cin bedankt voor de tip maar ik kook soieso altijd om de dag nog steeds zijn flesjes uit.. hij heeft de 1ste 11 wkn van zijn leventje erge spruw gehad dus ik ben erg voorzichtig ermee... lekker dan maar niet heus dat je er nu ook asta bij hebt.. lijkt me erg vervelend om benauwd te wezen... sterkte...
Ik wilde iedereen alvast een fijne en mooie jaarwisseling toewensen! We zien wel hoe het met de kleine gaat, wij vieren het bij mijn ouders en daar slapen we ook. Ben benieuwd Ze slaapt sowieso slecht door de verkoudheid dus ze zal hoe dan ook vast wel wakker worden. Vannacht om 02.00 uur werd ze wakker. Toen speentje gegeven en ze sliep weer. Om 04.00 uur werd ze echt wakker en zat vol slijm en snot. Dus neusje leeg gezogen en wat tegen het slijm gegeven. Rond 5en een fles (dronk ze niet veel van) en daarna kwebbelde ze maar lekker luid haha Uiteindelijk viel ze weer in slaap. Toen in haar eigen bedje gelegd. Dit is nu 2 nachten op een rij dat ze door de verkoudheid slecht slaapt. Daarvoor kwam het niet veel voor. Ben benieuwd naar vannacht... Morgen zijn we vroeg weg en nieuwjaarsdag zijn we ook nog weg denk ik. Dus nogmaals iedereen een mooie jaarwisseling toegewenst!!
Vervelend dat je niet gewoon de medicijnen kunt innemen. Ik heb een soort van astma (letterlijk de woorden van de huisarts haha) en heb het nu dus regelmatig benauwd. Een erg vervelend gevoel en jij hebt dat dan nog erger.. bah erg vervelend Hopelijk werken de medicijnen steeds beter en ga jij jezelf ook steeds beter voelen!
Hier idem... Ik steriliseer ook nog dagelijks. Juist nu met onze 3-daagse trip heb ik ze in het hotel met heet water uitgewassen. Het eerste dat ik gedaan heb toen ik thuis kwam is alles steriliseren... Heb nu net voor het eerst de flessen eens in de vaatwasser gestoken. Zijn ze mooi proper. Normaal mag je op 6 maanden stoppen met zo vaak te steriliseren, maar Ward heeft ook al 2x spruw gehad. Ben er ook erg voorzichtig mee...
Hier steriliseer ik al zeker een maand niet meer. Spenen tot voor kort nog wel, maar nu ik niet meer kolf, gaan die ook niet meer dagelijks mee. In de vaatwasser worden ze al goed schoon en bacterieen krijgen ze toch wel binnen, bijv als de speen een keer op de grond valt of ze een knuffeltje in hun mond steken. Vannacht weer een rare nacht: om 9 uur flinke paniek, maar erna tot 4 uur rustig geweest. Om 4 uur dacht ie al dat het tijd was om op te staat, want hij begon ineens te spelen, brabbelen en gillen. Toch nog even stil weten te krijgen tot 7 uur. Ben blij dat ie geen nachtvoeding meer hoeft en wellicht ook geen late avondvoeding meer. Zitten gaat hier ook erg goed. Ik durf alleen nog niet hem even alleen te laten, want hij valt nog om als ie moe is. Over de verkoudheid: de huisarts zei dat je een aantal dagen achter elkaar neusspray (speciale voor baby's op recept) en hoestdrank moet gebruiken. Dan wordt de hoeveelheid slijm echt minder. Wij geven het nu 3 keer per dag en zuigen zijn neusje ook goed uit. Het lijkt te helpen, want hij drinkt weer enigzins goed.
