ja die wou ik eerst maar met de mamamazzeldagen hoef je maar 10 euro meer te geven en heb je een romer ...weet niet of dat wat is hier is dochter klein van stuk en romer staat ne 1 best getest en toen ze op beide stoelen ging zitten zat de romer net wat beter vond ik dus ze zit al als een echte princes in dr nieuwe stoel en J zit prinsheelrijk in zijn autostoel pffff wat een verademing die mc de deur uit zeg!
Haha, ach, je bent toch pas 8 weken zwanger? Je was je voor de baby gewoon vast aan het oriënteren, gewoon leuk alvast even spieken... Kopen doe je wel als die eerste 13 weken voorbij zijn En ach, als je er dan toch bent kan je net zo goed meteen iets kopen voor die kleine die er wél al is, toch? (maar alle gekheid op een stokje, ik kan me niet echt voorstellen dat ze er nou zo streng op controleren of je wel echt zwanger zou zijn...) Goed zeg van Damien Marit heeft vanavond een 8-maands potje helemaal op (en had geloof ik nog wel meer gelust ook ) Dat is nog niet zo vaak gebeurd en dan was ze nog hartstikke moe ook... De 6-maands potjes gaan meestal wel goed, maar die zijn ook lekker glad De 8-maands potjes, met stukjes, is meestal maar een half potje en zelfs dat nog niet altijd... Dus was best verbaasd dat ik maar kon blijven doorlepelen daarstraks
Vrees niet, dat autostoeltje is nog niet zo heel oud. Maud heeft er ingezeten, maar het is een vrij smalle stoel (de zitting in elk geval). Daarom heeft oma vorig jaar een nieuw stoeltje gekocht die wat breder was. Zeker met een dikke winterjas wel zo fijn! En daardoor is het 'oude' stoeltje dus op de zolder terecht gekomen Zolang Marit nog zo klein is, is die voor haar ruim genoeg. Tegen de tijd dat die ook voor Marit toch wel erg smal gaat worden, zal Maud ook bij oma wel in de groep 2 stoel zitten
We wilden eigenlijk al voor de Romer gaan, de kidfix. Die is 179,-. Omdat ze de maxi cosi nu voor 99 hadden ben ik dan daarvoor gaan kijken. 80 euro vind ik toch wel erg veel verschil Maar nu ze de mc niet hadden, gaan we weer 'gewoon' voor de romer kijken. Maud heeft nu ook een Romer-stoel en die bevalt prima
dan koop je toch op mp? van bobike heb ik wou eerst van een ander merk maar was zo achterlijk groot ! hier heb ik een betavus deluxe mama fiets met hele spul compleet echt idiaal en morgen ga ik weer heerlijk fietsen hoe doen jullie het met eten>mama met 2 kids hier heb ik dus dochterlief haar eeststoel verkocht en J heeft zijn eige stoel werd gek van 2 eetstoelen brak me nek maar nu probleem had van musty een stoelverhoger gekocht maar B wil er niet op ,,,,aaaargh! nu naar ikea voor een stoel ofzo daar hebben ze houten stoelen die zag ik bij iemand staan en die was er erg tevreden over dus mischien dat een optie dus iemand een stoelverhoger van musty hahaha
me lieve binkie is zooooooooooooooo lief! zo moest het ff delen hoe verliefd kan je zijn op je kids niks als vrolijk is die en lache alles is leuk en intressant hij word groot ....ik geniet zo van hem en zijn zus zus is al 3 bijna....maar ook zo klein nog en dan hij ze zijn ook zo lief samen echt genieten is dit meiden hier in badring in bad nu en het krakter komt naar boven ik denk dat zuslief moet profiteren van de tijd dat ze kon en kan heersen over broertje want het is daarna snel klaar denk ik wat een pit zit er in zeg! haha hij laat zich niks meer afpakken door haar hij hangt in het speelgoed en zij maar slepen met hem over de vloer vaak wint hij haha ooo wat leuk om te zien zeg! hier eet die ook goed en slapen ook rode wangen maar nog geen tand....nog steeeeeeds niet
goedmorgen ff vraagje hoeveel flessen drinken jullie beeps nog? hier krijg die smorgen 200 rond 1 uur na zijn brood 120 dan rond half 4 200 en dan rond 19 uur weer 200 dat is 720 cc en hij mocht max 500 cc hebben ofzo zeiden ze op het cb nou kan ik de fles van rond half 4 weg halen maar hij heeft het nog echt nodig denk dat een koekje en wat diksap niet voldoende is dusmijn vraag hoeveel krijgen die van julllie
deacen krijgt om 8uur 235cc 11:30 100cc 20:00 235cc tussendoor krijgt hij nog ongeveer 200cc roosvicee tegen mij werd gezegt dat ze 800cc nodig hebben per dag
Hahaha Wij gaan ook steeds in Heerlen, is ook het kortste bij voor ons denk ik. Heb gisteren met m'n moeder en zus afgesproken om volgende vrijdag te gaan. En ik wip dan meestal eventjes de intratuin in
