Moet even denken hoe ik haar dan had liggen... Is alweer een tijdje geleden Volgens mij met haar hoofdje ongeveer op borsthoogte ja. Haar voetjes kwamen dan iets onder m'n borsten te liggen. Ze lag er in elk geval altijd heerlijk in, heel tevreden en ze kon er ook prima in slapen, als het zo uitkwam. Zolang zij tevreden was, vond ik het allemaal prima
Bereid je maar vast voor dan... Ik heb Maud wel eens mee gehad dat ze echt ALLES in knalroze aanhad en dat ze die vraag nog stelden. Of nog erger: dat ze niet eens die vraag stelden, maar dat ze het gewoon over 'hij' 'hem' of 'jongen' ofzo hadden Heb ook wel eens op het punt gestaan om maar te zeggen dat het een jongen is en dat we het kind nu al laten weten dat we geen problemen zouden hebben met eventuele homo-sexualiteit, dat het daarom helemaal in het roze gestoken was Heb dat uiteindelijk nooit daadwerkelijk gezegd, maar soms... Wordt nu trouwens nog altijd vaak gevraagd, of ze nou een jongen of een meisje is... Of dat men er bij voorbaat van uit gaat dat het een jongen is Tuurlijk, ik trek m'n zoon altijd rokjes aan en doe een staart in de haartjes...
Hoop ook voor je dat je bloeddruk dan lager is volgende week... Als je normaal onderdruk van rond de 70 hebt, is 89 wel hoog inderdaad. Dacht dat sowieso de grens bij 90 ofzo ligt, ook als je normaal al een wat hogere bloeddruk hebt, maar dat weet ik niet zeker. Gelukkig was nu alles in elk geval nog goed. Nu dus hopen dat het ook zo blijft!
Heey dames, Hier alles goed hoor. Alleen beetje druk met mn nieuwe speeltje uitproberen (stoomreiniger) ideaal ding zeg. En ook nog schuren van de woonkamer in t nieuwe huis. Dan nog 2 kids en een man. Ooh ja de katten en kittens niet te vergeten hahaha. Hoorde dat t volgende week weer giga warm wordt. Nou weet nu al bijna zeker dat ik op de warmste dag ga bevallen is beide keren zo geweest dus denk t nu ook hahahaha. Hier best veel last van harde buiken en niet lang op mn benen kunnen staan. Maar morgen middag gaat mn oudste weer naar de PSZ en de jongste naar bed dan heb ik 2 en half uur totale rust heerlijk. Daarna als t nog goed weer is mogen ze t nieuwe zwembadje gaan proberen die mn man net heeft opgepompt (duurde een half uur ) Maar hier alles goed weer een heel verhaal. Mn mannetje komt nu hier heen (lig al op bed ben kaduuk) Dus ga lekker ff kroelen hihihihi ben ik een knuffel bui. Gelukkig heb ik een man die heel graag knuffelt Dooeeegggg meiden xxxxx ps: zie dat er nog geen juni baby's zijn?? Of heb ik iets gemist hihihi
Idd nog geen juni baby's zover ik weet! Oh heel leuk, zo lekker knuffelen met je mannetje Geniet er van! Wij zijn vandaag 3 jaar samen, hij was pas om 20u thuis dus veel romantiek zit er niet meer in Mja goed... Hij vroeg me om vanavond nog even te Mja heb hem toch moeten teleurstellen Hebben het al 3 maand ofzo niet meer gedaan Schaam me dood, vind het zo zielig voor 'm!
hier gaan we morgen ook het zwembad opzetten die ze voor dr verjaardag van ons heeft gekregen een hele grote met glijbaan en allemaal toeters en bellen haha dus die kan dr lol op hoop ik ja ik zou ook wel gaan bevallen in het heetste van de strijd qwa weer na het weekend zal het weer minder worden dus hopelijk ben ik dan al bevallen ... heb het zo iun me rug niet ondein maar of iemand me tussen me schouders loopt te grijpen pfff kan geen houding aan nemen zeg
roosje zon stoom ding voorde vloer??? welke heb jij ik wil hem ook gaan aanschaffen word gek van al het dweilen hier en nog zie je strepen en vuiligheid als zuig ik 2x per dag en om de dag dweil ik me meisjes sokken zijn ook altijd niet meer even wit...dus dat dweilen is niet voldoende
@ Roosje: Waar blijf je de energie vandaan halen meid! Mijn mannetje is nog even terug naar z'n werk. De baas had hem nog nodig... Maar ach, kan ik nog fijn naar mijn dvd'tjes kijken Baby is vrij rustig (wel goed beweging) en maar af en toe een harde buik, dus dat overleven we wel. @ meisje: Gefeliciteerd met jullie jubileum! Wij zijn er in december al 10 jaar samen! Gaat zo snel! Heb die mutsjes ook gezien bij dreambaby. Leuk he Ik heb alleen neutrale dingen in de kast liggen, dus ik zal de vraag nog heel vaak gaan krijgen!
Zag het toenstraks op het kalenderblaadje staan Mja wil toch liever op mn tijd bevallen hoor, en liefst als het niet te warm is! Na dit weekend zal het hier wel weer om te stikken zijn op het appartement
Ik wacht wel met bevallen tot volgende week... Heb er niet zo'n moeite mee om te bevallen als het toch weer regent Als het daarna maar weer beter weer wordt
Idd Mja als het elke keer moet regenen als iemand bevalt, dan regent het volgende week mss wel elke dag, en dat is voor de niet bevallers ook niet leuk he Zitten we hier wat te niksen binnen hihi
Nu in juli zijn wij alweer 3 jaar geregistreerd partners en op die dag zijn we 11,5 jaar samen... Vind dat wel apart altijd, als je dan weer een trouwdag van je (schoon)ouders hebt en bedenkt hoe vreselijk lang die al niet bij elkaar zijn en je gaat dan bedenken 'oh shit, wij zijn eigenlijk inmiddels óók al een hele tijd bij elkaar... ' Neutrale dingen, dat zal vast niet lang neutraal blijven hoor Zo'n vraag zou ik ook nog wel kunnen begrijpen als je je kindje neutrale kleertjes aandoet, dan is het nog wel logisch dat mensen het niet direct zien en is zo'n vraag dus ook niet zo heel erg. Maar als je je kindje toch overduidelijk gekleed hebt in meisjeskleren (of jongenskleren, als je een zoontje krijgt natuurlijk), dan is het gewoon een domme vraag
Lekker weer is wat we willen zien!!! Zaterdag de verjaardag van ons mannetje hier.. Dus mijn beste vriendin moet het nog even volhouden met bevallen zucht ik wil ook zwanger zijn.. slaap lekker allemaal!
Ach, je bent 22 juni uitgerekend, dan is het niet zo ver meer tot de 26ste (beter 4 dan 14 dagen te laat, toch?)