Hier trekt Ward zich sinds daarstraks aan z'n box op! Eerst was het aan het activitycenter, maar vandaag dus echt aan de spijlen. En fier dat hij dan is Daarnet eerste keer vlees gegeven. Vond het lekker! Had porei, aardappel en 10g kalkoen. Een hele andere structuur als het gemixt is En heb hem ook nog gewogen. 6,410 kg! Na vorige week 100g op 3 weken te zijn bijgekomen is het nu op een week 150g. Denk dat we weer de goeie kant aan't uitgaan zijn.
lekkr joh nijn dat ht zo goed gaat met wardje... hier slaapt xavi overdag echt heel slecht.. smorgens een half uurtje.. en smiddags nog niet eens 45 min.. terwijl hij wel moe is snap er niks van
nou waterijs vind J heel lekker zus voerde het hem ff op.... lekker zo in de winter hahah bij deze wil ik jullie allemaal een super 2011 wensen de laatste dag van onze kindjes hun geboortjaar 2010 ... wij gaan een lekker knallend avondje ervan maken kinderen, de oudere slapen bij elkaar ... en J in een campingbedje voor het eerst o hell wat doe ik mezelf aan hahaha ach het zou wel los lopen heb 6 pyammas bij me voor hem want 3 waren er gisteren al weer doorweekt van de plas met 3 verschillende luiers ...word er knetter gek van welke maat heeft xavi? om nr 4? nr 3 knalt die meteen doorheen doe hem strak dicht van boven doe die randjes goed en alsnog he grrrrrrrrrrrrrrrr ben blij als die zindelijk is hahaahha nou meiden ik ga veder met tegoed doen aan de prosecco en andere rottigheid ik spreek jullie in het nieuwe jaar!!!!!!!!!!!!!!!!
@ Bo: Gek van die luiers... Sinds ik op nr 3 zit en zeker overdag op de active fit, geen last meer van eigenlijk. Denk nog 1x een lekkende overdag gehad, 's nachts heel af en toe als hij echt overvol zit... Heel leuk feestje precies in het vooruitzicht! 't Is speciaal he, het einde van hun geboortejaar... @ funkie: Het kan ook zijn dat xavi zich tegen z'n slaap begint te verzetten... Blijkbaar kunnen ze dat vanaf een maand of 6. Ze zijn dan zo moe dat ze niet meer kunnen slapen. Nu overdag slaapt Ward ook veel minder. Voormiddag een uurtje en nu net anderhalf uur. normaa zaten we op 1u en 2,5u. Wisselde af: voor- en namiddag. Zo, nu even naar de keuken want ben een cake aan't bakken. Eerste keer hier in m'n huis, en met een combioven... Ben benieuwd!
sabse dank je wel heb 2 mooie embro's terug geplaats gekregen dus het is weer 2 weken spannend iedereen een gelukkig nieuwjaar alvast
Zo, hopelijk heeft iedereen een mooie jaarwisseling gehad! Wij hier wel. Het eerste half uur sliep onze meid er nog doorheen, maar daarna werd ze wakker. Dus naar beneden geahaald en ze heeft even naar het vuurwerk gekeken. Daarna werd ze moe en was ze niet te genieten. Dus ik ben met haar in bed gaan liggen, want het knalde nog flink buiten. Ze viel na 15 minuten in slaap en toen begon onze onrustige nacht. Ze werd op 02.00uur wakker en toen maar de fles gegeven (was ook haar tijd) daarna van de vermoeidheid huilen. Ze viel gelukkig na 15 minuten in slaap. Om 04.00 uur werd ze wakker en weer huilen. Ze viel even later weer in slaap. En om 07.15 uur werd ze weer wakker voor de fles. Daarna geslapen tot 09.30 uur ongeveer. Nu is ze nog wakker en absoluut niet in haar hum Gzellig zeg Vandaag verjaardag oma/nieuwjaarsborrel familie. Denk niet dat ze dat lang zal volhouden. Mijn ouders nemen haar mee naar huis als ze het zat is en mijn man en ik nog willen blijven. We zien het wel. Op dit moment zie ik het niet gebeuren dat ze het gaat redden
hier is het een rustige jaarwisseling geweest deacen ging om 8uur naar bed en heeft heel de nacht geslapen mocht zelf nog een uurtje langer slapen werd om 9uur wakker van hem toen lag hij tebrabbelen
heeeej mamies wij wensen jullie natuurlijk ook de beste wensen.. maar dat doen we soieso al hahah hoop dat iederee het naar zijn zin hebgehad? hier ging xavi gewoon naar bed om 19.00 om 00.00 werden en 2 100.000 knallers voor de deur afgestoken nou m eneer schrok zich een hoedje.. tot 01.30 is hij onrusig geweest, en getroost in zijn bedje daarna sliep meeer tot 07.30.. papa liet mama lkker liggen dus ik kwam pas 10.45 uit bed.. dat was echt een hele tijd geleden.. heerlijk... Bo: Xavi heb idd maat 4 en lekt eigelijk nooit door in deze maat.. wel zit hij helemaal vol smorgens..
