Juni 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    oke bedankt,ik had niet zo snel in de gaten dat het volgens leeftijd ging:)...

2. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ pinter: alles goed met je? En jouw gezinnetje? :)

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Geeft niet hoor ;)

Zo, net Ward z'n kamer helemaal ontsmet met Detol om die vieze beestjes weg te krijgen... Hoop dat ze nu allemaal weg zijn of toch dat er geen extra meer bijkomen. Moet wel zeggen dat die beestjes niet erg onder de indruk waren van Detol ;)

4. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Doen!! Ik ga ook een bumba taartje en cupcakes maken. Morgen of overmorgen de spullen halen. Heb minder kunnen oefenen dan ik gewild had maar zal vast wel lekker worden.

5. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Hopelijk blijven de beestjes weg!

6. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Wat een pittig meisje hebben jullie, extra uitdagend voor jullie! Fijn dat alles goed met haar gaat.

7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.507
    14.008
    113
    Vrouw
    Hey meiden,
    Ben poos niet geweest, weekend vol verjaardagen gehad! Maar iedereen die jarig is of was: gefeliciteerd!
    Moet zo weer naar Rotterdam voor de controle van Stijn zn helm. We hebben besloten dat we deze alleen nog maar voor de nacht willen of helemaal er mee stoppen. Dit ga ik straks overleggen. Normaal gesproken is een helm namelijk maar tot 12 maanden mits het kindje erna niet meer de hele dag ligt, niet de gehele nacht in 1 houding slaapt (zijn er uberhaupt nog kindjes die dat nu doen?!) en de fontanel aan het sluiten is. Helaas is het laatste bij Stijn nog niet het geval, maar zelfs mn man heeft daar nog een gat zitten! :$ En aangezien Stijn sprekend op mijn man lijkt denken wij dat het ook niet verder meer dicht zal groeien, foutje van moeder natuur zullen we maar zeggen. ;) Maar verder voldoet Stijn aaan alle eisen, hij ligt echt nooit meer op zn rug, alleen met verschonen en dat doet hij ook liever niet.
    Ben benieuwd dus of we straks helemaal kunnen stoppen of alleen de nachten nog moeten!

Sorry voor de ego maar moet zo weg, vanmiddag/avond lees ik even alles bij!

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Succes bij de arts, hopelijk hoeft hij hem alleen 's nachts nog te dragen of helemaal niet meer!

9. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Hiep hiep hoera!! Onze meid is vandaag 1 jaar geworden.

Ik werk vandaag deels thuis en V viert het deze ochtend bij het kdv. Tussen de middag haal ik haar op en vieren we het verder thuis.

:D

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Cin: Succes!

@ Sabse: Een hele gelukkige verjaardag voor jou en je kleine meid!!! :)

@ dagdroom: Hier wordt het een biscuit met Ernie en die koek met petit-beurre koekjes gaan we ook een Bumba opzetten ;)

11. Paddington

Paddington Niet meer actief

sabse gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine meid

cin hopelijk hoeft je mannetje hem helemaal niet meer

12. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Hiep hiep hoera voor Vienna! En Sabse ook proficiat, speciaal hoor zo samen jarig zijn!

@ Cin: Succes hopelijk is Stijn snel van zijn helm af.

Ik ben eruit voor de traktatie van Mare. De kindjes krijgen een bellenblaas met ballon met Mare 1 jaar erop geschreven. En een fruitspies met aardbei en kiwi (Mare haar lievelingsfruit) eraan om op te eten. Donderdagochtend ga ik er ook even heen om bij het trakteren te zijn, daarna weer gaan werken.
    De kindjes die zondag komen krijgen dan ook gelijk zo'n bellenblaas mee.

@ NiekyN: En al spullen gehaald?

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Leuke traktatie! Hebben de kindjes nog iets aan.

Ik wilde ook eerst iets maken om zondag mee te geven aan de visite, maar ga het uiteindelijk toch niet doen...
    Heb trouwens gehoord dat het vanaf zaterdag beter weer gaat worden, dus ik hoop dat we zondag buiten kunnen zitten! :)

Ja NiekyN, ga je zelf bakken??? ;)

14. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hey hallo:),

met mij gaat alles goed...
    Tis soms wel best druk hoor,om alles gedaan te krijgen en het iedereen naar de zin te maken.
    Met Sietse gaat het erg goed,hij wordt bijna 1,wat gaat het snel dames.....
    Hij staat al mooi,doet al stapjes achter zijn loopwagentje,en verder is het een vrolijk mannetje,met een eigen willetje.

Hoe gaat het hier met de dames??

15. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Oooooh Sabse,proficiat met de verjaardag van jullie kleine meid!!

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

sabse gefeliciteerd met viena meid ! heerlijke pitte tante dus ...maak je borst maar nat als ze 3 zijn heb je rollen behang nodig haha

nienke ga hem zelf maken joh! lache man en al is die niet helemaal mooi zoals je hem wou je hebt hem met liefde gemaakt
    hier durf ik het dus niet omdat ik echt dingen kan verpesten
    maar ga een workshop taarten bakken doen en is helemaal niet zo heel moeilijk als het lijkt
    als ik iedereen mag geloven

funkie! joehoe still alive ?

jvtje stja niet opdagen of wat kan ik ook niet tegen hoor
    het trekt je pers. aan omdat het je kind is ook
    maak neit uit als ze het bij mij doen maar niet bij me kids ...
    denk dat iedereen dat wel heeft
    het gaat erom dat je meisje het niet doorheeft nu nog en een super dag heeft gehad

nou ga zo richting het cb
    J krijgt ze prikjes...zie er zo tegen op
    ga wel vragen of die zeg mag want hij heeft voor het eerst onstoken ogen en hoest ...
    zuslief ook dus word gezellig hier , heerst weer wat

tot laters!!!

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Die drukte ken ik... Voltijds werken en een gezin is niet altijd simpel te combineren. Maar het lukt nu aardig ;)

Leuk he, dat ze een eigen karaktertje aan't krijgen zijn :) En zo te horen gaat het heel erg goed met Sietse!

Hier volop alles aan't regelen voor z'n verjaardag zondag. Heb al hier en daar versiering gekocht om het huis mooi te versieren. Kijk er echt naar uit! Vind het ook wel een speciaal gevoel, zeker toen ik zijn verjaardagscadeautjes aan't inpakken was... 't is echt het mooiste dat me ooit is overkomen!

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ bo: Succes bij het CB!

M'n zus is nu helemaal into taarten en cupcakes en die zegt dat het idd niet zo moeilijk is. Maar ik heb daar de tijd ook niet voor zoals haar. Ben al blij dat ik m'n huishouden gedaan krijg :p

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Net bericht van een oud-collega gekregen dat de kleine beestjes allemaal mini-spinnetjes zijn. Ze zijn ook bijna allemaal weg, gelukkig!

20. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ienie mienie meinie mow
    where does the little spider go....

hihihi lol

Deel Deze Pagina