ja funk wat ji meemaakt dat is niet voor het laatste meid ik ben zo gewend aan die gebroken nachte met me dochter en ken meer meiden die het 10X erger hebben haha je raakt gewoon aan weinig slaap gewent ook al hakt het er goed in , maar mama;s gaan maar door maar dat neemt niet weg dat het ontzettend minder is zo die nachten arme xavi! mannetje heeft echt veel last he nou hier ook ee hoestend mannetje al een week maar werg zo erg gisteren heb bisolvon gegeven en gaat...vanacht heb ik hem gepakt en tussen ons genomen zodat ik hem goed kon horen hij drinkt ze melk ook niet zo ga morgen ff naar de ha om zijn longetjes te laten luisteren voor de zekerhed he bah
Beterschap! Hij heeft de nacht nog relatief goed gedaan vind ik. Onze was al om 05.30uur wakker en zo'n drie keer tussendoor 's nachts
bo ja ik weet het vind het alleen zo sneu voor xavi. hij slaapt klokje rond normaal en nu al 2 dgn en nachten slecht... bah j ook zo hoesten!! idd je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.. klote hè en dan moet de winter nog gaan beginnen.. sab super dat de flesjes weer op gaan.. en wat een sneeuw is er weer gevallen.. niks rijd geen tram geen bus bah
Is dat zo verkrijgbaar bij Etos ofzo? Lijkt zoiets als Vicks Vaporub niet? Ja het weinig drinken vind ik ook maar niets. Zeker omdat hij nu weer terug goed zit qua gewicht. Maar ja, als wij ziek zijn eten we ook niet zoveel he. Super dat vienna weer zo goed drinkt! Echt haar schade aan't inhalen
nijn ja kan je bij de drogist halen.. speciaal voor baby's! Vicks is te scherp zit iets in waardoor ze het benauwt kunnen krijgen.. en neurofen? dat mag een baby toch niet
Ja bij een drogisterij is het wel te halen (Etos, Kruidvat, DA, etc) Heeft een andere samenstelling dan voor volwassenen, werkt prima. Op het kdv gebruiken ze het ook (kdv van Vienna bedoel ik). Klopt zeker, dat probeerde ik ook te onthouden. Toch vervelend en je wilt gewoon dat je kindje genoeg drinkt en lekker op gewicht blijft!
Weet niet, gebruik het nooit. Heb paracetamol voor baby's vanaf 3 maanden in huis en die gebruik ik altijd.
Op de doos staat vanaf 3 maanden en/of 6 kg + suikervrij. Zal een andere zijn dan die NL? Is met zo'n optrekspuitje voor in z'n mondje. De gewone paracetemol heb ik ook in huis maar Nurofen zou ook goed tegen de keelpijn zijn. Dokter heeft het voorgeschreven. Vicks is geloof ik pas vanaf 3 jaar dat ik gelezen had. Maar goed om te weten dat er dan een alternatief voor baby's is.
owh nijn dan heb ik niks gezegd!! haha de dokter zou t wel weten haha.. hier is de koorts weg.. hij is een stuk levendiger.. alleen word hij rond deze tijd wakker en nu is hij alweer 2 uur wakker en is moe.. maja niet alles loopt zoals t lopen moet..
O wat zielig al die zieke kindjes Ze weten echt niet wat hun overkomt. Verwen ze maar goed! Damien heeft voor de 2e keer 's nachts geen voeding meer gehad! Eergisteren doorgeslapen na de laatste voeding en vannacht 2 keer even aai over de bol. Eerst gaven we hem dan direct eten, maar nu willen we ervan af en hij lijkt het te accepteren! Wow! Nog even volhouden en gebroken nachten zijn dadelijk niet erg ivm vakantie. Ook lijkt hij zijn slaapjes overdag te bundelen. Hij slaapt vanaf 12 uur echt wat langer inmiddels. En heeft ie nog een kort slaapje rond half 10 en soms nog 's middags. Wel fijn wat regelmaat. Vandaag wilde ik wat kerstcadeautjes gaan kopen, maar onze auto was flink ingesneeuwd. Ik ga zo de weg niet op. Heb nog 5 dagen hiervoor.