@ Sabine...... Hoop dat beebje blijft plakken.. weet hoe het is.. na 7 iui behandelinge kregen wij xavi.. ik duim voor je!!!!
heeejjj nijn hij valt wel i slaap daar verzet hij zich dus niettegn maar je bedoelt als hjij wkker word? dan niet meer wilt slapen.. vanmorgen gek genoeg heef hij 70 min geslapen.. hoop dat hij dat dalijk ook gaat doen
Ik dacht met in slaap vallen, maar misschien kan dat ook als hij wakker wordt? Gelukkig nieuwjaar meiden! Hier een zoon die heeft doorgeslapen!!! Om 20u30 proberen in bed te leggen na een fles van (jawel!) 180cc!!! Maar zeuren, huilen... Opnieuw fles aangeboden en honger. Nog 60 bijgemaakt: op. Daarna zo actief dat hij nog maar wat opgebleven is. Omstreeks half 10 opnieuw zeuren van de honger, opnieuw 60cc bijna helemaal op (op een bodempje na), in slaap gevallen tot 6u20 (toen stak zijn arm volledig uit z'n bed en kon hij niet meer draaien... )! Om 7u was hij echt wakker, maar heb hem bij me genomen en heeft verder geslapen tot kwart na 9 Zalig! Hij had gisteren 's morgens een fles van 180 gedronken, 's middags een 200g groentepap, namiddag 160g fruitpap en dan bijna 300cc (maar dat is alleen het water, het wordt meer met de schepjes) 's avonds in een tijdspanne van een uur of 2. Blijkbaar grote honger! Hier is niet zoveel vuurwerk afgeschoten, heel weinig eigenlijk, dus hij heeft er goed dooruit geslapen. Ben ook niet op gemoeten om z'n tut te geven. Meiden die stoppen met bv: hebben jullie ook pijn aan jullie borsten? Ik heb geen stuwing, ben gewoon gestopt omdat ik na 30min nog maar 100cc had. Tweede dag druk, dus druk afgelaten (5 min aan elke kant) en sinds geen last. Alleen als ik nu aan m'n borst kom, doet ze pijn. Heb wel altijd beugelbh's aan, dus die heb ik gisteren al maar aan de kant gegooid. De borst voelt niet warmer als de andere en is ook niet roder. Denk dus niet dat het een borstontsteking is. Onder een warme douche staan helpt ook niet echt erna... Alle tips zijn welkom! Draag Ward nu ook aan de andere kant, zodat hij niet de hele tijd er tegen komt als ik hem op de arm heb.
nou ik weet waarom het zovaak gebeurde denk ik .... me man als die een schone luier aan deed dan deed die heb niet helemaal dicht met gevolg dat de achterkant op zijn rug te open stond en stja.....dus geef me man lekker de schuld hahaha nu ik hem goed dichtsnoer van boven niet te nartuurlijk maar nu heb ik al een hele dag een droge dag! en nacht gehad ! wauw! J zijn goede voornemen is niet meer doorlekken hahaha hier ging die om 19 uur slapen en werd die 2 x wakker maar hij vond het wel best lach in het campingbed bij vrienden te brabbelen ene te zingen in zijn bedje dus hup eruit en iedereen hem ff knuffelen heerlijkvond die het en probleemloos terig in bed ging die weer idiaal kind! oja iedereen gelukkig nieuwjaar!!!! sab spannend meid!!!!! ik hoop dat je snel een dikke mooi posi test in je handen mag hebben en dat ze goed blijven zitten bij je meid mischien wel een 2ling! wauw!!! funk stjee 7 x! hebben ze bij xavi toen 1 of 2 terug geplaats bij je? bijzonder hoor hoe sterk je bent door die emontionele tegenslagen die je krijg te verduren maar kijk nu hoe prachtig ventje jullie ervoor tehebben gekregen ! heerlijk