Ik was er al bang voor en nu is het zo.. ik ben ook ziek. Misselijk, spugen, krampen en voel me gewoon beroerd De huisarts wilde onze dochter ff zien, dus mijn man is nu met haar naar de huisarts.
@ sabse: Beterschap! Benieuwd wat de dokter van je meisje zegt. @ Sint: Ik denk dat er hier eentje heel hard zou trekken aan die baard Maar hij heeft nog geen Sint gezien, dus ja... @ Vogelinnetje: Fijn dat de koorts weg is. Hier wil er vandaag ook eentje niet goed eten. En maar sabberen op z'n bijtring... Hij slaapt nu terug. Hoop dat hij goed groenten eet vandaag. Ben vandaag ook gestopt met 's morgens kolven. Ben benieuwd hoe me dat gaat meevallen, maar vrees megastuwing... Wilde eerst nog doorgaan tot de kerstvakantie, maar dan gaan we 3 dagen weg en als ik dan hele dagen stuwing moet hebben... Nu kan ik 's morgens ook een half uurtje langer in bed blijven liggen, waardoor ik ook meer tijd heb als Ward vroeg wakker is. En toch wringt dat he...
alle kindjes en mamas die ziek zijn beterschap! je hoort het nu zoveel iedereen en alles is ziek oom ons heen hier gaan de waterpokken de goede kant op ze drogen in dus ze zijn lekker donker en niet meer vurig rood ze gezichtje is net of die in de pubertijd zit met die pokke ... hij heeft zich er goed doorheen geslagen gelukkig alleen nu wel verkouden hij kan zelfstandig zitten sinds een paar dagen ! en mooi dat die het vind zet hem op zijn speelkleed en dan blijft die dus gewoon zitten zo grappig okay soms valt die nog wel om maar hij vind het zoo leuk! nou meiden ga weer snel ervandoor want heb haast!
Jeetje zeg wat een zieke kindjes! Beterschap allemaal! Sabse hopelijk viel het mee bij de ha? Stijn heeft zojuist een fotoshoot gehad, hij wilde alleen halverwege plots aan de borst en werd erna een beetje sago. Ben benieuwd naar het eind resultaat! Moeten vanmiddag voor zn helmpje op te meten naar Rotterdam, het schijnt alleen 7 cm te gaan sneeuwen. Neem de auto van mn man dus maar mee, die heeft tenminste winterbanden. We moeten daar om 16.30 zijn, normaal 30 min rijden maar met oog op de vroege spits en het weer gaan we om 15.00 al weg, en dan maar hopen dat we op tijd zijn haha.
Zal even snel reageren. Ben nog stteds ziek (spugen) kan maar ff op internet afleiding zoeken voor ik weer misselijk ben. De huisarts denkt aan een buikgriep bij onze meid. Op dit moment heeft ze geen diaree en spuugt niet, zodra dat gebeurt moeten we de ha/hap bellen. Ze was niet uitgedroogd, maar volgens de ha kan dat snel gaan. Dus kleine voedingen blijven aanbieden en haar fontanel in de gaten houden.. en de plasluiers ook. Maandag moet ze koortsvrij zijn, anders moeten we bellen. Ben weer misselijk, dus ga weer!
@Sabse: veel beterschap voor jou en je meisje hier is vandaag de Sint al geweest. Voor ons ventje had hij stapelblokken, autotjes en een toren van ringen bij. De grote zus is ook goed verwend met poppenkleren, draagzak voor babypop en barbiepop. Bij de grootouders krijgen ze ook nog iets.
hey juni-mama's, Tijd voor een update van mij: vandaag hebben we de 20 weken echo gehad en *Jurre krijgt een ......................broertje!! En alles zat erop en eraan. Op naar de volgende 20 weken.
