Juni 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Vind ze er toch nog goed uitzien hoor! Zeker voor de eerste keer, super gedaan!! ;)

Ik laat het decoreren aan m'n zus over. Die vindt dat geweldig om te doen :)

En ook een hele mooie taart (en vooral foto) van de Hema!

@ dagdroom: Mooie taart bij jullie en alle cupcakes versierd! Amai! Wij hebben de cakejes gewoon gelaten omdat m'n zus in tijdsnood zat zondagmiddag.

@ brabbel: Ook een mooie taart bij jullie! :) Bumba is duidelijk populair bij de eenjarigen :p Mooie foto van je mannetje ook.

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier eentje die toch niet in z'n doen is door de spuitjes denk ik. Vannacht wel redelijk goed geslapen, behalve toen manlief om 5u opstond om te gaan werken was hij ook daar. Maar terug in slaap gevallen tot 6u15.
    Maar het ging hem niet. Belde juist naar m'n papa en hij slaapt al terug van 8u45. Wel 2x tutje kwijt en rechtzitten, maar krijgt z'n ogen amper open. Dus heeft papa hem maar laten liggen. Kan dan maar beter wat rusten. 't Is toch ook veel te warm buiten.

3. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ja, ik heb hier echt alle ramen en deuren stijf dicht... pfffffffff wat is het benauwd buiten. En in het westen regent het gewoon knetterhard op sommige plekken.... beetje vaag..

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ook West- en Oost-Vlaanderen hebben al onweerders, maar hier in Limburg nog niets. Begint wel wat meer bewolking te komen. Ben nog niet buiten geweest en zit in een heel koel gebouw op 't werk, dus ga dat zo ook maar houden denk ik ;)

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.495
    13.968
    113
    Vrouw
    Leuke foto's allemaal! Krijg spontaan trek in taart en cupcakes!
    NiekyN, ik moest toch zo hard lachen om die piemel en ballen uitspraak van jou haha.

Vreemd ik woon in het westen en hier heeft het vanmorgen rond 11.00 3 spetters geregend, de stoep was geen eens helemaal nat. Nu is het wat bewolkt maar af en toe een beetje zon er door heen. Verder geen regen of onweer gezien.
    Ben dus gelijk maar even op buienradar gaan kijken en wij wonen precies goed, alles gaat hier vlak langs! :)

Stijn had gisteren moeite om in slaap te komen met de hitte, pas rond 22.30 ging hij echt goed slapen! Kan zelf ook nooit goed slapen met die benauwdheid en hitte dus ik begrijp het wel.

Ben hier eindelijk ongesteld geworden, en niet zo'n beetje ook. Voel me ook super moe en heb het gevoel dat ik watten in mn hoofd heb zitten. Ondanks het feit dat de zon hier ondertussen weer goed schijnt ga ik toch echt even naar bed. Ben zo moe alsof ik zwanger ben!

6. Paddington

Paddington Niet meer actief

bij mij in dordrecht heeft het vanmorgen wel geregend en geonweerd maar de warmte is er nog steeds vind het zo vies dit weer bahh en de kleine man heeft er ook last van denk want die slaapt overdag maar 1.5 uur en normaal 2.5 uur hopelijk koelt het snel af want morgen word het maar 19 graden hoe word je ziek

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ward ook al een paar dagen dat het niet zo vlot gaat. Eerst wat tetteren en als ik dan ga kijken als hij begint te zeuren is hij wel moe... Zal wel weer een fase zijn denk ik.

Ongesteld zijn is maar niets he... Ik had het ook zo fel na de bevalling. Sinds ik de nuvaring heb, is het weer normaal geworden. Alleen nog last van migraine en moe, maar dat heb ik wel meestal. Hopelijk ben je er weer snel van af!

@ Brabbel: Had de indruk dat Ward vorig jaar niets wist van de warmte, maar ja, toen kwam hij net uit een buik waar het altijd lekker warm was ;) Nu heeft hij er ook meer last van. Vanmiddag wel goed gegeten en was weer wat meer in z'n doen. Maar hier dus ook de combinatie met spuitjes.

Hier nog steeds volop zon en warm! Niet te doen! Geen idee hoeveel graden het is, maar dit is echt erover.

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik begon met lezen op de laatste pagina, dus zag wel jouw opmerking maar had de foto niet gezien.

