Juni 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

hoi roosje dat is een tijd geleden gelukkig gaat alles goed met je kinderen we maakte ons al zorgen

petatje ik heb van de week al gestemd

2. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Heey,,

Ja hoorde het ongerustheid van niekyn

dus kwam ff zeggen dat alles goed gaat

3. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

sooohh in minder dan een half uur 2 volle wasmanden gestreken hahah

ga er nog eens snel in worden

4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.954
    113
    Vrouw
    Jeetje zeg ik hoop dat het goed gaat met alle te vroeg geboren kindjes!

Roosje, welkom terug! Leuk om gelijk je meisje te zien!

Ben hier nog steeds best ziek, slaap ongeveer 18 uur per dag, gelukkig is mn man iets minder ziek zodat die meneertje kan doen. Merk zelf dat ondanks de bv en kolven productie nu met ziek zijn wel achteruit gaat. Maar blijf vrolijk door kolven!

Sinds gisteren of eergisteren (heb geen benul meer van tijd) kruipt meneertje hier achteruit! En dan bedoel ik niet tijgeren maar echt kruipen, en dat met zn spreidbroek aan. Best knap. Alleen snap hij er zelf niets van, hij wil naar een speeltje dat voor hem ligt en dat speeltje ligt steeds verder weg haha.
    Optrekken doet meneertje nog niet, evenals zitten. Op t moment dat hij zit (doen we altijd even zonder spreidbroek), ziet hij zn voeten/tenen en dat is toch veel mooier dan zitten. Dus hup met de handen naar de voeten en boem daar ligt meneertje weer op zn rug haha.

Nou ik ga weer naar bed, fijne avond/nacht allemaal!

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hey Roosje!

@ Cin: Beterschap meid! En wat super dat Stijn zich zo kan verplaatsen met z'n spreidbroek.

@ meisje: Maxim is goed aangekomen! Hij is ward alleszins terug voorbij gestoken :p

Hier word ik momenteel onnozel van iedereen z'n goedbedoelde commentaren. Niemand heeft al een kind van 6 maanden gezien dat zich optrekt op z'n voetjes in een box. Dus op 8 maanden gaat hij zeker lopen! Grrrr! Laat hem toch op z'n gemakje de wereld ontdekken. Als hij pas op 15 maanden loopt, dan is het zo. Maakt mij niet uit, zo lang hij maar gezond is!

6. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

mijn meisje gaat ook staan als ik haar handjes vast hou dan ondersteun ik haar alleen

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Pfff, hier weer een ***nacht achter de rug. Had eindelijk een goed ritme voor hem tijdens mijn verlof en terug betere nachten, maar na gisteren is m'n ritme eraan voor de moeite :( Denk dat ik max 3u geslapen heb... ;)

8. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

vanochtend weer naar het cb geweest hij weegt nu 9370 gram en is 73cm hoef pas weer over 4 maanden terug alles was goed voor de rest

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ sabine: da's altijd fijn om te horen he! :) En wat een kereltje toch al!

10. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @Meisje: ik denk dat je je vergist hebt hoor, m'n schoonzus heeft maar 1tje hoor, geen tweeling :)
    @Roosje: welkom terug. Je meisje is ook al een flinke meid zeg
    @Sabine: wat zie ik daar in je onderschrift, je mag bijna gaan testen? spannend zeg
    ik ben gisteren met Matiz naar K&G (CB) geweest. hij weegt al 8kg150 en is 68,5cm. Hij doet het heel goed. Kan al flink speeltjes van het ene handje naar het andere handje brengen. Ze vonden het ook al flink dat hij vooruit kan sluipen. Tandjes zitten nog hoog, dus die gaan de komende tijd nog niet uitkomen. Nu moet ik pas in april terug gaan.

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Hey kwebbel

ik heb nog wel een mand met strijkgoed op zolder staan, mocht je je vervelen ???

12. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik zag pas geleden op een ander forum een meisje van 4 maanden staan met haar handen leunend op een salontafel :$

Lekker iedereen laten praten! Als mensen tegen mij beginnen dat ze wel snel zal lopen zeg ik dat het me helemaal niet boeit :D duidelijk genoeg toch ;)

13. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ Roosje: leuk dat je er weer bent, we vroegen ons al af hoe het met je was! Mooie meid hoor! :)

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ah ik moet ook in april terug ;) En de keer daarop zal het wel juni zijn voor de spuitjes zeker?
    Fijn dat hij het zo goed doet!! :)

@ sabse: Ik heb dat ook al kweenie hoe vaak gezegd, maar niemand lijkt er oor naar te hebben... ;)

15. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.197
    6.614
    113
    Het is helemaal niet handig als baby's zo vroeg zijn. Ze snappen nog helemaal niets, dus als ze ergens aan zitten, dan luisteren ze toch nog niet. en het is ook niet handig als het bedje zo vroeg al op de laagste stand moet. Nee laat Damien nog maar tot minstens een jaar kruipen. Ik had hem nl laatst aan tafel neergezet, zodat hij stond en hij ging direct alles oppakken.

Achteruit kruipen: dat heb ik vaker gehoord. Ze willen vooruit en doen hun best, maar gaan dan achteruit. En ze snappen er niets van :)

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

heb een foto en die zal ik ook eens opzoeken als "bewijs"maar mijn dochter stond!!! met 5 maanden in de box....en met 13 maanden liep ze hahahaha
    met 9 maanden probeerde ze het maar gleed onwijs uit op onze nieuwe vloer toen
    ze was zo geschrokken dat ze besloot dat kruipen toch wat veiliger was
    met 13 maanden zaten we buiten bij het zweembad in het gras
    en dacht ze opa te zien
    we hoorde haar opa opa opa roepen en mevrouw loopt zo uit het niets helemaal super goed naar die vreemde man toe die op opa leek
    dat was echt mooi om te zien
    ze heeft nooit gesukkelt ze liep meteen super
    denk als ze niet die val had gemaakt met 9 maanden dat ze voor haar eerste jaar liep
    maar J is duildeijk langzamer dan zijn zus maar laat hem lekker gaan
    vind het fijn dat die nog zo klein is geniet nog van me grote baby dus alles idd op zijn tijd hoor

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij hebben gepolijste graniet liggen, heel erg glad! Dus ik verwacht bij Ward ook zoiets... Ofwel moet ik tegen dan van die anti-slipsokjes ergens vinden in zijn maat. Heb er wel cadeau gekregen, maar die zijn nog veel te groot.

18. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    voelt zich hier totaaaaaaaaaaaaaaaaaaal genegeerd

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    blablablablablablabla

20. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.197
    6.614
    113
    Nieky, wil even kwijt dat we niet allemaal op alles van elkaar reageren. Heeft niets met desinteresse/negeren te maken, maar waarom zou elke mededeling een reactie moeten krijgen? Niemand negeert elkaar hier opzettelijk.

Hier een mannetje dat net zitten heeft geleerd, maar vlak erna iets veel leukers heeft ontdekt: staan. Wil je hem neerzetten, strekt ie zijn beentjes, zodat ie staat. En hij lacht je recht in je gezicht uit dan.

Deel Deze Pagina