook een uur of 2 na z'n voeding (of vlak voor een voeding) en niet meer als hij net gegeten heeft Maar Ward was dus ook naar de P3 gezakt...
Ze mogen op die leeftijd 180cc per fles drinken, maar dat heeft Ward ook niet hoor. Hij heeft daarstraks 140cc, maar dat is dan verdeeld over een uur en 3x drinken. Soms drinkt hij wel eens in 2x een fles van 150-160cc.
Ja volgens mijn ouders zijn zn wangen ook dikker, maar zie het niet zo heel goed. Beentjes daarentegen wel! Mss dat ik toch met groente ofzo moet beginnen. Aangezien ik 100cc kolf, drinkt hij die ook natuurlijk. Anders zat ze er niet in he Hij drinkt ze goed leeg dus ja.
Maar met kolven krijg je er minder uit dan dat ze aan de borst drinken. Dus het kan goed zijn dat hij meer per voeding heeft he (als hij aan de borst drinkt bedoel ik dan)... Als hij 100cc bv uit fles krijgt, biedt je hem dan nog kv erbij aan? Want ward vraagt soms ook niet meer, maar als ik dan nog aanbiedt drinkt hij nog wat en komt hij nu ook later voor een fles. Ga hem dadelijk wakker maken denk ik, laatste voeding was tegen 12u30 gedaan...
heeejj heeejj!! meisje het lijkt me echt vermoeiend om de 2 uur voeden.. maar alles voor het kind over natuurlijk!! leuk die voetbaltenu's haha xavi heeft een pyama van ado den haag alleen past hij die nog niet.. en xavi is natuurlijk een voetballer van barca dus mijn schoonouders gingen op vakantie op zoek naar een tenu van barca met zijn naam erop! nergens te krijgen alleen bij het stadion daar maar ze waren daar niet in de buurt jammer genoeg dus hadden ze 2 tshirtjes van het Spaanse wk elftal meegenomen met de namen van alle spelers. en xavi staat daar ook tussen. maat haha voor 3,5/4 jaar!! volgend wk kan hij die dus aan... slapen jullie kindjes nog goed overdag? xavi slaapt soms van 07.00 tot 19.00 maar 1,5 à 2 uur!!!!
wat vreselijk zoeken he meisje? op zoek naar een ritme uberhaupt en ook weten of Maxim wel genoeg binnen krijgt, Sabse heeft dat toch ook? of was jij dat Nijntje? Het enige waarover ik wat te klagen heb is dat Sanne s'nachts vaak 1 keer komt.... als ik die verhalen van jullie lees dan voel ik me een beetje heel erg verwend mensje, te klagen bij dit kleine euveltje....
chips, de baby bjorn is niet gekomen vandaag.... dan zal ik wel tot maandag moeten wachten... Had me er wel een beetje op verheugd eigenlijk.... Volgens mij vindt Sanne dat nl. heerlijk, kan ze mooi nieuwsgierig rondkijken en mama heeft wat stevigheid in de rug waardoor ik het langer volhoud.
nyn daarom ben ik ook erg blij dat xavi wel goed slaapt van 19.30 tot 07.00!! want heb liever dat hij overdag wakker is dan s'nachts!!! kijken er hier ook mama's naar The Voice? zit met smart te wachten op Ben Saunders hihi...
@ NiekyN: yep, dat was/is hier ook. Al gaat het nu al beter dan vorige week. We blijven goede hoop hebben!
@overdag slapen: Matiz slaapt toch nog redelijk veel overdag. Voormiddag een uurtje, namiddag een uurtje of en dan 's avonds nog een half uurtje of zo enkel voor z'n dutje 's middags gaan hij z'n bedje in
MORNING! @Vogellinnetje, wat fijn dat de BV weer op gang is. Rot he, dat je eerst een paar van die vervelende dagen moet hebben voordat het weer loopt. @Foto's, ik zag leuke foto's voorbij komen. Ik hou zelf alleen helemaaaaaal niet van voetbalpakjes, maar de baby's zagen er heel lief uit. @overdag slapen, Nova slaapt denk ik zo'n 5 uur overdag in totaal, best nog wel veel zeker?? Vandaar dat ze 's nachts 30.000 x wilt drinken hahaha. @The voice, ik heb het gisteren gemist, we hadden een bruiloft. Was het leuk??? Ik vind het een supergaaf programma
Hier verder alles goed, vandaag een verjaardag en op kraamvisite dus weer lekker druk. Gisteren was een hele gezellige bruiloft met een mooie bruid. Mijn moeder pastte op en toen we om hafl 1 thuis kwamen lag Nova beneden in de kinderwagen te slapen want ze had er geen zin in. Ze drinkt gewoon zooo veel de laatste tijd. Daarna is ze lief gaan slapen tot een uur of 4..... Gisteren heb ik geprobeerd pap te geven, nou ze snapte er nix van. Misschien had ik het ook wel te dik gemaakt. Morgen weer een keer proberen. Ik ga even Nova uit bed plukken. Fijne dag allemaal tot vanavond