Nijntje is hoofdpijn is niet fijn. Lekker die strijk laten staan en vroeg naar bed! Sabse, Hopen dat de kinderarts jullie kan helpen! Is niet fijn voor het arme kind. Hoeveel drinkt ze nu? Wbt de fruithapjes, ik heb nu een paar keer een gegeven maar ik wil het liever zelf maken. Vanmorgen dus gedaan (aardbei en appel) heb het beide eerst gekookt en daarna gepureerd. Maar het was nog best wel zuur. Hoe kun je een fruithapje iets zoeter maken zonder suiker toe te voegen? Ik heb wel zoete handappels gebruikt
hmmm ik begin het vermoeden te krijgen dat ik opgelicht ben met mijn babybjorn..... vandaag alweer niet geleverd.... had me er zo op verheugd en ook nog eens 31 euro naar de knoppen!!!
de dutjes overdag van mezelf die mis ik wel gewoon ff lekker liggen op de bank smiddags op zondag of zaterdag! maar ja idd je krijgt er wat moois voor terug... xavi leg al te tuffen, meneer viel in slaap tijdens de fles dus hoppa zo ze bedje in... hier nog 1 met koppijn.. na csi ook me nestje opzoeken.. hier heeft xavi al Peer gehad, banaan met Liga en sinasappelsap, mango, mango-banaanen banaan-appel-peer.. hij vind het heerlijk.. morgen ga ik sperzieboontjes voor hem koken en pureren.. pikkie is morgen alweer 5 maandjes!! gaat TE snel hè ladies???
@maible!!! misschien peer dat is wel lekker zoet.. een zoete appel zal eerst zuur smaken voor een baby... (heb ik gelezen) peer zal ik proberen of een banaantje.. xavi vind het heerlijk.. ook ik maak zelf zijn eten.. en potjes heb ik ook voor als we de deur uit gaan
En je hoort ook niets meer van de verkoper? Ik koop nooit meer iets via marktplaats of speurders o.i.d. Een hele tijd terug had iemand op speurders allemaal dvd's te koop a 2,50. Ook niet echt bekende dvd's, dus kwam betrouwbaar over. Ik zag ook een dvd ertussen die ik al erg lang zoek: Forget Paris (met Billy Crystal) Dus ik vroeg hem per e-mail of het die film met Billy Crystal was. En kreeg snel reactie van wel en hij noemde ook die vrouw op die erin mee speelt. Dus ik helemaal blij want zocht die dvd al langer dan een jaar Ik die 2,50 over gemaakt en nooit meer iets van gehoord en de dvd niet gekregen haha zit me nog dwars.. Moet je nagaan als het om jouw bedrag had gegaan Gewoon bestoken met mails.. of heb je het tel nummer? Of andere gegevens??
wauw xav 5 maanden alweer! dus jullie maken alles zelf ik geef potjes...altijd gedaan een enkele keer maak ik het zelf maar dan vreten ze het weer niet hahaha altijd zo hier ik geef nu het gruit tussen 2 flessen door meestal rond half 1 maar merk sinds twee dagen dat het niet goed valt bij hem hij spuugt nu ook de hele dag was melk terug ect ect dus ga hem morgen smorgens fruit geven hij eet een half potje en dan anderhalf uur later drinkt die 100 cc melk ipv de gebruikelijke 200 cc dat is normaal lijkt me hou doen jullie het? en hoeveel eten ze ervan en mamas met fv hoeveel drinken ze erna nog? hij zit die op de max van melk dus zal er 1tje vanaf mogen hij krijgt 5x 200 cc normaal en nu met fruit 4x 200 cc en 1x 100 is dus nog 900 cc per dag! en geven jullie fruit en dan savonds ook groente ? aardbei en honing mag niet tot 1jaar gegeven worden naar wat ik weet en hoor op het cb
eh, het is een dame via dit forum!! je hebt hier zo'n onderdeel waar spulletjes te koop worden aangeboden. ik zag wel dat ze vanaf vorige week niet meer actief is, maar die track en trace die ga ik nog effe bij haar opvragen... thanx voor de tip
ik hou er dus ook niet van om belazert te worden, maar ik heb een rekeningnummer en een naam dus ik kan diegene dan zowiezo aanmelden als fraudeur bij meldpunt.... Maar ik ga haar natuurlijk eerst even de kans geven om te reageren, misschien is er wat tussen gekomen waardoor ze het niet op kon sturen. toch ??
