Hoi hoi, Na bijna een jaar weggeweest te zijn ben ik toch nieuwsgierig hoe het met iedereen is. Leuk om al die bekende namen weer tegen te komen!
hai minifien, wat leuk dat je er bent, hoe gaat het met jou en de kleine (sorry ben wel effe de naam kwijt) @jvtje *********KNUF********* Vooral ouders en direct familie kunnen je zooo kwetsen, bah. Ik vind het wel knap hoe je omgaat met alle wijzigingen en andere afspraken. Ik heb zoiets van ze wordt maar 1 keer 1!!! en dat wist je vorig jaar al toen je gebeld werd dat Sanne op deze datum was geboren. Dus je moet wel een heel erg goed excuus hebben wil je niet kunnen.... en ik moet eerlijk bekennen dat de excuses die ik hoor bij mij niet legitiem zijn.... Ze komen aan mij en mijn dochter en daar hou ik niet van! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
De koorts is weg, ze heeft een goede dag met haar papa gehad. Wel wennen voor haar, ze sloeg haar ochtendslaapje over en sliep toen van elf tot half twee En nu ligt ze sinds half 7. Was nog wel "gevallen" vandaag. Ze kroop en haar hand gleed weg en ze viel met de hoofd op de grond. Bloeden.. denk tandje dat ergens tegenaan kwam. Maar toen ik thuis kwam was ze erg vrolijk en zag er niets van. Zag wel dat ze er een tandje bij heeft Hoe is het bij jou??
@ jvtje: balen van je vader. Vind een eerste verjaardag erg belangrijk. Is toch een teleurstelling als hij dan niet komt
Jvtje, balen zeg voor je vader! Ik kan daar ook zo boos om worden! Het broertje van mijn man (zn enige) is ook niet op de verjaardag van Stijn geweest. Hij had geen zin en ook geen zin om af te bellen. Het erge vind ik ook nog dat hij halverwege de middag naar Mark belde om te vragen of hij aan zn vader door wilde geven dat hij niet thuis zou eten omdat hij bij vrienden ging bbq-en! Hij wist prima dat de verjaardag van Stijn was (daarom zat zn vader ook bij ons), maar geen felicitatie, niets. Terwijl ik dit typ zit ik gewoon weer boos te worden. Het is dat mn man maar 1 broer heeft en dat zn moeder al overleden is, dus maar een kleine familie anders had ik het contact denk al verbroken. Had gehoopt dat wij de enige waren waarbij familie niet komt, schaamde me er zelfs wat voor, terwijl wij er niet eens wat aan kunnen doen. Dus eigenlijk is het wel een opluchting om hier te lezen dat meerdere mensen het zelfde probleem hebben. Alhoewel ik het niemand gun! Ga weer even van de computer af, zit al veel te lang. Hebben net namelijk een zomer vakantie geboekt, gaan 2 weken naar menorca in september! Sorry voor alle ego, lees binnenkort weer goed bij!
Joehoe!!! Als het zo ver is, pb me dan maar dan weet ik wie ik moet toevoegen @ sabse: Inderdaad, wanneer is binnenkort???
Ja tandje door de lip is enorm snel gebeurd en dat bloed kweenie hoe fel. Maar het stopt gelukkig ook weer snel. Ward heeft dat zondag ook nog aan de hand gehad. Onderste tandjes door z'n lipje, toen het bloeden bijna gedaan was, hing er zo'n velletje aan z'n lip wat te hangen. Dat eraf gedaan: terug bloeden. Maar goed op een nat koud washandje laten bijten en het bloeden stopt weer En weer een tandje: joepie!! Kan ook zijn dat dat ook nog meegespeeld heeft met de koorts en wat moeilijk zijn. Hopelijk heeft ze een goede nacht gehad.
