Sorry heb verder niet bijgelezen. Op dit moment ligt Nova op de operatiekamer om te zien of haar heupje goed zit. En dan gaan ze gipsen. Loop hier te ijsberen door het ziekenhuis
OH ja ze moest onder narcose. Dus ze kreeg zo'n kapje over haar mond en neus. Vreeeeeeeeeeeeeeselijk, huilen dat ze deed. Ze weigerde in slaap te vallen, ze vonden haar een taaie hahaha
Aaahhh, niet leuk he... En je kan je inderdaad verzetten tegen in slaap te vallen. Heb ik ook een keertje aan de hand gehad. Hopelijk is Nova nu al terug bij je en kan je haar fijn knuffelen. @ Elsie: welkom!
@Vogelinnetje: oh hoe erg @Elsie: welkom hier @Cycaa: ooh wat zielig zeg. hopelijk heb je haar snel terug bij je en is alles in orde.
@cycaa veel succes met je meisje!! @ nijntje hier ook af en toe slechte nachten helaas, maar gelukkig gaat het nu al even weer goed.
Hier zit het al 5 weken tegen. Hij sliep door van 21u tot 7-8u maar sinds z'n sprongetje komt hij terug voor nachtvoedingen. Nu ging het 4 nachten goed, alleen tutje geven, maar de laatste 2 nachten zijn dus een ramp... Vannacht om half4 toch maar voeding gegeven, tja wat moet je doen. Om hem 100 cc (want zoveel drinkt hij dan) water te geven wil ik ook niet, want hij komt nu pas terug goed aan.
och god wat sneu! eng he zo onder narcose lijkt me scrol scrol naar beneden snel! om verder te lezen en duim duim dat het goed zit
Elsie, welkom! Cycaa, gaan ze dan zo hard aan haar heupjes trekken dat ze onder narcose moet? Vanochtend mango-appel geprobeerd. Een vies gezicht! 1 el heeft hij op. Appel-peer-banaan lust ie als enige wel goed.
Even snel een update: Alles is goed gegaan, ze heeft mooi roze gips om haar benen!! EN.............. We mogen zo naar huis!!! Ben ontzettend blij. Ik kom snel weer uitgebreid schrijven, nu eerst mijn tas inpakken
Vogelinnetje jeeeee wat eng voor die ouders!!! Bah moet er niet aan denken dat zoiets hier gebeurt! Ik zou helemaal instorten, Maxim is mn wereld...! Elsie welkom! Cycaa wat een geweeeeeeldig nieuws !!!! Geniet er van!!!! Nijntje wat vervelend! Hier ook nog altijd nachtvoedingen hoor... Vanneweek ging hij naar 2, maar afgelopen nacht waren het er ook weer 3 denk ik (val hele tijd in slaap omdat ik nu toch echt wel ooooooooover vermoeid ben) Vandaag eerste lesdag gehad, en te horen gekregen dat we nu niet 3 halve dagen hebben, maar dat morgen al meteen een hele dag is Pfff... Valt ff dik tegen !!! Wou dan zaterdag beginnen met fruit, zodat hij toekomt als ik dan onder de middag hem eten wil geven. Heb ook gevraagd of er iets geregeld kan worden om evt te kolven. En ben al op zoek naar een andere onthaalmoeder. De mijne stopt altijd om 16u al, en vrijdag zelfs om 15u20 al!!! Dat is toch geen uur?! Les duurt sowieso al tot 16u30. Zijn toch veel mensen die zo lang ook moeten werken? Ook de 6e dec heeft ze vrij, owv sinterklaas zeker? Vind ik ook niet echt een dringende reden maar goed, heb geluk dat mama wil oppassen (ze moet eigenlijk zelf heel de dag naar de naailes! maar blijft thuis voor Maxim...)
sam doet het trouwens prima, hij groeit goed. hij slaapt ook goed, meestal van 19.00 tot 7.00 nu soms moet ik er s'nachts nog uit om hem te troosten. hij krijgt al lekker groente te eten en fruit en hij vind het heerlijk.
Cycaa, wat een goed nieuws! En wat leuk, roze gips. Hoe lang moet ze daar in? Geniet lekker de komende dagen! Pfoe, vandaag zo'n vermoeiende dag gehad. Damien was erg jengelig en wist niet wat ie wilde. Soms had ie wel een opleving dat ie lekker aan het lachen was, maar ik heb vandaag nauwelijks iets kunnen doen. Nu slaapt ie, na een halve papfles. Ik vraag me af of ie de laatste dagen wel genoeg gegeten heeft. Op de creche laat ie ook regelmatig 50 ml of zo staan.
Bij wie slaapt de kleine nog bij jullie op de (ouder)slaapkamer? Onze meid slaapt sinds eergisteren in haar eigen kamer (ledikant), omdat ze niet goed meer in de wieg past. Had het tot minimaal 6 maanden willen volhouden. Maar de ledikant in onze kamer zetten is geen optie, die is daar te groot voor. Nu gaat het prima en kan haar bekijken wanneer ik wil via de babyfoon, maar vind het soms nog jammer. Dus als de kleine nog bij jullie slaapt, waarin slaapt hij/zij dan?
sam is al met ruim anderhalve maand naar zijn eigen kamertje gegaan, omdat ik niet kon slapen van al zijn geluidjes. bij ons sliep in in de wieg, daar kan hij nu net niet meer in.
Nou ik moet zeggen dat ik 's nachts vaak wakker werd van haar gewoel enzo. En dan keek ik even of gaf haar de speen. En nu zij op haar eigen kamer slaapt hoor ik haar niet meer. Word dus niet wakker daarvan en maak haar niet wakker met mijn gewoel. Volgens mij maakten we elkaar wel eens wakker Nou ze past er nog net in.. met een paar cm ruimte. Vonden we te weinig. 's Ochtends lag ze dan praktisch met haar hoofd tegen de bovenrand. Wat gaat het snel zeg.. weet nog het begin.. zoveel ruimte in de wieg
@ Cycaa: Wat een geweldig nieuws!!! @ Elsie: Welkom! @ Meisje: Balen zeg! Hopelijk vind je snel een nieuwe oppasmoeder! Wel grappig wij gaan ook as zaterdag beginnen met vast voedsel. Wilde wachten tot 6 maanden maar dat is as maandag, vind het makkelijker om dan in het weekend te starten. Die paar dagen maken ook niet meer uit. @ Sabse: Stijn heeft alleen in het ziekenhuis naast me geslapen. We wonen momenteel nog in zo'n krot dat onze slaapkamer te krap is voor een wiegje erbij. Heb wel dag en nacht de babyfoon aanstaan dus hoorde in het begin elk geluidje, nu slaap ik er gelukkig wel doorheen. @ hier: Stijn is vanmorgen met mn man naar het ziekenhuis geweest, kinderarts, orthopeed en een techneut aldus mn man om te kijken of hij inderdaad in aanmerking komt voor een helmpje. Het antwoord is ja, zo snel mogelijk. Moet dus as vrijdag al naar Rotterdam om aan te meten, en dan duurt het 2 weken eer het helmpje er is schijnt. Wel balen Rotterdam is half uur rijden maar moet er pas om 16.30 zijn, zal wel weer file zijn. Maarja konden kiezen Tilburg of Rotterdam dus dat is dit het dichtsbij voor ons. Verder heb ik vandaag plots een stuk minder melk. Was vanmorgen bij ons in de woonkamer ook maar 12 graden en op mn werk is het ook ijskoud omdat de verwarming kapot is dus hoop dat het door de kou komt. Heb namelijk al zo weinig!