Vogelinnetje hoe heb je hem zo ver gekregen? Hier weer slechte nacht gehad. Al geluk dat het zo'n lieverd is, anders was het nog veel zwaarder geweest!
Herkenbaar: ook al heb je een slechte nacht, toch blijft het de grootste lieverd. Maar ik weet ook niet hoe we het voor elkaar hebben gekregen. Gewoon geprobeerd en hij accepteerde het direct. Hadden we niet verwacht. Wel even afkloppen, want het is pas 2 nachten!
En dan sussen als hij huilt? Maar als ik hem uit bed neem 's nachts, gaat hij al meteen zoeken naar mn borst! Dan kan beter vriendlief hem sussen, nee? Ik probeer eerst zo tut te geven, maar hij wordt dan terug wakker, of valt maar half in slaap om dan na 10 min ofzo weer te huilen. En dan neem ik hem bij mij, eerst tussen ons in met tut, maar helpt meestal niet. Dus dan leg ik hem op mijn buik (wordt dan rustig van de hartslag en het contact) En valt vaak dan zo nog een uur in slaap. Maar het gebeurt wel vaker dat hij dan helemaal naar onder kruipt om te eten. Heeft hij dan niet ècht wel honger? Of zou het dan zijn omdat hij het ruikt, en omdat hij het mss gewend is om snachts te eten? Weet het niet. Ben zo bang dat hij weer zal afvallen! Maar goed, zn groenten gaan nu wel goed, gister 120g ! En daarna nog 2 borsten (had het gedaan zoals jullie zeiden, courgette & beetje wortel om te wennen & aardappel. Ging er vlotjes binnen Maar mss dat het vorige week minder goed lukte omdat ik het met een vork geplet had. Sinds dinsdag mix ik het. Mss dat het daarom wel scheelt? Vanaf de lepel in zicht is gaat zn mondje ver open Leuk leuk !!
Nee, hier is het echt speentje geven en direct weer weggaan. Hij is dan direct weer stil. Had dit ook niet verwacht hoor. Misschien inderdaad een idee om je vriend te laten gaan. Leuk he dat mondje dat al open gaat Hier heeft ie vanochtend liga, banaan en sinaasappel op. Dat vond ie heerlijk. Ik weet nog niet hoeveel hij eet. Hij krijgt zoveel hij wil. Ik denk zo'n 80 gram de laatste dagen. Maar Damien is dan lang nog geen 6 maanden.
Nee had het voorheen ook niet gewogen (behalve 1e keer, ook de groenten afgewogen zelfs ) maar wou gewoon weten hoeveel hij nu at. Onthaalmoeder schreef dan "13 schepjes" maar het was nu wel wat meer dan 13 schepjes Daarmee! Hij kan dus makkelijk het dubbele op dan die 13 schepjes.
Hier is er weer eentje hangerig, arme duts. Nog niet veel gedronken maar wel z'n groentepap volledig op en fruit ook neer dan 100g gok ik. melk een 200 cc denk ik. Ook wat water gehad na z'n fruit. Nu slaapt hij tegen me op.
xavi heeft weer koorts 39.5.. en vanmiddag ging t zo goed... krijgt nu zijn fles iets eerder dan normaal maar t jong is op.. kijken of hij goed kan slapen... arme kindjes...
Hier ging de morgen goed, middag minder en nu een hoopje ellende Dadelijk koorts weer eens nemen. Tot een uur of 4 was hij koortsvrij Dikke knuffel voor xavi!
drama in bed.. doet natuurlijk zeer liggen druk op ze oortjes.. kon ik maar overnemen? ja jij ook met je boeffie joh