Leuk leuk! Weer iets om naar uit te kijken Wat jammer van het broertje van je man. Je kan ze niet dwingen om te komen, maar hij kan dan toch op z'n minst een kaartje oid meegeven. Op z'n minst feliciteren als hij belt. Kwam vandaag op m'n werk aan, stond er al een verjaardagskaartje voor Ward op m'n bureau Van m'n diensthoofd. Heel erg leuk! Ze werkt vandaag en morgen niet, vandaar dat ik het vandaag al heb gekregen. Ga het straks al mooi ophangen in de woonkamer! Kijk er ook zo naar uit om het huis te versieren... Ach, een mens kan toch met weinig tevreden zijn he Hier niets speciaals te melden. Alleen dat zoonlief gisteren geen zin had om te slapen en volop lag te tetteren in z'n bedje. Maar toen was hij ineens te snel verdacht stil. Ga ik kijken, zit meneertje weer aan z'n bedje te knagen M'n mama ging een stoffen band maken om erop te zetten, dus heb haar vanmorgen met lichte drang weer gevraagd om er wat vaart achter te zetten... Had Ward gisteren met ons laten mee-eten van tafel. Wij aten aardappelen, worst en rode kool. Maar kool heb ik niet gegeven omdat het uit een bokaal komt en wat veel zout bevat volgens 'de boekjes'. Maar hij at het heel mooi op! Moest wel met z'n lepeltje eten Dus legde dan een stukje vlees en dan een stukje aardappel. Ging erg goed met knabbelen, want zo heel mini had ik de stukjes nu ook niet gesneden. Van de worst heeft hij maar een klein stukje gehad, vooral om de smaak eens te hebben gehad. Maar het ging dus vlotjes! En op die manier zit hij al bijna een hele week rustig aan tafel als wij eten. Dus hij is er echt aan toe om gewoon met ons mee te eten.
Leuk dat Ward nu ook met de pot mee eet! Vind het zelf altijd wel gezellig en ook lekker makkelijk haha. Gisteren 10 minuten gesprek op het kdv gehad, Stijn is gelukkig goedgekeurd. Meneer werd hier om 08.30 wakker van de herrie van verbouwende buren, zag dat hij nog erg moe was dus even een papfles ipv boterham als ontbijt gegeven. Nou halverwege lag hij in mn armen te slapen, dus maar weer terug naar bed gebracht. Het gevolg is dat hij nu nog ligt te slapen!
Wat is het hier rustig! Ja 't is heel makkelijk en vooral gezellig. Tijdje terug was hij altijd kwaad in z'n eetstoel en wilde hij er niet meer in zitten en klom eruit. Maar als hij eruit was, wilde hij op m'n schoot. En nu zit hij mooi rustig mee te eten met ons. Moet wel hetzelfde als ons zijn, want anders kruipt hij nog uit z'n stoel Gisteren had hij overdag al heel goed gegeten, ook z'n peer (gestoomd terug) en net voor ik hem ging ophalen had hij nog een potje pudding gekregen. Thuis aten we frietjes, dus een paar op z'n bordje in stukjes gesneden. Maar hij heeft er heel wat gegeten (en proper gegeten!) en dan 2u later nog z'n volledige fles!!! Had gisteren voormiddag 3u en namiddag 2u geslapen. Volgens mij is die dan echt een groeispurtje aan't maken, kan niet anders. @ cin: Fijn dat Stijn goedgekeurd is Is wel eens leuk om te horen hoe je kindje het op het kdv doet. Dan heb jij ook een slaapkopje in huis
@ Cin: Fijn dat Stijn het goed doet op het KDV. Wat kan hij lang slapen zeg! @ Nijntje: Leuk met de pot mee eten. Hier eet Mare ook meestal mee. Ik vind dat heel gezellig zo met zijn drieën. Hier alles in huis voor de taart enzo. Morgen aan de bak dus!
@ Nijntje: leuk dat Ward mee eet. Eet hij zelf met een lepel of iets? V gaat er dan vaak mee spelen na een paar hapjes proberen.
Even ego: Wij hebben buren (maar aan één kant) die geen haast hebben met in hun huis trekken en dus maken ze het op slakkentempo klaar. Geen probleem, maar elke keer komen ze vrijdag naar het huis en dan gaan ze na achten boren en hameren. Het haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Overdag hoor je ze niet of zelden en 's avonds krijgen ze opeens klusdrang. De kleine werd er bijna wakker van. Dit is niet de eerste keer, maar al zoveelste keer. Morgen misschien toch maar vragen eens eerder te beginnen.. wij zouden dat zelf nooit doen.. gewoon even een beetje rekening houden met de buren toch? Zeker als je weet dat ze een baby (of nou ja dreumes haha) hebben?
Sabse, vervelend he verbouwende buren?! Hiernaast (en in de rest van het blok) houden ze wel rekening met avonden en slapende kinderen. Maar goed nu zijn ze keihard in de muur van de slaapkamer van Stijn aan het boren terwijl mijn mannetje zijn middagdutje doet. Het enige wat je volgens mij kan doen is hopen dat ze snel klaar zijn! Het is hier inderdaad veel te rustig!