Sabine, mag ik vragen waarom je tot 12 weken wilt wachten? Zou je nu geen steun van je moeder willen hebben?
omdat we het al een verassing willen doen anders krijg ik bij elke behandeling elke keer telefoon en daar word ik beetje nerveus van omdat het al best zwaar is en als het niet gelukt is ook weer mensen op tehoogte moet stellen en dat wil ik niet en kan goed met me man praten
Joehoe! Gek dat dat kan op een paar uurtjes he. Hier was het net hetzelfde. Het kan wel dat ze daar slechter door drinken hoor. Onze Ward heeft er toch ook redelijk van af gezien, maar hij at wel vrij goed. Gaf hem wel vaak zijn koele bijtring. En van m'n ouders had hij iets heel leuks gekregen voor z'n Kerstmis. Is een bijtring/tandenborstel waar ze op kunnen knabbelen. Ga eens even googlen of ik het vind.
Amai, wat flink dat ze al zo goed kruipt! Hier een tijgertje En kwaad dat hij wordt als het kruipen niet lukt! Super, nog altijd bv! Maar vermoeiend lijkt het me wel als ze geen speen of fles wil. Maar als je je er goed bij voelt. En het blijft super goed voor je meid he.
Oh Sanne heeft het rollen nu echt door he Leuk leuk! En hoe heerlijk, zo'n lange nachten! Ben jaloers! Hier een onvermoeibare jongen. Gisteren heeft hij bij de onthaalmoeder voormiddag 40 min geslapen, namiddag 30 min, maar om half 4 was er niets meer mee aan te vangen en heeft hij toch anderhalf uur geslapen... Elke keer als ik denk een ritme te hebben gevonden, gooit hij het compleet om 's Avonds ligt hij wel tussen 20 en 21u in z'n bedje.
Hier niet echt harde plekken maar wel dat gevoel. Zal dan maar minimale melk zijn wat nog in de kliertjes zit. Maar als het pijn doet, helpen warme compressen wel goed. Eventjes kolven en dan hele koude compressen erop. Ik heb dat op nieuwjaarsdag moeten doen omdat ik Ward zelfs niet meer op de arm kon nemen want elke aanraking aan m'n borst deed pijn. Maar sinds geen last meer!
Bij ons wist de familie het al op 4w en de rest op 8,5w maar ik wil volgende keer toch ook het langer voor ons houden. @ Sabine: Inderdaad jammer dat je niet met je moeder kan praten, maar kan begrijpen dat je ook niet zit te wachten op de vraag hoe het gaat elke keer. Zo, nu denk ik dat ik weer bij ben Meestal reageer ik dan in 1 bericht, maar mijn geest slaapt nog een beetje... Ward heeft weer goed geslapen vannacht met als gevolg dat ik weer meer moe ben dan dat ik er een paar keren uit moet
Hier slaapt Damien ook steeds beter door. Vannacht alleen niet, maar vanochtend bleek dat mijn schuld te zijn geweest. We hadden nl een nieuwe pyjama voor hem gekocht, een maatje groter. De pijpjes zijn alleen nog iets te lang en vanochtend zaten zijn voetjes helemaal bovenin. Hij kon zijn beentjes dus de hele tijd niet strekken. Echt stom van me. Vanavond pijpjes wat omslaan. Damien lijkt weer beter te zijn. Vanochtend was hij zelfs vrolijk. Maar ik vermoed ook dat morgen zijn eerste tandje doorbreekt, want een deel van zijn tandvlees is duidelijk verhoogd. Omdathij al ruim een week niet lekker is, merk ik dat zijn ontwikkeling wat stil heeft gelegen. Hij rolt sinds gisteren weer makkelijk op zijn buik. Ben benieuwd of hij het tijgeren weer gaat oppikken.
volgens mij krijg ik deze week alleen maar slecht nieuws nu weer me hond hij blijft aan de diaree spuit er echt uit vandaag heeft hij een echo gehad er zit vocht in ze buik en dat is niet goed er is bloed af genomen en vocht uit ze buik vanmiddag de uitslag het kan een ontsteking zijn maar ook een tumor of eiwitten tekort mijn familie wist het bij deacen ook al bij 4 weken en we wllen nu ook wachten hoeft niet perse tot 12 weken maar wel zeker na de 1ste echo hier overdag ook niet echte vaste tijden met slapen want als ik hem op bed leg gaat hij niet altijd slapen savonds wel dan gaat hij altijd om 8uur naar bed tot de volgende ochtend 8 uur word dan wakker van hem want dan gaat hij liggen brabbellen niet huilen gelukkig
Oh een tandje voor Damien!!! Ze zeggen wel eens dat tandjes krijgen en verdere ontwikkeling niet samen gaan. Dus wie weet heeft dat zo lang op hem gehangen.
