Juni 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @vogelinnetje: ja het is alleen maar met 2 handen open te doen omdat je met 1 hand een knopje moet indrukken en dan met de andere hand het kan openen.

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.536
    14.057
    113
    Vrouw
    Vogelinnetje, toen ik daarnet op de site van prenatal keek stond er wel degelijk al wat over de mmdagen!
    Mama Mazzel Dagen

Tihany, misschien stomme vraag maar als je hard tegen dat rolhek aanduwt, wijkt de onderkant dan niet? Wij willen namelijk ook zo'n hekje bovenaan de trap dus het moet echt stevig zijn.

3. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    wij hebben het ook bovenaan de trap. Het stof is echt hard opgespannen, dus kan niet wijken.

4. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.269
    6.732
    113
    Cin, nou dat staat dat er pas op. Om 11 uur of zo nog niet!

Tihany, maar als je het hekje met 2 handen moet openen, waar laat je dan je kind?

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.536
    14.057
    113
    Vrouw
    Waarschijnlijk heb ik dan net een paar minuutjes later gekeken. Moet wel zeggen dat die halve site op een gegeven moment ook vastliep, wie weet waren ze toen aan het updaten?

6. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

vanaf 30 maart 17:00 tot 3 april is het mama mazzel dagen kreeg gister een mailtje van hun

7. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.269
    6.732
    113
    Morgen ben ik er te vinden rond half 5 denk ik. Vast alles uitzoeken en inladen. Mannetje komt om half 6 of zo en dan geldt de korting al :)

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Denk dat dit voor de kindjes het veiligste is, want zij hebben vaak niet door dat het met 2 handen open moet.

Wij hebben zo'n houten, maar moet het eens bestuderen. Hebben het in bruikleen van Ward zijn peter.

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Jihaaa!!! Shoppen!!! :p Ik ga vrijdagnamiddag met m'n zus. ;)

10. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@Traphekje: wij hebben een simpele houten en die voldoet prima. Ik kan 'm met 1 hand open maken, maar Maud krijgt 'm niet open, terwijl ze toch best handig is met dat soort dingen ;)
    Hebben ook wel naar zo'n rolhekje gekeken, leek me ook erg handig, maar vond ze ook erg prijzig...

11. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Zo we zijn op weg naar huis. Sleutels van ons nieuwe huis in ontvangst genomen. En onze meid bij mijn ouders achter gelaten.. Raar gevoel :( vrijdag zie ik haar weer :D drukke weken voor de boeg maar dan wonen we wel waar we dat ook willen.

Beterschap voor de zieke kindjes!

12. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    haha het zal druk worden bij de prenatal morgen! Ook wij willen een autostoel gaan halen. Maar waarschijnlijk niet bij de prenatal, ik hem hem net ergens anders toch nog voordeliger gezien.

Ons meisje ligt flink te hoesten, ze kan de slaap maar niet vatten en hoest zich steeds wakker. Ik hoop dat ze snel weer opknapt.

13. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Succes met de verhuis. Lastig je meisje zo lang te moeten missen, maar straks zitten jullie wel lekker samen in jullie nieuwe huisje!

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

sabse meid succes ik weet wat het is
    hier ook verhuisd toen ons meisje 9 maanden was
    10 dagen en nachten bij opa en oma die vervolgens helemaal gesloopt waren hahaha van de nachten
    stja zijn ze niet meer gewend
    had de mazzel dat ze hier dichtbij wonen dus als ik haar echt miste ging ik haar fruithap geven en elke avond haar avondeten kreeg ze van me
    wel misse hoor maar goed je bent zo druk met je huissie optijd klaar te hebben dat het ook zo oom was
    dus meid klusse!

hier een jongetje wat sinds afgelopen vrijdag ziek is
    ik vermoed de 5de ziekte
    me dochter heeft het ook gehad en is precies zo
    daar zaten we toen helemaal bezorg mee in het zh op de hapost maar nu ...erg he met een 2de gaat het zo veel relaxter
    check list: eet die drinkt die genoeg plas en poepluiers hoe veel koorts en is die vrolijk en alert? overal ja op behalfve de melk en brood wil niet
    maar goed vande week dacht ik dat die exceem op zijn wangen kreeg ...vuurrrood ook waren ze
    en datis nu bijna weg en me man riep me vanmiddag bij me en liet zijn buikkie en rug zien helemaal onder de vlekken
    als je erop drukt en ze verdwijen dan is het goed weet ik
    kijk het nog wel ff aan en anders overmorgen naar de ha
    heb hij weer , hij zit zichzelf ook zo in de weg dat wel
    oppakken is super alleen vermaken is NOT DONE bij hem

traphekjes stja hier vande week eruit gelopen ...ja echt liep er keihard tegen aan terwijl die open stond ding (ijzer) brak gewoon af
    dus we gaan ook een nieuwe score zal morgen eens gaan kijken bij prenetal
    ook pyamas maat 80 mag wel nodig kind heeft hele blote benen en armen hahaha
    wat groeien ze toch hard

15. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ja dat is zeker zo! Heb er ook veel zin in :D

16. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    #3596 vinisa, 29 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2011
    Hahaha ja de rust is even voorbij bij opa en oma thuis :p Ik heb besloten op mijn vrije dag deze week uit te slapen :):):)
    Ik bel ook gewoon wanneer het kan, helaas is even op bezoek gaan te ver rijden (bijna anderhalf uur).

Ah arme jongen, beterschap!! Hopelijk is ie snel weer in orde.

Wow, maat 80 al? Dat gaat zeker hard!

17. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ traphekjes: we hebben die al, i.v.m. de kids van mijn man (voor toen ze jonger waren).

@ mamamazzeldagen: ik ben van plan wat kleding te kopen, mag wel wat bij.. kom tekort.

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Bo: Amai, maatje 80 al! Hier net in 74 ;)

Ward is vandaag hele dag koortsvrij geweest. Had wel veel moeite om in slaap te vallen... Overdag heel goed geslapen.

Denk dat ik wat virusjes van Ward heb opgepikt. M'n darmen liggen compleet overhoop... :( Heb net nog een berg strijk weggewerkt, maar ga nu slapen. De rest reageer ik morgen als ik tijd heb, want 't is super druk op 't werk. Vanmorgen 77 ongelezen mails, om 19u nog 55... En dan heb ik de hele dag niets anders gedaan dan mails beantwoord...

Trusten iedereen!

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

sabse en je so wonen die ook zo ver weg? ga je je ouders niet missen , het word nu echt op bezoek gaan dan ipv ff langswippe

ja meiden ik heb een lange dunne maat 80 heef die bovenkant al weer een paar weekjes aan heb voor de zomer zelf 86 ingekocht maar goed dat merk valt klein dus meer als een 80
    maar hij is gewoon lang 74 cm is die wel nu dus dan zit 74 ook echt net precies goed als die ze arme maar naast zich houd ;)

20. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    We wonen nu nog zo ver weg, maar verhuizen naar dezelfde woonplaats als waar mijn ouders wonen. Mijn schoonouders wonen hier een minuut of twee bij ons vandaan, maar we zien ze zelden en echt interesse in V. hebben ze ook niet.

Alleen wij moeten hier nog twee weken overbruggen (werken en verhuizen regelen), zonder V. Dat is gewoon te druk en te veel heen en weer gesleep voor haar.

Nou groeit goed toch! Hier net in maat 74 en soms nog 68 en heeeeel soms 62 (rokjes).

Deel Deze Pagina