proficiat aan alle jarigen. hopelijk allemaal goed gevierd? Matiz heeft vandaag nog een kadotje gekregen van z'n peter. Hij kon er niet bij zijn op het feestje. Hij heeft een Giraf gekregen (een andere dan we al hadden.) Is wel pas vanaf 18m. Maar ondertussen speelt zus er al volop mee
had ik jouw al gefeliciteerd alsnog? nou bij deze dan ! van harte met je meisje! nog ! nou hier is het echt een vent! als het niet lukt gaat hij theathraal op zijn knietjes pruillipje opzetten en dan boeeehoeeeaaah!!!! met zijn kont de lucht in en zijn gezicht in het vloerkleed liggen en dat soort kreten hoor je dan....ik lach me dubbel erom dus dan komt die heel leuk weer omhoog kijkt me aan ...en gaat weer verder hier J zijn eerste stapjes gezet !!! wauw hij is de hele dag al bezig met aleen maar staan en aan 1 hand lopen ...dus maak kilometers! en hij staat zovaak al los dat die het niet eens doorheeft tot dat die het doorheeft , hij is nog wat onzeker maar vanavond stond die voor de verandering weer eens aan me been toen ik in de keuken zijn flesje stond te maken dus ik koppel me ff los van hem en hield die lekkere warme fles melk voor zijn neus en viola meneer kwam eropaf loppend! 2 a 3 hele stappen maar toch! vond het zo cool!
thiany die is zo leuk voor ze! wat lief van hem! sabse ja stom maar ik herken het ik heb ook altijd weinig foto's van de 1ste verjaardag van me dochter gewoon om dat ik altijd als een kip zonder kop ren en vlieg die dag om het zo leuk en goed mogelijk verzorgd te hebben voor de visite en vooral dat me kind een top dag heeft achteraf heb ik 1 glas drinke op en 1 blaadje sla ofzo of een toastje maar als ik dan ga zitten neem ik een goede neut en ben gelijk gevloerd.... hier vraag ik dus standaard aan me zusje en moeder of ze zoveel mogelijk foto's die dag willen maken me zusje vind het leuk en kan het goed dus dat is idiaal zo heb ik er geen omkijken na en altijd leuke fotos van die dagen! hier heb ik J zijn verjaardag om 14 uur gevierd en iedereen wist dat ook en kwam mooi aan op die tijd hij was net wakker dus helemaal fit en om 16.15 kon die weer terug naar boven want meneer was bekaf! toen om 17 uur de meeste mensen weg gingen heb ik hem rustig zijn eten gegeven en heeft die nog ff lekker kunnen spelen met wat kinderen daarna om 19 uur lekker op zijn bedje en niet meer gehoord tot de volgende dag 1 ding he het is een voorbeeldig kind met een kort lontje maar wat een crime om met hem weg te gaan op visite savonds ...of smiddags hij vertikt het gewoon om ergens anders te slapen niet in de auto niet bij een ander in een camping bedje nee echt niet gewoon zijn eigen bedje heb het nu 3x geprobeerd savonds in het weekend en dochterlief die is altijd heel makkelijk daarin geweest maar hij schreeuwt alles bij ellkaar ben gisteren ook lekker optijds weggegegaan want na een uur proberen zat ik ook niet meer lekker hij heeft toen die tot 8 maanden was altijd wel mee gekunt en ging die slapen in zijn campinbedje ik blijft bij hem heb zijn vertrouwde spulletjes bij hem maar nee hoor hij gaat staan en brullen dikke tranen! hier huilt die nooit met het naar bed gaan dus meiden? herkenen sommige van jullie dit? moet ik nu altijd een oppas gaan regelen als we een avondje uitgenodigt worden of wat?
Goh ik herken het niet omdat we niet vaak 's avonds weggaan en als we weggaan is het meestal een feestje waar hij niet mee naartoe kan. Ofwel zorg ik dat ik op tijd thuis ben, want als hij ergens moet beginnen slapen en ik hem moet ophalen om naar huis te gaan, krijg ik hem thuis niet meer in slaap... En als we zoals gisteren namiddag weggaan en hij wordt moe, dan gaan we naar huis. Ward kan wel goed slapen in z'n buggy en in de auto, dus daar geen problemen mee. Ik geef het fototoestel meestal ook aan m'n zus op zo'n gelegenheden Dan staan wij er ook zelf eens op Super van J! Z'n eerste stapjes! Dan zal hij binnenkort wel helemaal vertrokken zijn Ward heeft een hele week zo'n pasje of 10-15 max aan 1 stuk gelopen en sinds gisterenmiddag bij een vriendin loopt hij constant rond Zet zich zelden nog neer om te kruipen. @ tihany: Leuke giraf!! Hier zit ik met gekke beestjes op ward z'n kamer Dacht vanmorgen dat hij weer in z'n bedje had gebeten en dat het fineer was op z'n wang, dus veeg het gewoon af en op z'n bedje ook. Totdat ik de babyfoon iets later ging nemen, zat dat ding helemaal vol! Geen idee wat het is. M'n bruidsboeket staat op z'n kamer, maar daar zien we niets op. Op de onderkant van z'n matras zat ook een plek beestje, dus die al maar gestofzuigd en op ons kamer gelegd. Een collega is nu aan't opzoeken wat het kan zijn, want zomaar instecticiden spuiten daar ben ik nu ook niet voor te vinden. En het gekke is dat het alleen op zijn kamer is...
