kijk is aan hihi goed hoor!! nou de broccoli was hier geen succes meneer moest er gewoon van huilen! misschien omdat er aardappel doorheen zat dat maakt het natuurljk een vastere massa. vanacht 03.30 hoorde ik xavi huilen niet te troosten dus maar een flesje van 120 gemaakt en toen sliep hij verder tot 07.45 en fles met rijstebloem gemaakt maar 120 gegeten.. hij zit nu baby tv te kijken haha
Ja de structuur van de broccolipap was vaster dan de courgette (was vrij vloeibaar, ondanks de aardappel) en de wortel. Hier heeft er ook al eentje naar Nijntje gekeken daarstraks Nu ligt ie weer terug te slapen, maar hoor papa weer door de babyfoon snurken... Arme Ward! @ cycaa: Hoe gaat het met jullie? Mag je Nova nu opnemen om bv te geven of hoe moet je dat doen? Geef ze maar een dikke knuffel van ons!
dus ik ga straks maar naar de winkel om andere groente te haken en maken! zou gaan zwemmen vandaag met xavi maar hebben verschoven naar volgende week. nu gaan we shoppen bij prenatal. ff die voetenzak voor de maxicosi ook halen en een paar broekjes.. ahh en gister heb in bij de h&m iets voor hem besteld voor met de kerst haha een pantalonnetje met gilletje en die schoentjes erbij.. alleen de romper met strik zag ik niet online staan... xavi ligt ook al op bed .. na 2 wakker te zijn leg ik gem altijd te slapen.. en hij doet gelukkig sinds hij op zijn buik slaapt ook niet moeilijk meer.. 5 min is hij vertrokken
Ben bang dat ik Damientje aangestoken heb. Gisteren paar keer beetje gespuugd en vooral heel veel gepoept. Hij was ook hangerig en huilerig. Omdat we de hele dag weg moesten, kon hij zijn slaap ook niet goed pakken en dat hebben we vannacht gemerkt: vaak wakker geworden, veel honger gehad. Hij was na zijn badje zo moe dat hij zijn papfles niet meer kon drinken. Fruithapje was wel leuk In de ochtend voelde hij zich nog goed, dus wij hem een hapje banaan/peer gegeven. Meneer vond de structuur in zijn mond wat vreemd, maar wist wel dat ie het moest doorslikken ipv uitspugen. We wilde n het bij 1 tl houden, maar hij was de lepel zo aan het volgen, dat ie een 2e lepeltje mocht. Die wilde hij zelf vasthouden en hij likte mooi alles af. We zijn erna gestopt, omdat we wilden kijken hoe hij erop zou reageren. Dat is verder best goed gegaan. We gaan nu naar de beurs. We wilden al eerder weg, maar Damien sliep nog. Nu is ie wakker, dus dan gaan we. We wonen erg dichtbij!
Oh leuk! Moet ook nog eens gaan kijken voor een kerstoutfit voor ward. Maken jullie trouwens kerstkaartjes met jullie kindje(s) erop? Ik wilde dat alleen voor de naaste familie doen, maar weet niet goed wanneer ik een foto moet maken. Ze veranderen en leren nog zoveel... ward is ondertussen al terug wakker. M'n man had hem opgehaald. Hij was wakker geworden toen m'n man opstond en was aan't lachen... Ach ja.
sabse klinkt heel mooi het afscheid van je opa wat bijzonder idd dat jij met je zus de kist afsloot nogmaals gecondoleerd meid hier heb ik dus gisteren gestoomt had een stoomapparaat met me stomme hoofd dus.....achter in een kast ff schoongemaakt super ding! was zo klaar met stomen van de broccoli toen ff met wat vocht gepureerd met de mixer en had echt een babyhapje ... heb het ingevroren en gamorgen geven ben benieuwd ..... ga er dus van de week ff aardappel bij doen nooit aan gedacht.... hoe doen jullie het met ontdooien ? toen het afgekoelt was heb ik het in kleine potjes in de vriezer gedaan ...kan je ook de olvarit potjes gebruiken om in te vriezen of gata dat niet want kon gisteren in de winkels nergens van die kleine invriesbakjes vinden ... anayway nog een laatste vraag hallen jullie het smorgen eruit en laat je het dan ontdooien in de koelkast of haal je het er uit en ontdooi je het gewoon in de magnetron om vervolgens in de magnetron ook weer op te warmen? sorrie voor me domme vragen maar ik zie nu wel het nut van vers geven in het is zo makkelijk met dat stomen idiaal !!!! en het ziet er ook nog eens super groen uit en smaakt ook top! het is dat me dochter meteen die potjes heerlijk vond maar hij vind het VER.SCHRIK.KELIJK!
wat een heerlijk guitig koppie heeft die ook ! leuk truitje is dat die je bij coccinelle heb gehaald ik koop daar ook altijd zoooo veel leuks ook ~!
hirr ook zo rond dat tijdstip met ze alle aan tafel al schiet mijn eten er geregeld in dan maar goed kan ook geen kwaaad voor me te dikke lijn
die heb ik ook besteld haha met die lakschoentj\es erbij hopelijhk goede maten van alles... heb ook een boxpak met vlinderdas er bij besteld te grappig was die! voor oud&nieuw
Kijk eens aan! Super he, zo'n stomer! Ik heb tot nu toe nog niets ingevroren. Diepvries moet eerst eens dringend ontdooid en schoongemaakt worden. Misschien iets voor volgend weekend. Maar heb dus ook geen idee met ontdooien...
