Ik zou dat om 22u geven... Dan ga jij ook ongeveer slapen he. Op de doos staat dat je het in 200 ml kv of bv moet oplossen, maar als ik op voorhand al weet dat hij niet veel gaat drinken maar ik maar een flesje van 60 en doe er ipv eetlepels 1 koffielepeltje in. Hoeveel drinkt Maxim nu als hij kv krijgt? Ben gewoon benieuwd hoor, 't is omdat Ward ook niet de grootste eter is.
Oh dat is een mooie hoeveelheid! Daar komt Ward soms zelfs nog niet aan. Pfff, het gaat me weer niet op 't werk. Dat het maar snel tijd is om naar huis te gaan! Heeft er al iemand witloofgroentepap gegeven? Ik ga dat denk ik dit weekend doen, ofwel pompoen. Maar dan haal ik misschien een zak diepvries pompoen want het er geen in huis en vind dat zo groot. Niet bewerkte diepvriesgroenten zijn toegelaten dus...
Ik lustte dat alleen rauw met een geraspe wortel maar door m'n allergie kan ik dat niet meer eten. M'n man eet het wel met ham en kaassaus, dus heb beloofd dat ik dat ook eens ga proeven Heb ook al knolselder voor Ward gemaakt. Zou ook heel zacht zijn, maar vind toch dat dat een sterke seldersmaak heeft. Maar het ging vrij vlot binnen dus...
Je zou denken dat ze net méér proeven, omdat ze zoveel maanden uitsluitend melk hebben gehad. Vreemd!
Ik ken genoeg verhalen dat kinderen van de meest extreme smaken houden. Maar de smaak ontwikkelt zich continu, ook nog bij volwassenen (omdat iedereen er een bepaalde herinnering of beleving aan vast hangt). Ikzelf denk maar: hoe meer smaken ze in het begin gewend zijn, hoe beter het is. Volwassenen houden vaak niet van nieuwe smaken.
Nee, da's waar. Ik proef ook niet graag aan nieuwe dingen... Maar ondertussen lusten we wel allebei al scampi's, al moet je het ons wel niet te vaak voorschotelen Net een sms van de onthaalmoeder. Ward huilt altijd als hij zijn groentepap krijgt bij de onthaalmoeder. Nu had ze dinsdag wortelen, zijn favoriet, maar het lukt niet goed (60g). Vandaag had ze broccoli gemaakt (minst favoriete...) en hij heeft 75g zonder huilen gegeten! En het gaat vandaag heel goed met hem, dus ik denk (hoop) dat het sprongetje precies ver genomen is... Ben blij voor hen allebei, want de onthaalmoeder doet zo haar best en ik weet dat zij het ook erg vindt als hij slecht eet en huilt.
Ieuw!!! (ik ga nu even verder werken, want heb echt nog niet veel uitgestoken vandaag, kom straks wel eens piepen )
Ja lijkt me ook niks! Het is tenslotte ook iemand anders' kind. Als die dan hele dag verdrietig is, ondanks je zo je best doet... Zou er me ook slecht door voelen! Als ouder is het ook niet leuk als je weet dat ze niet op hun gemak zijn! Ben blij dat Maxim altijd goedgezind is (of op een keertje na misschien) bij mijn ouders. Ga dan zelf ook veel geruster werken!
Euh... Tja, zo lang ik doe alsof ik druk bezig ben Het is nu wel wat kalmer en ik krijg mijn werk vlot gedaan. Bij mijn ouders en schoonouders huilt Ward ook niet zo veel. En als ik hem naar de onthaalmoeder breng dan lacht hij en hij speelt fijn... Dus geen idee waarom hij daar meer weent. Hij moet daar aandacht delen, het is daar drukker dan bij de grootouders, is het dat? Geen idee.
HIER BEN IK! Sorry dat ik even niet ben geweest. Ik lees wel af en toe mee hoor maar voel me niet geweldig en om nou alleen maar deprimerende berichten te typen daar zit ook niemand op te wachten haha. We zijn nog steeds in t ziekenhuis (nu al 2 weken) en het ziet er naar uit dat we nog 2 weken hier moeten blijven. Ben t echt zat. Woensdag zat ik er echt doorheen. Ik zou niet moeten klagen want Nova vindt het echt allemaal prima hoor maar ik voel me zo opgesloten. Maar ja, even slikken en weer doorgaan.... Gelukkig wel veel bezoek en kaarten dat vrolijkt mijn dag altijd wel op. Gisteren avond was ik voor het eerst weer een keer thuis (dus tussen de voeding van 19.00 en 00.00 in). Gelijk naar boven, Caro lag heerlijk te slapen en ik kreeg er gewoon buikpijn van. Niet normaal hoe ik haar mis. Ik mis de simpele dingen zoals een boterham voor smeren of boodschappen doen. Ze komt gelukkig bijna elke dag langs maar ja na een paar uur moet ze toch weer weg. Verder maak ik weinig mee, ik ga morgen beginnen met foto's inplakken en Sinterklaas cadeaus online bestellen. Zo te lezen gaat het met jullie allemaal goed!! Ik probeer weer actiever mee te schrijven.