ik was de nieuwe kleertjes niet meer gebruik ook was verzachter hij heeft nergens last van deacen heeft vooral smorgens dat hij bij de laaste 90cc gaat lopen vervelen met ze fles elke keer op de speen bijten dan stop ik er maar mee dan heeft hij genoeg
hey meiden hier nog steeds een zager ...wacht op de datum van de ka ...moet maandag bellen naar de ha als ik nog niks heb gehoord maar goed ventje is super vrolijk lekker schreeuwen de hele dag en alles moet in zijn mond , klinkt bekend denk ik? hier zit die sinds een week echt gewoon zelfstandig en houd het heeeeeel lang uit samen met zus opde kamer zit die de hele tijd met haar speelgoed te spelen en hij kan alles pakken nu dus idiaal hij valt niet meer om stilzitten zit er niet meer bij als je hem op de grond leg doet die pogingen tot kruipen dus hij gata rap ineens tandjes nog niet in aantocht duurt nog wel ff denk ik verders gaan de 8 maanden potjes niet..te grof en wacht ook nog ff met brood geven hiuj doet het nu ff goed op de 6 maanden en flessen althans hopelijk is die weer genoeg bij gekomen ga hem di ff extra wegen op het cb bij het weeguurtje nou eigelijk weinig te melden verders
ik was alles ook nog voor me dochter van 2 en half en ook voor ons eigelijk altijd de winkels hebben de prodicten met een goedje gedaan zodat aaaaaal die vieze vingers die erover heen gaan ind e winkel dat de kleren niet vuil worden zo op het oog dus hier was ik alles voor iedereen hier als het nieuw is
Klinkt inderdaad heel bekend! Wat leuk dat ze samen beginnen spelen. Nu beginnen ze pas echt iets aan elkaar te hebben he. Zie dat nu ook met Ward en z'n neefje. Is echt leuk om ze samen bezig te zien! Met brood mag ik op 8m beginnen zei de ka. Toch stiekem vorig weekend klein stukje gegeven, eerste keren ging het goed, toen begon hij erop te braken. Dus ik wacht maar mooi af! Zijn de potjes vanaf 8 maanden minder grof gemalen? Maw zitten daar al wat stukjes in? 't Is dat ik zo ongeveer weet wanneer ik minder moet mixen. Hier een super nacht achter de rug. Lag er pas om 21u30 in, geslapen en tutje pas kwijt tegen 5u10! Daarna nog 1x tutje gaan geven omdat het op de grond was gevallen en geslapen in z'n eigen bedje tot 7u! Daarna fles met avent speen nr 4: op 10 min volledige fles van 180cc + 6 sch helemaal leeg! Ga dus maar bij Etos nieuwe flessen halen. Blijkbaar lekken die van Avent zo fel? En die van Etos ben ik eigenlijk wel tevreden van. Zet er dan de Avent speen op. Die van Tommee Tippee houd ik nog voor z'n water na z'n groentepap. heb ook zo'n ring errond dat hij ze zelf kan vastnemen.
Hier weer een gebroken nacht gehad, maar gelukkig duurde het dit keer maar een uurtje. Wel elke keer om 01.30 dat meneer komt, als hij er maar geen gewoonte van maakt! Maar hij heeft dan geen dorst ofzo. Sinds vandaag drinkt hij eindelijk weer normaal zn flessen leeg en de borst ook. Ook eet hij weer gewoon en heeft hij geen koorts/verhoging meer. Hoop dus dat hij eindelijk helemaal beter is! Heb in elk geval wel een super vrolijk mannetje al de hele dag. En sinds vanmiddag staat hij plots! Wel zonder spreidbroek en nog wel tegen de tafel of de bank maar goed hij staat wel. Ben dus super trots haha. Nieuwe kleding was ik sinds een maand niet meer, gaat prima met zn huidje dus zal wel goed zijn. Voor de gene die graag goedkoop vooruit kijken, ik heb vorige week een zomerslaapzak voor 8 euro bij de Zeeman gekocht, zag net dat ze deze week officieel in de aanbieding zijn, maar de Zeeman bij ons loopt altijd een aantal weken voor. Is echt een mooi ding voor weinig geld, dus zeker een aanrader! Heb uiteraard wel de 90cm genomen anders past hij hm straks niet meer haha. Ga zo even winkelen met meneertje want mn vriendin is vandaag precies 40 wkn zwanger van een dochter dus ga alvast dr eerste barbie halen, is traditie bij ons.