Moest echt ff lachen toen ik de foto erbij zag :D

9. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Wij hadden ook zo'n fototaart. Toch ook mooi? :D

10. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.495
    13.968
    113
    Vrouw
    Hier is het nog steeds 30 graden. Heb de stoute schoenen aangetrokken en lig lekker in mn bikinie te zonnen. Durfde eerst niet omdat we nog geen schuttingen hebben maar ik had het bloedheet en er is toch niemand thuis in de buurt. ;)

Durf het niet te typen maar Stijn ligt nog steeds te slapen, vaak als ik dat neerzet wordt hij wakker haha.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Gewoon lekker genieten van de zon! :) Hier ook nog steeds zo warm en ook zon. Moet tot 19u werken dus hoop dat ik nog droog naar huis kan rijden, want in zo'n gietende regen autorijden vind ik ook maar niets.

En Stijn wakker geworden? ;) Gisteren sms'te ik m'n man ook wanneer hij thuis kwam, stopt hij net voor de garage...

12. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.495
    13.968
    113
    Vrouw
    Haha nee Stijn was gelukkig niet wakker geworden. Hij werd pas om 17.10 wakker! Heb dus heerlijk van het weer kunnen genieten.

Net nog even snel gebbqd, en bij mijn laatste hap begon het te regenen. Ondertussen gaat de regen hier best hard en horen we verderweg onweer. Maar ach, we hebben genoten!

Nijntje kon jij ook nog droog naar huis rijden? Je werkt wel tot laat door zeg! Of is 19.00 normale tijd in Belgie?

13. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    We ontkomen er niet meer aan.. het is hier enorm donker en we zien flitsen achter elkaar. Op buienradar zie ik dat het nu recht over ons zal gaan (rode gedeelte)... horen het onweer al aankomen.

Duimen dat de kleine door zal slapen....

Oh en hopen dat er geen mega hagel bij zit.. heb liever een schadevrije auto ;)

14. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36

Waar woon je? Zal niet ver van ons vandaan zijn?

Haha nog lekker gebbqd en nu dit weer.. wat een verschil he :p

15. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.495
    13.968
    113
    Vrouw
    Hier is het onweer alleen in de verte gebleven en was de regen na 10 min over. Gelukkig ook geen hagel gehad!

@ Sabse, woon in Alphen a/d R., half uurtje met de auto bij jou vandaan ongeveer. Hopelijk is de kleine meid gewoon door alles heen geslapen?

Merk hier dat Stijn en ik elkaar hebben aangestoken, sinds begin van de avond hebben we allebei een ontstoken oog! Heerlijk al die dingen die kinderen op het kdv op doen, is ook gelijk goed voor mijn weerstand! ;)

16. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    pffff hebben jullie het ook nog steeds zo warm.. hijg, hijg puf puf... echt te benauwd voor woorden hiero...

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Het begon net te onweren, maar hoe meer ik naar huis reed hoe meer ik er van weg reed. Bij ons is het tegen 20u wat beginnen bliksemen en paar harde slagen donder, beetje regen maar meer niet. Gelukkig! Ward is er ook niet van wakker geworden.
    Maar op de snelweg zag ik wel een serieus bui hangen, bleek dat dat een bui met hagel van doorsnede 3-4 cm was! Autofabriek dat daar gelegen is, heeft veel schade aan het gebouw en de nieuwe wagens...

Wij werken elke dinsdag tot 19u, maar hebben vrij op vrijdagnamiddag. Wij werken ook met glijtijden en stamtijden (moet tussen bepaalde uren aanwezig zijn op het werk) maar op het einde van de week moet je toch 38u gewerkt hebben.

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nee, dat valt goed mee. Op 't werk is het sowieso niet warm en nu is het hier net goed om te zitten ;) Hoop wel dat ik het thuis boven wat afgekoeld krijg vanavond, want op Ward z'n kamer was het vannacht 27°. Hij heeft wel goed geslapen, 1x wakker geworden maar dadelijk weer in slaap, maar zweette zich een ongeluk.Toen wij gingen slapen en ik even ging kijken was hij al helemaal nat...

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    langzaam aan wordt het hier ook beter, binnen nog steeds 24 graden maar buiten is het nou goed afgekoeld...

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    En toch vind ik het buiten niet echt koud. Frisser dat wel, maar hier begint de zon er precies wat terug door te komen.

Heb het in huis wel wat laten opwarmen, dus rolluiken niet naar beneden gehouden. Dan is het zo wat warmer als het buiten frisser wordt. Maar dat doe ik wel niet als ze een week aan een stuk warm weer geven, dan zorg ik er voor dat alles goed fris blijft binnen!

Denk dat het vanmorgen 23,5° was in de woonkamer, dus da's goed te doen.

Deel Deze Pagina