Ben al even niet meer geweest dus weet niet in hoeverre jullie op de hoogte zijn. Met 14 weken is de cerclage aangebracht en dat is helemaal goed gegaan. Geen last gehad daarna van rare dingen of complicaties dus langzaamaan ben ik weer vanalles gaan doen. Wel besloten om nog maar parttime te gaan werken omdat ik me daar beter bij voelde. Het hakte er mentaal wel even flink in wat natuurlijk ook niet gek is. Het is nogal wat die operatie en de reden waarom natuurlijk en dat had ik een beetje onderschat. Omdat ik in het onderwijs werk en ik weg moet kunnen als ik last krijg van mijn buik, heeft mijn baas het voorstel gedaan om me volledig in de ziektewet te laten gaan. Dat was even schrikken maar geeft me wel heel veel rust. Ik ben nog wel regelmatig op school en doe allerlei klussen achter de schermen en werk mijn vervanger in zodat mijn collega's dat niet op zich hoeven te nemen. Ik vind die vrijheid wel heerlijk eigenlijk en kan ook echt aan mijn rust toekomen. Tot op heden hoeft ik nog niet plat en ik hoop dat ik tot het einde elke dag een klein rondje mee kan lopen met de honden, het huishouden kan doen en koken en afwassen. Wat ik van ervaren meiden heb begrepen, is dat best reeel. De rest uiteraard in bed. Ach ik merk inmiddels aan alle kanten dat dit echt voor een heel goed doel is en dat ons kleine ventje zo lang mogelijk binnen moet blijven zitten. De komende weken worden spannender. Ik ben met 21,5 opgenomen en met 24 bevallen dus...... die moeten snel voorbij gaan. Ik hoop 34 weken te gaan halen, dat is waar ik voor ga maar met die operatie en heel goed luisteren naar mijn lijf moet dat geen probleem zijn. Daar gaan we voor.
@ Bramtim: Wat een geweldig nieuws! Ben echt super blij voor jullie! Hopelijk gaan de komende weken super snel en makkelijk voorbij zodat je snel bij de veilige 34 weken bent aangelandt. Ik weet zeker dat Jurre* over zn kleine broertje waakt, dus die 34 weken moeten te doen zijn.
Hi Bramtim, Wat een geweldig nieuws, heerlijk dat de 20 weken echo goed is. Leuk een jongetje! Geniet ervan.
Beterschap voor alle zieken! Hoop dat jullie snel weer opknappen. Hier alles goed, erg druk sinds ik thuis ben. Heeeeerlijk om weer gewoon de simpele dingen te doen, zoals brood smeren voor Caro, boodschappen doen enz. Nova doet het redelijk goed, ze is een beetje onrustig maar dat kan ook door de 2 hoektanden komen die doorkomen. Ik geloof niet dat ze last heeft van het gips. Ik moet wel even wennen met oppakken en voeden maar dat went hopelijk snel. Ik ben weer weg. DOEI
Kan begrijpen dat je dat heerlijk vindt, na al die tijd dat je weinig kon doen. Hopelijk went het oppakken en voeden snel weer.
Onze dochter heeft inmiddels 40 graden Celcius koorts. We hebben een paracetamol gegeven. Ze is moe, maar kan niet goed slapen. Is zo zielig voor haar. Ondertussen probeert mijn man haar af en toe kleine beetjes voeding aan te bieden. Ik heb zelf een paracetamol af en voel me nu wat beter. Tenminste minder heet, vond het voelen alsof ik uren in een hete oven had gezeten. Ik heb niet meer gespuugd Daar ben ik allang blij mee. Pff vind het moeilijk om te zien dat mijn meisje zich zo voelt. En kan haar niet eens helpen, omdat ik ook ziek ben
Even snel een update. Voel mezelf redelijk goed. Mijn man werd gisteravond/nacht ziek, dus ik moest het verzorgen overnemen (ik was het minst ziek). Zware nacht dus. Haar koorts zakte 's nachts en vanochtend was het twee keer nog rond de 38 graden Celcius. Net gemeten en ze had 36,8 graden Celcius. Maar juist nu is ze ontroostbaar. Ze dronk maar 60cc (vier uur na de vorige voeding waarbij ze 140cc dronk). Daarna was ze weer zo moe dat ik haar in bed legde. Daar sliep ze een half uur en daarna was het huilen. Dus maar even mee naar beneden genomen, maar ze bleef maar huilen en ogen wrijven. Dus weer in bed en dan maar elke 10 minuten troosten. Maar dit werkte ook niet.. ze krijst het uit en doet zo wild dat ze op een gegeven moment haar armen vrij heeft en zichzelf nog meer wakker houdt. Niets van wat ik probeerde was goed. Mijn man voelt zich nu redelijk dus die helpt even, probeert haar wat te drinken te geven. Gaat niet soepel.. ze begon tussendoor weer ontroostbaar te krijsen. Hopelijk valt ze zo wel in slaap.. Ik weet echt niet wat ik nu nog kan doen..