Bah Nijntje wat vervelend voor je! Hopelijk heb je niet te veel pijn/jeuk? Ook jammer dat je niet met Ward mag gaan zwemmen en dat je nu met een hoop dingen rekening moet gaan houden. Toch denk super goed dat je bv geeft, wie weet had hij dan voor nog meer dingen allergisch geweest, nog meer eczeem gehad. Wel beter dat hij zn appel en peer nog mag. Heenweg ging goed, nouja op de snelweg reed men 30, er was nergens gestrooid en onder de sneeuw lagen ijsbrokken, maar het reed tenminste. Op de terugweg stond alles vast, ben dan ook binnendoor gereden. Had mn vader even meegenomen en die wist gelukkig de weg. Was in 50 min. thuis best netjes dus. Aan Meneertje met helm op moet ik nog wel even wennen, t staat hem niet slecht maar het is toch anders. Hij protesteerde helemaal niet dus daar ben ik wel blij om. Voorlopig moeten we gaan opbouwen met dragen dus geen idee hoe het straks gaat haha. Toen ik het helmpje net afdeed was zn hele hoofdje bezweet, hadden ze me al voor gewaarschuwd maar dat zag er wel zielig uit. Nu ligt hij even lekker op t speelkleed even zonder spreidbroek en helmpje, hij ligt heerlijk naar de kat te brabbelen haha.
Funkie wat een schattige foto !!! Lief Nijntje: jammer dat hij eczeem heeft, weet helaas hoe het voelt (vroeger vaak gehad,en als ik heel veel met water in contact kom of poetsproducten dan krijg ik het weer op mn handen) Smeer zelf dan uierzalf en dat helpt wel tegen het jeuken, omdat het wat soepeler wordt! Cin: goed dat hij het niet zo erg vind, wel zielig dat hij er zo van moet zweten. Hij moet het dus steeds langer gaan dragen? Had andersom verwacht eerlijk gezegd!
Ik reageer later uitgebreider, Ward op de schoot... Nu effe ego Ik hou voor mezelf al veel rekening qua eten (ivm mijn allergie), dus veel moet ik naar hem toe niet veranderen. Dus dat scheelt Nr 3 speen helpt helaas niet. Straks maar eens een pak rijstebloem vanille halen.
Pfffff xavi heeft weer koorts.. 39.0 hij slaapt nu is wel levendig maar zeurderig.. bijna niet geslapen vanacht en veel gehuild.. hij eet wel.. verleden week waren zijn oortjes nog wel rood, misschien dat zijn oorontsteking terug is? ik weet het niet!
Arme Xavi! Hier ook weer een hele onrustige nacht en slecht eten... Wilde zelfs z'n groentepap niet, amper 90cc melk willen drinken. Slaapt nu een uurtje. Ik hoop dat het alleen maar z'n sprongetje is... Koorts van 37,7° dus dat zit nog goed. Ook enorm hangerig en zeuren.
Arme Xavi en Ward! Hier wel goede nacht gehad maar sinds een uur of 1 ook erg hangerig, veel huilen. Heeft maar 60 cc van de papfles gedronken en net even uit de borst, niet veel zo te voelen. Maar hij is eindelijk aan de borst in slaap gevallen dus ligt nu lekker te pitten. Heb zn helmpje dus ook maar even niet opgezet, daar mag je niet mee beginnen als ze niet lekker zijn. Had eigenlijk al lang op de verjaardag van mn zwager moeten wezen maar daar gaan we wel heen als meneertje wakker is.
Hier vandaag ook een wat jengeliger kind dan normaal, maar in het algemeen toch best vrolijk. Hij eet en slaapt iig wel goed. Slapen: normaal slaapt ie bij ons max 1,5 uur achter elkaar. Wij moesten nog weg en zouden zijn slaapje afwachten. Maar hij werd maar niet wakker! Toen expres boven wat gerommeld. Opruimen en zo, ook op zijn kamertje, maar nee, hij bleef slapen Toen moest ik een keer hoesten, en daar werd ie wel wakker van, na bijna 3 uur! Vandaag heeft ie voor het eerst bloemkool op. Vond ie ook al erg lekker!
Vanavond toch maar naar de dokter van wacht gegaan. Om 17u opnieuw koorts genomen: 38.1° maar om 17u45 voelde hij nog warmer: 38.6° Toch maar even naar de dokter gebeld en ik mocht langsgaan als ik me daar beter bij voelde. Hij heeft een verkoudheid te pakken, oortjes waren gelukkig niet rood. Alleen zijn keeltje en wat snottebellen. Moet nu iets tegen de koorts geven en neusdruppeltjes. Had om 20u30 nog eens zijn koorts genomen: 39.1° en toen maar onmiddellijk koortswering. Daarna begon hij zelfs te spelen, het arm dutske Hij slaapt nu. Bereid me dus maar voor op een huilerige nacht. @ Cin: Hoe gaat het met STijn? terug zichzelf of ook zieker geworden? @ Vogelinnetje: Wij moesten ook naar een babyborrel tijdje geleden, maar toen besliste meneertje ook om 3u te slapen in de namiddag
dwaze heerlijk ding idd! moooi mannetje vogellinnetje fijn dat ze oren het niet waren hij is dus goed verkouden je moet ff een gepelde ui in zijn kamer zetten helpt goed! ik maak J gewoon wakker meestal en dan slaapt die snel verder in de mc en helemaal in de auto hij is heel makkelijk ik ben ook altijd heel makkelijk met me dochter daarin geweest meestal hebben ze ook een vast ritme dat ga ik nu ook ontdekken bij J hij tukt meestal na zijn fles van half 1 tot half 3 dus dat is wel lekker dan kan ik daarom heen plannne
Denk dat je mij bedoelde Oh ja, een gepelde ui! Niet aan gedacht. ga het meteen doen en op z'n kamertje zetten. Want de neusdruppeltjes vond ie maar niets. Bedankt voor de tip!