Ward krijgt 's morgens een fles van 180 + 6 en voor hij gaat slapen voormiddag drinkt hij nog een 60 + 2. Namiddag voor hij gaat slapen ook meestal een 60 + 2 en 's avonds voor het slapengaan 180 + 6. De fles tegen 18u moest ik laten wegvallen van de ka en een pudding of yoghurtje geven. Soms ook nog gevolgd met een koekje als hij blijft slaan op de tafel als het potje leeg is
hier krijgt sam nog 3 flessen, s'ochtens rond 7 uur 210+7+pap na zijn broodje 150+5 en voor het slapen gaan 180+6 tussendoor probeer ik hem wat diksap te geven maar dit wil hij niet altijd. hier nog steeds misselijk
Hier 3 flessen. S' ochtends 180/6 plus pap. Ruim een uur na de middagboterham 150/5 en voor het slapen 180/6. Tussendoor drinkt ze water uit een bekertje, maar dat zijn vaak maar enkele slokjes
@Bo: Maud en Marit hebben allebei hun eigen Stokke kinderstoel. Marit nog met de babyset erbij. Die stoel kan ik zo onder tafel schuiven (nou ja, die van Marit nu dan nog wat minder makkelijk vanwege de babyset). Ik vind het echt ideale stoelen. Ze groeien mee met het kind en als ze over heel wat jaartjes eens gaan studeren kunnen ze de stoel nóg gebruiken We hebben nu voor Maud wel ook een stoelverhoger gekocht, om mee te nemen als we ergens heen gaan waar ze geen kinderstoelen hebben, of bijv. als we over een paar weken op vakantie gaan, waar maar 1 kinderstoel is in het huisje. Voor Marit hebben we nog een Ikea-stoeltje staan die makkelijk mee te nemen is. Lief is dat hè, om te zien hoe de kindjes nu met elkaar omgaan En om ook al het karakter van de jongste te ontdekken... Als Maud wat van Marit afpakt, laat Marit het vooralsnog wel gebeuren, dan pakt ze gewoon wat anders Soms houdt ze hetgeen ze vast heeft wel stevig vast, zodat Maud kan trekken wat ze wil, zonder resultaat Vooral bij knuffeltjes doet ze dat wel. Dan hoor ik Maud eerder dan Marit, omdat Maud vindt dat Marit dan dat knuffeltje niet vast zou mogen hebben en meent daar commentaar op te moeten geven B had toch ook pas heel laat haar tandjes, als ik het me goed herinner? Marit krijgt 's morgens een fles van 210, of een bordje pap. Dan ergens tussen 11-13 uur (afhankelijk van wanneer ze slaapt) fruitje (zit ook best wat vocht in), rond 15-16 uur flesje van 210-240, 's avonds groente en dan tussen 22-23.30 uur nog een flesje van 210. Fruit en groente worden ook nog wel eens omgedraaid, beetje hoe het uitkomt allemaal, maar tijden zijn wel steeds hetzelfde. @Nijntje: Intratuin is ook leuk ja, maar daar had ik gister geen tijd meer voor Ze hebben daar wel een heel leuk speeltoestel bij het café. Onze babytjes zijn daar wel nog wat erg jong voor, maar Maud vindt het geweldig
Damien heeft 3 volle flessen (in de ochtend vaak een bordje pap hiervoor): bij wakker worden, om 11 uur en om half 4. Voordat hij gaat slapen krijgt hij nog een halve papfles, maar die gaat meestal niet op, omdat hij vlak ervoor gegeten heeft. We mogen nog niet afbouwen omdat Damien aan de kleine kant is. O, diksap uit tuitbeker drinkt hij wel, maar gaat nog moeizaam. Volgens mij is Damien een avondmens. In de ochtend kan hij zo zeuren en 's avonds is hij de grote vrolijkerd. Als hij nu zijn slaapjes hier eens op aan zou passen Gisteren heeft hij heerlijk in de zandbak gespeeld in de speeltuin voor onze deur. Hij stopte nog eens niet zo heel veel zand in zijn mond. Wel een peuk. Bah.
Heeft er iemand ervaring met de kwaliteit en grootte enzo van de rompers van prenatal? Ben eens ff op hun site aan't kijken. Idem voor slaapzak voor als het warmer wordt (zo'n dunnere).
Ieuw! Wel fijn dat je vlakbij een speeltuin hebt. Daar zal hij zich wel kunnen uitleven als hij wat groter is! @ jvtje: Op het speelhoekje heb ik eigenlijk nog nooit gelet Meestal gaan we in Maastricht naar de intratuin, maar als we toch in Heerlen zijn springen we daar eens binnen. Kerkrade vind ik ook een hele mooie winkel. En de broodjes, hmmm!
Leuk he zo'n speeltuin vlakbij, bij ons ook op wandelafstand. Dat is een grotere met een apart gedeelte voor de kleintjes waar altijd toezicht is. Het nadeel is dat hij s'avonds en op zondag dicht is maar is dus wel netjes onderhouden altijd.
Kwaliteit is goed. Vallen niet klein. Normaal of juist iets groter. Heb nog een romper maat 62-68, die past ze nog. Slaapzakken vind ik erg prettig (en zij ook haha). En zien er leuk uit. Kleding is ook goed en leuk van Prenatal. Heb 4 slaapzakken en 3 zijn van Prenatal