Juni 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    lijkt wel of ik een gillende keukenmeid in huis heb hahaha.. leuk man ik zeg hele tijd tegen xavi joh je bent toch geen meisje!!!

en meneer komt een paar cm vooruit. gooit zijn kont in de lucht beentjes trekt hij op en schuift naar voren.......

ook xavi heeft een rood wangetje sinds een paar dagen maar wanneer die tande nou eindelijk???

hij ligt nu lekker te spelen op zijn kleed en te gillen hahaha...

vanavond sushi eten met me vriendin en bios..

ik zal ff op de vaste pc gaan en foto van t zwemmen uploaden...

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.528
    14.042
    113
    Vrouw
    Hey meiden, ben al een paar dagen thuis maar heb het mega druk. Heb nu ook geen tijd om alles door te lezen maar dat komt wel!
    Centerparcs was in elk geval heerlijk, er is overal aan kleintjes gedacht dus echt een aanrader! Stijn heeft heerlijk gezwommen, uiteraard zonder spreidbroek dus dat was dubbel feest. Ondertussen is hij al aardig aan dat ding gewend, afgelopen zondag heeft hij zich voor het eerst van zn buik op zn rug gedraaid met zn spreidbroek! Een prestatie op zich. Nu maar hopen dat hij straks ook andersom draait want dat scheelt een hoop frustratie, hij wil wel draaien maar tot nu toe gaat het niet met dat ding.
    Ook heeft hij in de vakantie een soort van leren kruipen, wel zonder spreidbroek. Meneer doet het goed met zn beentjes, maar vergeet zn armen, die houd hij langs zn zij zeg maar. Dus hoofd vooruit en gaan maar, hij lijkt met een mol, het ziet er niet uit maar heeft de grootste lol.
    Gisteren heeft hij van mn man scheetjes leren laten via zn mond, dus tong iets naar buiten en blazen maar, gevolg hij doet vandaag niets anders en zit elke keer helemaal onder het kwijl haha.

Maar ben benieuwd hoe het met jullie kinders is?

Ja hoor meneer ligt weer te piepen in de box dus ga maar even kijken, hoop dat ik straks nog wat terug kan lezen!

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Cin: Wat fijn dat jullie zo'n leuke tijd hebben gehad! En al helemaal dat Stijn zo goed om kan met z'n spreidbroek!

@ funkie: Hier gilt er ook eentje de hele dag door als hij thuis is :p Leuk he ;)

4. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    cin ik denk dat stijn en xavi hetzelfde doen....xavi oook zijn handen langs zijn lichaam zeg maar een zeehondje hahah

ben blji dat hij er al aan gewend is..

sorry voor mijn typen maar xavi zit op mr dsvj schoot hahah hijh wilt ook al typen..

5. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
  6. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    in de bouncer

7. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
  8. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    nog 1 om het af te leren sorry dames hahahahha

dit was vanmiddag

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh hoe leuk!! Heeft hij daar zo'n coole short aan??? :D

Hier ook eentje die altijd wil meetypen als hij bij me op schoot zit. Maar hebben een laptop dus doet altijd vanalles met de vaste muis zodat m'n scherm ineens mini staat... ;) :p

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zo van die rode wangetjes heeft onze Ward dus ook...

11. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Oh wat een scheetje Funkie. En die zwemshort is echt tof!
    Hier doet hij t omgekeerde, dus achteruit kruipen hihi. Echt leuk om te zien :D

12. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Dribble ons:

Dribble Ons Slab | Baby Product van het Jaar

Alleen heb ik dan een roze :p

Maar het werd zo erg dat gekwijl.. de truitje was dan zeiknat binnen 5 minuten. Nu niet meer :D

13. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Lieve foto's hoor, erg mooie baby's :D

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh, hoe schattig! :D Hier gisteren toen ik van 't werk kwam ook een doornat truitje...

Meiden, Wardje heeft geslapen van 21u tot 5u30! Ben zo tevreden! Heeft na het neerleggen een minuut of 5 gezeurd, even geweend (ben ik even gaan kijken maar alleen even over z'n wang gestreeld) en gelijk in slaap. Om 22u even wakker gemaakt voor rijstebloem maar daar dronk hij eigenlijk niet meer van. Om 4u zeurde hij, maar was zijn tut kwijt en toen hij die terug had heeft hij verder geslapen. Joepie!!!! :D

15. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.243
    6.705
    113
    Hier dacht ik ook dat Damien door had geslapen, maar toen ik eens goed op de wekker keek, was het pas 12 uur :D Hoe kan ik me vergist hebben! Vlak erna kwam ie trouwens en om 5 uur weer. Ik zal voortaan alleen melden als ie wel goed heeft geslapen, want anders plaats ik elke dag weer hetzelfde berichtje :)

Babyzwemmen was weer heel leuk.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat heb ik ook al aan de hand gehad. Denken dat het morgen is maar het is midden in de nacht. Zalig vind ik dat! ;)

Hahaha! :D Ik heb hier ook een paar weken hetzelfde berichtje gepost volgens mij... :)

Had je minder rijstebloem door z'n melk gedaan gisteren? Ik moet eens even kijken wanneer ik die van mij heb open gedaan, want het is maar 4 weken houdbaar staat op de doos. Zou dat voor alle merken zo zijn? Op het jbpm staat dat het houdbaar is tot de vervaldatum...

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Nijntje: nee geef hem nog niks, ze raden aan om met bv pas met fruit/groente te starten vanaf ze 6 maanden zijn. Hij is wel enorm geinteresseerd in eten :) Heb hem al laten likken aan banaan, ananas, meloen. Toen ik fruitsla at, hij keek het bijna van mn bord :D En gezichtje veel heel goed mee! Mss dat ik toch iets eerder begin dan 6 mnd, we zien wel. Wil het doen als we samen thuis zijn, zo'n eerste keer fruitpap of groentepap is toch iets speciaal en wil ik graag met zn 2tjes doen!

Funkie: wat een kerel is hij al! Mooi!!

Cin: welkom terug! Fijn dat Stijn er al goed mee overweg kan, met die spreidbroek! Scheelt een pak miserie lijkt me (als hij gefrustreerd is of zo)

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ging eerst ook wachten tot 6 maanden hoor, maar omdat hij slecht dronk ben ik toch blij. Maar wel leuk dat het likken zo goed meeviel!

Heb onder voeding een topic geopend over fruit stomen maar geraak er niet wijzer uit... ;) Heb nu maar een mail naar Kind & Gezin gestuurd, in de hoop dat zij me kunnen helpen met m'n gedip.

19. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
  20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162