hoihoi!! @ vogelinnetje: Bij ons heet het eigenlijk solden, maar in maastricht hoor je veel 'in afslag' en dat begint er bij mij ook wat in te zitten... Tandjes kan wel hoor. Ward heeft 2x op een week tijd 4 tandjes gekregen. En bij z'n kiezen begon hij soms ook uit het niets te wenen en niets was goed en je zag mooi als de pijnscheut weg was, dan was hij weer vrolijk. Dus wie weet heeft Damien binnen een paar dagen ook ineens een aantal tandjes. Zo, net om boodschappen gegaan. Ward slaapt nog lekker bij m'n schoonouders, hoewel hij dadelijk wel wakker gaat zijn denk ik. Moesten normaal naar een housewarming om 16u, maar omdat het weer niet zo goed is, is het pas om 19u en zonder kinderen. Vermits we geen oppas hebben en manlief morgen op weekend vertrekt, blijven we dus gezellig thuis Dadelijk wel voor schoentjes kijken. @ tihany: Hoe netjes! Hier ligt het speelgoed werkelijk door de hele woonkamer en keuken (is open) uit. Echt een speelparadijs Zou ook weer eens alles wat meer aan de kant moeten zetten maar hij speelt eigenlijk met alles. Als hij het een beu is, kruipt hij naar het ander en speel verder
@Nieky: die giraf, daar kan je in de bek ballen doen en dan rollen die langs een baan naar beneden. Die zak is van princess. is eigenlijk van Kiara . Geen idee waar die van komt, heeft ze gekregen van m'n ouders voor haar verjaardag vorig jaar. @Nijntje: ik had juist opgeruimd omdat hij in bedje lag. Als hij hier beneden is en aant spelen, ligt het er ook niet zo netjes bij hoor
Speelgoed ligt hier ook door de hele kamer heen hoor! 'S avonds ruim ik alles netjes op en zodra meneer 's morgens wakker wordt is het binnen 10 minuten weer feest haha. Tihany, die giraffe ziet er echt leuk uit zeg!
Bo, een hele gelukkige verjaardag voor J!! Hopelijk is hij nu koortsvrij en kunnen jullie er vandaag een leuke dag en morgen een super feestje van maken!
Heb verder niet veel bijgelezen. Wel nog wat mooie foto's gezien. Vanmorgen alweer gewerkt en nu lekker vrij. Heb de cake nog niet gemaakt haha. Morgen waarschijnlijk, ik ga straks de margarine halen. Vanavond bbqen bij voetbalvrienden van mijn vriend. Niet echt zin in, omdat ik niemand ken. Moet maar even mijn goede wil tonen Morgen naar de kermis met de kids. Eens kijken of esmée dit jaar ergens in wil; ze heeft het niet zo op bewegende dingen haha.
Bo, een fijne dag toegewenst! Dat J maar lekker verwend mag worden. Damien is me toch schor! Volgens mij moet hij ontzettend veel keelpijn hebben. Gisteravond zijn eten goed op, maar brood niet. En hij slaapt me toch veel: gister overdag 4 keer en vannacht klokje rond!
Wat een mooie ogen! En die kuiltjes in z'n wangen zijn zo lief! Hier eentje die geen zin heeft om te slapen Vanmorgen wakker gebeld, dus nu iets vroeger erin omdat hij zo wreef in z'n oogjes, maar hij weent alleen maar. Pfff, vermoeiend! @ mve: Tja, soms zijn er zo van die verplichtingen waar je moeilijk onder uit kan he... Veel plezier, misschien valt het toch nog mee
Ben jaloer op alle kindjes met zulk mooi en vol haar. V heeft wel wat haar, maar je ziet het sowieso bijna niet zo licht is het van kleur. En lang is het sowieso niet Snik snik......