Goed zo!!! Ward staat nu ook heel anders dan 2 weken geleden, dus ze leren dat beetje bij beetje wel. Ze moeten hun evenwicht wat zoeken he. Ah, bedankt voor de tip van de slaapzak! De rompertjes haal ik niet meer bij zeeman want aan de drukknoopjes scheurt het stof gewoon door. Vind het wel jammer, want ze passen Ward mooi. Heb er nu bij premaman weer besteld. Zijn lange en smalle, precies wat ons mannetje nodig heeft Heb daarstraks mijn derde stoomkoker gehaald. Eerste 2 waren van Avent, maar telkens vielen die uit bij het koken. Vorige keer een nieuwe gekregen, die deed het na een week ook al weer. Deze werd dus ook vervangen, heb nu maar voor babycook gekozen. Vind die wel niet zo fijn in gebruik als de Avent, maar zie het niet zitten om om de haverklap zonder te zitten. Want moet en fruit en groenten stomen en dan is zo'n ding echt veel handiger dan hele tijd ketels zitten af te wassen. En ook maar extra flessen bij Etos gehaald. Dus wij zijn weer helemaal gesteld Net hele huis gestofzuigd, stof geveegd en Ward speelde leuk in z'n box. Dan geraak je wel wat vooruit als je even kan doordoen! Nu nog proberen beetje op te ruimen, vriendin komt vanavond op bezoek. Leuk! Iemand nog iets van funkie en Xavi gehoord?
Maxim kruipt sinds woe tegen de spijlers omhoog, nu volledig op zn beentjes ipv tot op zijn knietjes! (had ik mss al gezegd, geen idee) Kleertjes voorwassen doe ik al van in het begin niet meer... Nooit problemen gehad ! Nijntje: heb hier ook allemaal Avent flessen maar nooit last gehad dat ze lekten. Behalve als ik de tussenring niet eerst op de fles deed, maar in de dop. Toen heeft ie wel 1x gelekt. Maar was snel opgelost natuurlijk Gister heeft ons mannetje hier voor het eerst in het zitje van de winkelkar gezeten ipv in de mc. Vond hij super Kon hij lekker rondkijken, en zat tussenin hele tijd te lachen op ons Ongelooflijk schattig was ie! Slapen gaat hier ook beter. Wordt wel altijd om 5u20 al wakker Onze wekker gaat om 6u05, maar meneertje wil zich alvast voorbereiden op wat komt geloof ik. Gisteren was onthaalmoeder boos toen ik Maxim afzette. Zei ze nors "heb je ook vuilzak bij, voor de pampers in te doen? Dat staat ook in het contract!" Jee zeg... Vandaag was het gelukkig al wat beter! Anders bel ik onmiddellijk naar de verantwoordelijke, en gaat hij vanaf 1 feb naar de anderen, ofwel blijf ik zelf wel thuis en zorg ik wel voor hem. Heb me de hele dag zorgen gemaakt, omdat ik bang was dat ze er niet goed voor zou zorgen Vreselijk!!
