@nijntje zooooo effe zoeken op luiertassen, en ik zie dus echt hele mooie tassen... raadt eens 160 euries!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik was in de grote c&a in Hasselt toen geweest met m'n mama, en daar hing toen veel. Maar je hebt idd winkels waar ze niet veel hebben. Daarom hebben wij ons geboortelijstje ook bij Premaman megastore in Hasselt gelegd. Naar Nederland rijden zie ik momenteel ook niet meer zitten nee
Hi hi! Ik droom er al jaren van om eens te gaan shoppen zonder op het prijskaartje te moeten letten. Gewoon kopen wat je mooi en leuk vindt. Moet toch zalig zijn niet?
De c&a in de winkelstraat. Die in de tt-wijk ben ik nog niet vaak geweest. @ niekyn: Hier schijnt ineens ook de zon!
Even wat anders, ik merk sinds gisteren dat mn borsten echt gestuwd zijn, meer dan anders zeg maar. Je ziet die melk klieren gewoon aan de buiten kant lopen, deze zijn keihard en moet af en toe even masseren zodat er wat uit komt anders verga ik van de pijn. Zijn er meer meiden die hier last van hebben?
Hahaaaaaaaaaaaaaaaa ik doe mijn best om hard te schijnen zodat JULLIE belgen er ook wat van meekrijgen... hahaha
@ NiekyN: Bedankt meid! @ Cin: Stuwing heb ik nog niet gehad. Wel zowat een gelige/oranje vloeistof die uit mijn tepels komt af en toe.
Hebben JULLIE belgen dan gemiddeld grotere kinderen???? sorry, er wordt op dit moment erg veel over jullie belgen en wij nl-ers gepraat... niet verkeerd opvatten!!!
Nou ondertussen vrees ik dat ik gewoon in juli of augustus ga bevallen haha. Maar hopelijk komen er heel snel heel veel schattige baby's bij!