o sorry haalde iedereen ff doorelkaar je moet ook ff (als die wakker is ) ze hoofdeind omhoog zetten ik deed altijd een grote opgerolde handdoek onder zijn amtras bij zijn hoofeind dan ademt die ook makkelijker en luuf smeren meer kan je niet doen
Z'n bedje staat nog altijd omhoog. Al sinds de geboorte, de kinderarts raadde dat aan en voorlopig nog niet veranderd. Z'n box is heel plat sinds dat hij kan zitten (met steun) en daar ligt hij nu inderdaad niet zo graag in. Maar moest het zijn, is een handdoek nog snel opgerold. Luuf ken ik niet... Heb de ui al gesneden en nu boven zetten. Ga ook gelijk m'n bed in. Moest hij vannacht nog hoge koorts hebben, mocht ik een zetpil geven, maar die heb ik niet. Alleen vloeibare siroop tegen de koorts. Maar dat is hetzelfde. Hier was het net ook nog serieus aan't sneeuwen! Morgen eens meten hoeveel er al ligt. Ik schat rond de 10 cm? Namiddag even buiten op de slee gezeten en foto's gemaakt. Heel erg leuk! Zo gek eigenlijk: zo levendig en vrolijk hij toen nog was, zo hangerig en zielig was hij een paar uurtjes erna... Ach ja, het zal zeker niet de laatste verkoudheid zijn
ook hier heb ik de ha post gebeld mocht langskomen en wat ik al dacht hij heeft WEER oorontsteking!!! ander kuurtje gehad (echt heel smerig) na zijn fles op bed gedaan maar meneer heeft zo een last dat hij pas sinds een 20 min slaapt heb hem dus ook maar en extra flesje gegeven die drol.. hele tijd kreunen en huilen.. ben zelf ook doodop vanacht bijna niet geslapen en hele dag zelfs nu ben ik nog alleen met xavi.. Nick was werken en naar Ado.. die wou nog ff op stap.. ik zei dacht t ff niet je kind is ziek lijp, die is onderweg en dan ga ik lekker slape hoop dat xavi een betere nacht heeft als gister en dat de koorts minder of dan weg is.. nijn ah wardje ook koorts gelukkig bij hem niet ze oortjes.. beterschap....
10 cm denk wel meer althans hier wel.. vind er geen klote aan die sneeuw.. volgend jaar wel kunnen we met de kids sneeuwpret houden
De nacht is hier vrij goed gegaan. Om half 12 en half 1 even wakker en even laten drinken om z'n vocht binnen te hebben, beide keren maar een 30cc gedronken (zou door de keelpijn komen). Dan wel gezeurd en soms wat gehuild in z'n slaap. Pas echt wakker tegen 7u. Nu net een 80cc gedronken en Nurofen tegen de koorts en pijn en neusdruppeltjes gegeven. Het loopt gewoon aan z'n neusje uit. Koorts was wel weg en hij heeft al eventjes gespeeld en gelachen met Woezel en Pip op tv Nu slaapt hij weer wat. Ga zo zijn fruitpap maken. Als hij z'n groente weer niet wil, probeer ik z'n fruit. Wil hij dat wel, krijgt hij 2x fruit vandaag. Hier is weer goed sneeuw bijgevallen vannacht. Er ligt echt een dik tapijt! @ funkie: Hoe is jouw nacht gegaan? Hopelijk heeft Xavi ook wat kunnen slapen. @ sabse: Is je kleine meid nu helemaal genezen? En hoe gaat het drinken?
hier werd xavi vanacht nog wakker rond 01.00 uur maar heb hem even laten gaan toen werd hij 06.45 wakker.. koorts gemeten 39.1 nog en huilen.. gelukkig wel zijn papfles op.. antibiotica gegeven en is toen met papa in bed in slaap gevallen. nu wakker en zit tv te kijken.. zetpilletje doet zijn werk..
Kan inderdaad dat hij door de keelpijn weinig drinkt. Wel vervelend natuurlijk, ik vond dat weinig drinken maar niets Gaat nu al even goed, ze herstelde begin deze week. Nu gaan alle flesjes weer tot de laatste druppel op Ze is dus toe aan meer We gaan ook beginnen met groentehapje en dan zien we wel wat nog meer. Zal stap voor stap gaan natuurlijk. En ze mag al bijna naar nr. 2 van de opvolgmelk. Ben erg blij dat ze weer super drinkt! Hopelijk drinkt jouw kleine snel weer meer. Oh en Luuf is een verkoudheidsbalsem voor baby's. Is best goed bekend in Nederland en wordt vaak gebruikt. Ik smeer het ook als ze verkouden is. Ze lijkt nu weer verkouden te zijn, dus kan weer smeren