Was ze al lang lid? Balen zeg! Ik kom in zowat elke pijler, maar ik ben erg wantrouwend naar kopen van spullen via internet geworden.. Hopelijk kun je nog wat achterhalen en schiet je er iets meer op.
ja dat is waar. Ik had dat ook gekund, maar ja.. 2,50 is de moeite niet waard. Wel slim van die vent.. als iedereen zo denkt verdient die zo goed. Uh nou...... ik zou denken dat ze gewoon een oplichter is. Maar zoals ik al aangaf.. ik ben met dat soort dingen erg achterdochtig
Goedenavond, Zoooooooooooooo heb gewoon een half uur bij moeten lezen, terwijl ik gisteren nog ben geweest. Mmmm ik lees waarschijnlijk erg langzaam haha. Felicitaties aan alle 4 maandkindjes Haha moest lachen om de kriebels van Meisje Nijntje, ik vind het ontzettend goed dat jij het zo volhoudt met het kolven! Vwb BV ik merk zelf dat hoe langer ik BV geef hoe moeilijker het mij lijkt om te stoppen. Nova drinkt trouwens nog steeds niet uit de fles. Wat leuk Maible dat jullie alweer voor een tweede gaan. Sterkte met de hoofdpijn Nijntje. Lijkt me trouwens geen goed plan om met hoofdpijn te strijken. Ik heb het hier een geen-strijk beleid, erg relaxed en gek genoeg lopen we er niet gekreukt bij. Fruit, fruit maak ik vers maar voor avondeten gebruik ik wel potjes. Sabse, vervelend dat het erop lijkt dat ze weer last heeft van de verborgen reflux. Tot wanneer kunnen ze daar last van houden? Slapeloze nachten, ik geloof dat als Nova ooit besluit een nacht te gaan slapen dat ik elke 3 uur wakker zou zijn haha. Nieky, hopelijk ben je niet opgelicht, dat zou wel erg zijn. Ik heb gelukkig nog geen slechte ervaringen met kopen via internet. Zooo gewoon nog iemand van dit forum, belachelijk.
Hier weer een werkdag achter de rug. Nova heeft het weer prima naar d'r zin gehad op de creche en ik ben elke 3 uur melk gaan 'brengen' hihi Morgen om half 10 moeten we bij de orthopeet zijn voor haar heupjes, erg spannend. Pff mijn man heeft zijn voetbal tv avond, erg saai. Ik ga zo maar naar bed ben ook heel moe. Oh ja, ik denk dat Nova dan echt in een sprongetje zit. Wat een opluchting dan gaat het hopelijk snel weer over
Haha we zijn gewoon goed bezig Uh de kinderarts (ziekenhuis) gaf aan dat het tot 9-12 maanden kan duren voordat baby's er overheen groeien. Als ze dan nog last ervan heeft, kan het dus zijn dat er iets niet goed zit. Dan onderzoeken ze weer verder. Maar de meesten groeien er overheen.
Succes bij de orthopeet morgen. Inderdaad spannend. Haha voetbal! booorrring groot gelijk dat je lekker naar bed gaat. Mijn man ligt in bed met de kleine.. ze viel uiteindelijk in slaap. Hij heeft ff gegeten net, maar was moe geworden van het slapen met haar daarnet. Dus is lekker weer bij haar gaan liggen. Super cute! Ik doe dat liever niet, rond 22.30 uur moet ze nog een flesje krijgen en vind het vervelend als ik dan heb geslapen.. dan ben ik net een zombie Ik hoop voor je dat het een sprongetje is, volgens mij heeft mijn meid die al gehad.. denk ik dan he.. toen was ze een aantal dagen echt even uit haar doen Oh en ik kijk lekker naar Greys Anatomy En morgen weer desperate housewives
Hier nog niet begonnen met fruit; ik begin pas met 6 mnd ivm evt allergiëen; heb ik bij Iris ook gedaan. Ik ga wel alles zelf maken (fruit en groenten), is zo gedaan en goedkoper en beter dan potjes vind ik zelf. Iris heeft eigenlijk nooit potjes gehad, altijd vers en als ik ooit een keer een potje probeerde als we bv weg waren dan vond ze t niet lekker...hihi.