Xavi - 1j1w5d - 76 cm - 10,1 kg Matiz - 1j,1w - 76 cm - 9,56 kg Sanne - 11m,1w - 74 cm - 10,2 kg Stijn - 11m,1w - 74 cm- 8,10 kg Marit - 11m,3d - 71 cm - 9,16 kg Deacen - 11m,1d -79 cm - 11,20 kg Mare - 11m,1d - 72 cm - 8,59 kg Jesse - 11m - 77 cm - 9,40 kg Ward - 10m,1w - 73 cm - 7,80 kg Vienna - 9m,4w - 71 cm - 8,94 kg Damien - 9m,3w,1d - 69 cm - 8,17 kg Sietse -11m,1w - 77cm - 10,990kg Lotte - 9m,1w,4d - 68,5 cm - 7,08 kg Robin - 9m,3d - 74 cm - 9,55 kg
Xavi - 1j,1w,5d - 76 cm - 10,1 kg Matiz - 1j,1w - 76 cm - 9,56 kg Sanne - 11m,1w - 74 cm - 10,2 kg Stijn - 11m,1w - 74 cm- 8,10 kg Sietse -11m,1w - 77cm - 10,990kg Marit - 11m,3d - 71 cm - 9,16 kg Deacen - 11m,1d -79 cm - 11,20 kg Mare - 11m,1d - 72 cm - 8,59 kg Jesse - 11m - 77 cm - 9,40 kg Ward - 10m,1w - 73 cm - 7,80 kg Vienna - 9m,4w - 71 cm - 8,94 kg Damien - 9m,3w,1d - 69 cm - 8,17 kg Lotte - 9m,1w,4d - 68,5 cm - 7,08 kg Robin - 9m,3d - 74 cm - 9,55 kg
Pinter, heb Sietse in de lijst verplaatst, vermits we het volgens leeftijd hebben opgebouwd Leuk dat je het kwam aanvullen!
deacen is nog steeds het reusje zo tezien aan het lijstje terwijl hij niet echt groot was bij de geboorte meiden die al een 2de kindje hebben toen jullie zwanger waren groeide jullie buik ook sneller ik krijg nu echt al een buikje en wil heel de dag slapen blijf zo moe
Hoor van meer meiden dat hun buik sneller groeit bij een tweede, dus dat zou wel eens kunnen... Ik denk dat ik tot een week of 14-15 heel erg moe ben geweest. Hoop voor je dat het snel over is, want da's allesbehalve leuk he...
Oh, ik had Ward gisteren eens even mee op de weegschaal genomen. Was wel 's morgens met z'n volle nachtluier en pyjama aan: 8,7 kg. Dus schat dat hij dan rond de 8,5 kg zit. Had ook nog niets gegeten want kwam net uit bed En als ik van de 8,5 kg uitga, zou hij terug op de P10 zitten! Volgende week naar K&G, dan weet ik het zeker Gisteren ging z'n fruit weer niet van harte... Pudding wel helemaal opgegeten en ook een stukje stokbrood. En had hem eens een ministukje gerookte zalm laten proeven. Mondje ging toch vlot open Maar weet eigenlijk niet of dat al mocht, maar vanaf 1j mogen ze eigenlijk toch alles mee-eten, dus ja... Dat ministukje zal het ook niet maken.
@jvtje wat naar van die mensen die of niet op komen dagen of op het laatste moment zich afmelden... Het gaat toch echt om je dochter, bah!! **knuf** van mij. Geluk inderdaad is dat je het niet zoo ontiegelijk druk hebt gehad, ik weet nog van jesper dat hij echt totaal de kluts kwijt was toen, hij was blij toen iedereen weg was.. hihi Ik ben benieuwd, ik sta nu op het punt om wat bij de hema te bestellen maar zit ook nog steeds met het zelf maken van de taart in mijn hoofd en zaterdag wordt mijn schatje alweer 1!!!! spannnnnnend!! @de krulletjes van mijn dame.. Ik heb echt geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee waar ze dat van heeft, maar ik vind het prachtig!
de giraf doe ik niet, ondanks dat ik het ecth een supergaaf ding vind. Als de leeftijdsindicatie wat hoger was dan was het ok... maarja... ooooooooooooooooooh, ik heb toestemming om van die slappe schoentjes te kopen!!! even naar mijn favourieten, heb de link van vogelinnetje vastgezet toeledoe ik ben shoppppppen
over het algemeen zie je een tweede zwangerschap veel sneller omdat je buikspieren verslapt zijn(en blijven.. hihi)
Dan zou ik misschien toch voor het zelf maken gaan... Maar dat ben ik natuurlijk. Hier wordt alles door m'n zus en mezelf gemaakt. Zal als ik er aan denk foto's van de taarten komen plaatsen Ah jouw meid is de dag voor onze knul! En was Roosje niet de dag na mij bevallen? Meen me te herinneren dat ik die nacht een sms van haar kreeg dat ze haar dochtertje had. Krulletjes zijn ook prachtig!
Leren babyslofjes | Babyschoenen deze worden het, even haar voetbaat opnemen en dan vanavond(ze is nu op de creche) bestellen en dan heeft ze ze nog voor zaterdag... hihi.