O ik zou het zo fijn vinden als ervaste slaaptijden zijn. Damien slaapt meestal wel vroeg in de ochtend, net na de middag en dan heel soms nog aan het einde van de middag. Dit slaapje wil ik er graag inhouden, omdat hij anders zo vroeg al moe is. Om 19u00 gaat meneer hier nl al slapen! Als ik werk zie ik hem vaak maar een half uurtje. Moet wel zeggen dat hij op werkdagen om 6u00 al op moet (op de overige dagen wordt hij meestal rond 7 uur wakker). Sabine, ook veel sterkte met je hond! Ik hoop dat de uitslag goed is.
Jeetje Sabine, wat een rot week moet jij nu al hebben! Ik hoop voor je dat het 'maar' een ontsteking is bij je hond! Mooie, vriendelijke hond ook om te zien op de foto, volgens mij kan hij best speels zijn? Hoe oud is hij eigenlijk? Wij hebben tot de eerste echo gewacht om het toen te vertellen. De echo was wel al met 6.5 wkn omdat ik van begin af aan bij de gyn liep, maar kon het toen echt niet meer voor me houden, was zo blij! Leuk dat Damien een tandje krijgt! Kan dat dat de oorzaak was van zn slechte drinken. Hier vannacht een erg goede nacht gehad, we zijn pas een drie kwartier wakker! Had mn slaap ondertussen hard nodig en mn mannete dus ook. Net 2 borsten gedronken dus dat ging prima, hij lijkt ook wat minder warm aan te voelen maar heb nog niet getempt.
Ja zondag bij de HAP omdat hij niets dronk. Maar oortjes, keel en longen waren schoon. Moest in de gaten houden of hij niet suf werd en als hij gisteren nog niets zou drinken zouden we evt naar het ziekenhuis moeten voor een sonde of infuus met vocht. Maar gelukkig gister 3 flesjes afgekolfde melk op! Was echt zo blij!
Zal even melden hoe het vandaag is gegaan. Ben echt moe, we zijn pas een half uurtje thuis Om kwart over negen vetrokkken we en rond kwart over tien waren we daar. Auto parkeren en naar de juiste afdeling gelopen. Daar ons gemeld en toen konden we wachten. Rond elf uur kwam de arts ons halen en eerst keek ze naar d'r oren. Daar zat dus nog een beetje vocht. Wel balen, dit heeft altijd wel wat invloed op de test. Nou goed we hebben 3 onderzoeken gehad. De eerst was in een kamer met veel speakers. Dan wisselt het geluid van speakers en ze volgde het soms wel en soms niet. Het tweede onderzoek was zo'n ding in d'r oor waar geluid uitkomt, maar daar was ze niet stil genoeg voor. Deze test mislukte. Toen besloten we in overleg dat we een onderzoek met electroden op haar hoofd, maar dan moest ze wel slapen. Nou ja het was etentijds voor haar, dus gevoed en daarna ben ik in die ruimte gegaan en heb haar in slaap gereden (in de wandelwagen en dan maar heen en weer duwen ). Dus snel de kabels op de electroden aansluiten, deel van het koptelefoon op haar oor en toen kon het onderzoek beginnen. Maar het zat niet mee, het programma werkte niet. Een uur lang zaten ze het uit te zoeken en toen werd Vienna alweer wakker. Dus wij namen haar mee de wachtkamer weer in en ja hoor.. hadden ze het opgelost. Maar ze was dus al uitgeslapen. In overleg besloten dat we langer zouden blijven, ze zou dan weer moe worden, dan zouden we voeden en haar weer in slaap proberen te krijgen. Wel wilden ze ook een klein en kort onderzoek bij mij uitvoeren om te kijken hoe mijn gehoor is (ze vroegen of wij of iemand in onze familie slecht gehoor heeft). Dus na een paar uur kwamen we daar weer, hebben haar gevoed en daarna weer met de wandelwagen heen en weer. En toen sliep ze na 15 minuten weer Dus kabels weer aansluiten, maar dit keer ging het lastig en werd ze wakker. Dus weer heen en weer met de wagen haha. Echt erg had een lamme arm ervan. Toen ze weer sliep snel het juiste deel van de koptelefoon tegen haar oor en testen. Waren een stuk of 8 testen per oor. Inmiddels was het al 5 uur. Kort erop konden we komen voor uitleg over de uitslag. Ze hoort alles wel, maar wel wanneer het wat harder/luider is. Kan komen door de vocht (tenminste ze denken dat dat de reden is). Dus eind maart/begin april moet ze weer komen voor dezelfde onderzoeken. Maar toen kwam ze bij mij en die uitslag was best slecht. Hoge en lage tonen hoorde ik redelijk. Maar de middentonen (zoals praten enzo) zakte de lijn enorm. Dan moest het echt behoorlijk harder. Er werd me een gehoorapparaat aangeraden Heb gezegd dat ik het nog niet echt nodig vind, ben eraan gewend. Maar zij vond het verstandiger. Ik zie het wel, eerst even over nadenken. Daarna op naar huis en rond 7 uur 's avonds waren we weer thuis. Ze heeft het echt goed gedaan. Niet gezeurd of gehuild. En het was toch een best intensieve, saaie en beperkende dag voor haar. Lang verhaal geworden, maar het was ook een lange dag Zo lekker naar bedje toe