sabse heel veel sterkte met het verlies!!! Hier geen probs met uurwisseling, moet er toch om de 2u uit... enkel zelf vergeten om de klok te verzetten en om 7u oude tijd ging mn wekker ...6u dus Was bijna uit bed toen er een belletje ging rinkelen... Vit. D: ik drink verse (ja, ongepasteuriseerde!) melk en daar zit ook enorm veel vit D in! En dat gaat toch ook naar de bv? Dronken wij zelf vroeger altijd en ga dit bij Maxim ook doen als hij oud genoeg is.
Sabse, dikke knuf! Veel sterkte gewenst deze dagen! Slapen geeft hier gelukkig niet veel problemen. Oliver slaapt nu redelijk goed door van 19.30 tot 06.00/ 06.30 Vanmorgen bij het cb geweest. Oliver is nu 66 cm en weegt 7950 gr. Hij is wat bovengemiddeld geloof ik....
jaah gaat nu super goed gelukkig!! Heeft wel even geduurd hoor, daarom weinig meer aanwezig op het forum.. Ze hebben drie weken in het ziekenhuis gelegen en de toestand van Senn is even best kritiek geweest, maar gelukkig is alles goedgekomen!! En hoe is eht bij jou?? x
Is wel even wennen, baby op zich al, 2 zal nog wel moeilijker zijn! Hier goed, Maxim is aan de lichte kant en eet nog om de 2u gemiddeld... Geef hem sinds dit weekend zelf ook KV bij (sinds een halve maand kreeg hij soms bij als ik werken was, als hij niet toekwam met wat ik afgekolfd had) Nu is vorige voeding gelukkig alweer 3u geleden! Maar goed, hoop dat hij snel weer doorslaapt of toch een paar uurtjes (heeft op 6wk tot een week of 8 geslapen van half 11 tot half 5 zoiets) Maar denk dat ik eens naar de KA ga om te laten kijken of hij mss geen super snel werkende schildklier heeft ofzo.
Pfff hier wat weemoedig... Vrijdag begonnen met groentepap en het ging super. Gisteren 85 gram wortel/aardappelpap gegeten en 800 cc gedronken (is veel voor Ward). Nou vandaag krijsen tijdens z'n pap en weer in beetjes drinken Was wel courgette, dus uitspuwen vond ik dan nog wel normaal, maar dat krijsen... Hij heeft gisteren z'n laatste voeding rond 22u30 gehad en om 4u45 was hij weer daar. Denk dat ik ook maar eens terug naar de KA ga bellen, dit kan zo niet meer.
Ja ik weet ook niet hoe het komt... Overdag slaapt hij nu wel beter, is het nu daarom dat zijn nachten korter worden? En dat verzetten van de klok doet voor mij ook geen goed. Maar buiten z'n eten blijft het een vrolijk kereltje. Maar de eerste die nu nog afkomt met dat niet alle baby's dik moeten zijn en dat hij toch levendig is, die heeft van mij toch een antwoord (hier op het forum heeft me dat nog niemand gezegd, dus bedoel hier ook niemand mee he ). Ben dat zinnetje zo kotsbeu gehoord! Zaterdag weeg ik hem weer, is hij dan nog niets bijgekomen of maar weinig dan bel ik naar de KA. Volgende maandag moet hij ook naar Kind & gezin voor z'n derde prikjes, dan ben ik eens benieuwd wat ze daar gaan zeggen.
eh nijntje, nu durf ik helemaaaal niet meer natuurlijk Nee, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, Sanne vindt tot nu toe de groentehappen echt helemaal niets.. maar ik maak me daar geen zorgen over want ze drinkt haar flessen volledig op. maar als ze de flessen ook niet zou opdrinken dan zou ik me wel zorgen gaan maken.
Sanne was er vanochtend alweer om half 6, pffff vroeg hoor! mijn man die moet er om half 7 ook uit dus die vond het niet helemaaaal fijn misschien morgen weer betere tijden
Ja ik zit hier op flessen van max 150 cc op een uur leeg... Meestal drinkt hij maar een 120cc per fles met 3u tussen. Vandaag dus weer geen regelmaat... Heel veel kleine beetjes. Net als bij de nachten tegenwoordig, hoop ik ook dat de voedingen de volgende dag beter gaan gaan. Leef echt van dag tot dag! Probeer je elke dag dezelfde groente of wissel je af? Ik geef hem morgen nog courgette en misschien woensdag ook. Dan raakt hij de smaak gewoon. Donderdag bij de onthaalmoeder denk ik terug wortel
het advies wat we bij jesper hebben gehad en nu dus weer gebruiken is drie dagen achter elkaar dezelfde smaak, dan kunnen ze eraan wennen.... Sanne vindt alles verschrikkelijk .... maar ik ga deze week een paar potjes zelf maken, de olvarit mag maar max. 24 uur los.... en sanne krijgt van mij maar een paar hapjes.
cin gecondoleerd meid met je verlies van je opa wel een mooie herinnering aan hem als laatste datdie zo van je meisje heeft genoten heerlijk toch je wilt ze nooit kwijt het blijft altijf moeilijk hoe oud is je opa geworden ? zielig voor je oma ook zon mensje alleen
hier nog niet aan de groente van de wek een keer hij eet nu halve potjes smorgens en drinkt 5x 200 cc perdag nog steeds schema is nu 7 uur pap 200 cc 2 schepjes 9 uur half fruit 10.00 ongeveer 200cc melk 14.00 uur 200 cc melk 17.00 uur 200cc melk 20.00 uur pap 200 cc 3 schepjes dus zal ik dan tussen die fles van 2 uur en 5 uur groente moeten geven ? hoe doen jullie het ?
Nijntje, wanneer geef je Ward eten? Als hij al echt honger heeft of ben je de grootste honger huil voor? Als wij Damien 's avonds voor het slapen gaan eten geven, dan moet dat echt als hij nog geen slaap heeft, want anders drinkt ie ook huilend. Vandaag Damientje maar een uurtje gezien Ik was laat thuis en hij ging al vroeg slapen. Wel een vrolijk mannetje gezien. Helaas na het rustig inslapen weer in paniek geweest. Hij is dan zo moe, maar kan dan niet goed in een diepe slaap komen. Speen helpt wel.