Waar ik het meest mee zit bij V is haar slaapgedrag buiten huis.. of beter gezegd het niet slapen. Zodra ik met haar op stap ga naar de winkels of op bezoek bij iemand is ze die hele periode wakker. En als ze dan moe wordt kan ze niet slapen in de wagen of iets. Ik heb haar nog nooit zien slapen in de kinderwagen ofzo (bedoel de latere fase vooral). Dus een dagje dierentuin enzo durf ik niet aan. Ze is zo.. tja uh.. dwingend. En echte chagrijn en moppert dan alleen maar.. pff moet er niet aan denken. Tips zijn altijd welkom Verder blijft ze een echte prinses.. heel snel driftig en zeurt enorm veel. Oh en ze slaat nog steeds wel eens.. zomaar opeens. Dan slaat ze je en maakt ze er een "uh" geluid bij haha. En nu krijgt ze dus ook straf als ze te ver gaat.. straf is dus saai in een hoek hier. Ze slaat trouwens niet alleen ons, maar ook de bank, tafel, etc. Pfff pittige meid... erg vermoeiend Nog meer van die kleine pittige boefjes hier? Ik vind de meeste nog best makkelijk overkomen
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/289834-juni-2010-mamas-deel-3-a-3.html#post10440776 Heb ook even moeten zoeken Deze krijgt dan best een slotje, er staat nu toch de link naar deel 3.