Iedereen bedankt voor de lieve woorden! Jullie zijn maar lekker druk met de fruit- en groente hapjes Ben benieuwd hoe het mij zal afgaan tegen die tijd Hier is het nog steeds alleen maar melk, melk, melk en uh... melk. En dan wel 's avonds rijstebloem erbij
@Cin, ja erg vervelend die isolatie. Inderdaad met schorten om en dat soort toestanden. Hopelijk wordt het morgen weer opgeheven want vandaag heeft ze geen diaree meer gehad. En ze heeft nu nog geen gips hoor dat doen ze pas als ze uit de tractie is. Dan wordt het verschonen idd een klus. We lopen in het Ikazia ziekenhuis. Ze wilden graag dat we hierheen gingen omdat ze er ook geboren is. Oh mag stijn niet rollen of tijgeren met de spreidbroek? Dat wist ik niet, pff probeer een baby maar eens tegen te houden. @Bo moet er om lachen dat jij al naar de zomer uitkijkt.... het is pas november. @Nijntje, wat goed dat Ward al kan zitten zonder steun. Je moet wel voorzichtig doen hoor en niet te lang omdat het anders te zware belasting is voor rug en heupjes. @Funky, Nova vond de knuffel van Xavi heerlijk haha @Cin, fijn dat je BV kan blijven geven @Sabse, respect voor jou dat je zelf de kist hebt gesloten van je opa! @Funkie, leuke foto's @Sterreke, HOI. Succes met lijnen @Nijntje, wat heerlijk dat de rijstebloem heeft geholpen. LIef dat je het vraagt. Het gaat wel. Gisteren was een rotdag, ze heeft veel gehuild en had waarschijnlijk kramp in haar beentjes. Vandaag gaat het heel goed dus hopelijk is ze nu aan het gevoel gewend. BV geven moet ik doen als ze vastligt (ze mag maar 5 minuten per dag even los,,,). Best lastig maar ik hang er dus boven, ik zal vragen of mijn man er foto van maakt, ziet er erg grappig uit ben ik bang. @Sabse, Nova krijgt ook alleen maar melk hoor moet nog een maand wachten.
Gisteren niet online geweest, het was een rotdag. Buiten het feit dat Nova het niet naar haar zin had ging het met Caro ook niet lekker. Ze was op bezoek geweest maar wilde niet meer naar huis. Mijn man heeft haar onder zijn arm moeten pakken en mee moeten nemen. Toen ze eenmaal op de begane grond waren en naar buiten moest is ze helemaal geflipt. Ze hebben toen samen daar zitten huilen... uiteindelijk heeft een vrouw geholpen om haar te troosten. Wat een toestand. Vandaag is ze ook geweest en nu ging het wel goed. Ik ben nu op de dokter aan het wachten en dan ga ik eten. Nova ligt lief te slapen. Oh ja, hoe was de Jonge Gezinnen beurs, zooo jammer dat ik niet kon.
Heftig zeg! Veel sterkte hoor, het is vast heel zwaar! Jij bent nu elke dag in het ziekenhuis? Werkte je of niet? De Jonge Gezinnenbeurs vond ik best leuk. Maar mijn zus niet zo, dus zijn we wel wat sneller weggegaan dan ik zou willen haha Maar lees wel dat sommige vrouwen het minder vinden dan de voorgaande jaren.
Nou, vandaag heeft mijn dochter niet echt haar dag. Ze was snel een beetje knorrig zeg maar. En wanneer ze knorrig is, nou... dan merk je dat wel Maar goed, we hadden haar kort na haar flesje van de vooravond in bedje gelegd. En na 5 minuten ongeveer sliep ze. Drie kwartier later.. huilen. Wij eerst het speentje geven, maar na een minuut begon ze weer te huilen. Nou ja, krijsen. Dus eruit gehaald, maar niets is goed. Ze is niet moe, maar krijst het uit. Ze was even rustig en opeens zie ik haar gezicht veranderen en krijst ze het weer uit. Niet normaal. En jullie raden het vast al.. lopen met haar in de armen werkte wel. Dan hield ze even op. Maar als we gingen zitten op de bank/stoel begon ze direct te huilen Na een kwartier iets gekalmeerd. Ik heb wel iets gebruikt tegen pijn van doorkomende tandjes. Of dat het is weten we niet, maar we kunnen het anders ook niet verklaren. Dus paar druppels op watten staafje en dan op het tandvlees. Ze is nu wel rustiger en ze zit bij mijn man op schoot. En hij zit in de stoel!! Hopen dat ze rustig blijft
Mag een baby wel zo zitten met steun? Want als ze op schoot zit wilt ze rechtop zitten (tenminste vaak wel). Dan ondersteunen we haar wel. Als ze niet kan (mag) zitten begint ze direct met huilen (jaja, we hebben een pittige meid haha). Ze zit niet de hele dag hoor, op haar speelkleed vindt ze liggen meestal wel goed.
In principe raden ze het niet aan, omdat het lichaam er nog helemaal niet klaar voor is. Omdat de verhoudingen, hoofd, lichaam en gewicht nog niet optimaal is. Ik denk zelf altijd maar, doe het nooit langer dan 10 minuten achter elkaar dan kan het vast wel. Nova wilde ook echt niet heel de dag liggen, veeeel te saai. Je hebt bijvoorbeeld ook al kinderen die met 10 maanden lopen. Ook dat is eigenlijk niet goed omdat de knieen die belasting nog niet aan kunnen. Maar ja je zegt niet opeens tegen je kind 'nee niet lopen'.
@Sabse, ze raden aan met bv om bij 6 maanden pas te beginnen. Dus dat volg ik een beetje. Misschien dat ik er wel eerder aan ga beginnen hoor maar nu komt het er toch niet van. Ja ben heel de dag in het zh. Ik werkte bij mijn man (die heeft een eigen bedrijf) dus dat kwam even goed uit