hey meiden.. kom mezelf ook maar weer even laten zien. hier zijn de nachten een drama.. xavi word iedere nacht en laat in de avond paniekerig wakker is niet meer stil te krijgen. dus je begrijpt wel datik doodop ben.. denk dat hij richting de 8 maanden sprong gaat. hij trekt ook constant aan me benen dat ik hem op moet pakken. zeurderig.. en zo kan ik wel even doorgaan. zijn ochtend en avond fles laat hij al 2 wkn zkr 100 cc van staan. hij heeft in de tussentijd leren staan en heeft een flinke oogontsteking gehad.. en griep.. en volgens mij is de spruw terug maar de ha zegt van niet :S... Sabine...... Klote dat de behandeling is mislukt.. Wanneer de volgende behandeling.. En ja i weet hoe het is als je iedere keer de vraag krijgt.. en is het gelukt of hoe gaat het met de behandeling.. moedeloos word je ervan... xavi zegt trouwens papa.. hij klimt overal op en kan staan.... di naar cb ben benieuwd wat hij weegt en hoelang hij is... zal ff foto uploaden
Ocharm dat hij zo ziek is geweest! Is hij nu weer genezen? Super dat hij staat Hier ook eentje , in het park! Wist niet dat ze zo vroeg al woordjes konden zeggen! Moet enorm schattig zijn Maxim zegt wel mamamamama maar of het bewust is dat is wat anders
zijn oogjes ware vandaag redelijk schoon maar ik zit er een beeje mee dat hij zijn flessn niet meer wilt,.. en snap niet dat de ha spul heb gegeven voor zijn mondje... hij heeft al 2 x eerder spuw gehad en ik weet nu wel hoe het eruit ziet.. als hij maandag nog die witte waas heb en ze flesjes meer leegdrinkt ga ik gewoon weer terug... vaak zeggen ze bepaalde woorden onbewust..maar als ik zeg waar is papa gaat hij nick zoeken.. dus het is denk nu wel bewust
Leuk hoor! En dat kan denk ik ook echt bewust zoals jij zegt. Wij hebben dat hier met onze meid. Ze zegt mama (niet mamamamama, maar mama.. ook zoals het hoort de toon). En dat doet ze bij mij, vooral als ik uit haar zicht verdwijn of langs haar loop. Mij viel het op, maar dacht dat kan niet. Maar mijn man viel het ook op en sindsdien meer mensen. Zonder dat ik zeg dat ze het kan. Maar ze zegt het waar anderen bij zijn en die zien ook dat het bewust gebeurt. Leuk toch, blijft erg speciaal om papa of mama genoemd te worden
Oh ik reageer later weer. Ben mooeee... Druk op werk en privé Heb wel wat bijgelezen. Leuk hoor hoe al die kleintjes van alles kunnen! Mooie foto's en schattige kindjes! Oh en onze meid trekt zich inmiddels ook op om te staan. Van mij hoeft dat niet, vind het best eng Gelukkig doet ze het maar af en toe. Dus hopelijk doet ze het pas later wat vaker
Oh wat leuk! Hier zegt hij het ook wel vaker als ik in de keuken ben en hij in zijn park ligt ofzo. Maar weet niet of het echt al bewust is ja of nee. Lijkt me wel super om door je eigen kind mama genoemd te worden Is toch nog wat anders dan als iemand anders dat zegt he van "ga maar naar mama" Toen ik de eerst keer zei "mijn zoontje" wauw Haha, vond ik echt leuk om te zeggen, was fijn en raar tegelijk! Je hebt er zolang op gewacht, en dan mag je het ook echt tegen iedereen zeggen Klinkt mss vreemd maar goed Vond het best bijzonder dat ik mocht zeggen "dit is mijn zoontje"!
Nou dat deed ze ook eerst, dus misschien duurt het niet lang meer bij jouw kleine Nou inderdaad, mijn dochter vond ik ook erg leuk om voor het eerst te zeggen. Vol trots
arme xavi , maar funk hier laat die ook 100 cc staan hoor van de papfles ! het schijnt te mogen omdat ze die toch om een gegeven moment niet meer willen , als die gewoon alles eromheen wel goed eet en hij red de nachten erop J kan zelf op 60 cc een nacht doortrekken hier hadda hadda maaamaaaa oo zo schattig he ook begin van kruipen lijkt in zicht t ekomen spelen met zus is echt super lief en leuk hij zit het liefste de hele dag op zijn kont en in zijn racewagen nu heeft mama een nieuw vloerkleed dus dat is minder hahaha hiuj komt niet overal meer sabse hoe zo druk met prive heb je ons wat te melden
Hier eindelijk voor het eerst deze week weer een redelijk normale nacht gehad. Meneertje lag er al om 20.00 in, dat is vroeg voor zijn doen en werd helaas om 07.00 wakker, maarja beter dan 01.30 wat hij de rest vd week deed. Toen snel een flesje van papa gekregen (die moest er toch uit omdat hij moest werken), nadat het flesje op was sliep meneer weer gelijk tot 11.00. Tegenwoordig drinkt hij ook maar 2.5 tot 3 flesjes per dag. Zal dus wel normaal zijn als ik dit zo lees. Hier viel het mn man en mij ook al op dat hij maammaaa roept om t moment dat hij me nodig heeft of op punt van huilen staat. Wij dachten echter dat het wel toeval zou zijn op deze leeftijd. Maar als ik de rest hier lees dan begin ik toch te twijfelen haha. Ow prompt word ik nu weer geroepen vanuit de wipper ga dus maar even kijken.
ff ego heb xavi net gewogen en hij is 0.5 kg lichter als 1,5 week geleden! moet ik me zorgen gaan maken?