Da's althans de bedoeling Alleen nog geen idee naar waar. Oostenrijk lijkt me wat te ver, maar misschien ergens in NL, Duitsland, Normandië (hoewel dat ook een 500 km van hier is...). Weet ook niet of we voor een hotel zouden gaan of voor een vakantiehuisje. Hotel is nu erg goed meegevallen, maar tegen dan is hij 1 jaar. Nog even kijken.
Sabine dikke proficiat !!! Al meteen raak, super!!! Geniet er lekker van! De eerste juni baby die grote broer (of zus bij anderen) wordt!
nee hij word niet als eerste grote broer giraf die word ook weer mama in sept die is begin sept uit gerekend
ben met vlagen misselijk en ben best moe maar voor de rest voel ik me prima vind het nog onwerkelijk hoop op net zo zwangerschap als bij deacen
Hier ook voorlopig nog geen klusplannen. Volgend jaar ergens pas Voor diegenen die twijfelen over de aankoop van een badring: doen! Damien vindt het heerlijk zo in bad en wij hebben onze handen vrij.
Hahaha, inderdaad! Van giraf wist ik ook niet. Wist wel dat ze terug bezig waren, maar ook snel raak dan!
Ja idd weer snel raak! Zag in topic september 2011 mama's dat ze al posi had van 23 dec ofzo ergens. We lopen achter
Wat betreft girafje, ik las dat in een topic waar ze iets zei. Ik zag het aan haar onderschrift toen heb d'r toen meteen gefeliciteerd Wat betreft de plannen voor een evt. tweede.. die hebben we niet haha. Dat is nog afwachten wat ons gevoel zegt. We willen niet te vroeg een tweede, maar ook niet te laat. En tja de eerste keer duurde 15 maanden. Maar zul je net zien dat wanneer we vroeger beginnen dat het snel raak is haha Dus we zijn er nog helemaal niet uit. Denken we nog rustig over na. Ben alleen niet aan de pil begonnen, denk ook niet dat ik daar nog snel aan ga beginnen.
Soort stoeltje voor in bad. Ik twijfelde of ik het zou kopen, want de insert voor het badje hebben we ook nauwelijks gebruikt, maar de badring is al goedgekeurd O zondag nog iets meegemaakt. Waren op verjaardag van vriendin en vriendin wilde naar Damien toe gaan. Gezichtje sprong op onweer en hij ging toch huilen! Eenkennigheid haha.
Nijntje : ja! Vogelinnetje: hier ook, maar met nieuwjaar! Bij vriend zijn broer ging hij echt krijsen Wij willen hier ook niet te lang ertussen hebben. We gaan er wss maar 2 " nemen" en zou dan jammer zijn als er 5j tussen zit. Wat ook wel jammer is dan, is dat we dan rond 24j of zo al klaar zijn met kindjes kopen En dat lijkt zo jong al hahaha! Heb nog steeds geen ongi gehad sinds de bevalling, vind ik ook wel eng.. Komt het door de bv? Of is er iets anders aan de hand Af en toe ga ik echt twijfelen. Kan dat echt nog zo lang duren? Dat je geen ongi krijgt?
Kan echt door de bv komen en vooral bij jou, omdat je zo vaak voedt. Ik ben ook nog niet ongesteld, maar was aan de cerazette. Morgen weer aan mijn oude pil.
Heb ook cerazette. Krijg je dan ook geen ongi? Denk dat ik nog een stuk of 6 voedingen geef? Mss 5? Of 7 soms? Verschilt al eens!