@desi, gefeliciteerd. En beterschap ook. @all, ik had 1,5 cm ontsluiting morgen om 07.00 uur word ik ingeleid YOEPIE!!
wauw!!!! dus je bent al bezig!!! voel je wat ervan? hebje kramp? zowiezo word je morgen ingeleid hoop dat het snel doorzet jij bent zowiezo in dit weekend mama!!! smelt! ben jarloers
Alles in orde! Baby is blijkbaar niet van plan om zich onmiddellijk aan te melden. Middenrif bewoog goed en da's een heel goed teken zei ze. Dus de longen enzo zullen dan wel volledig ontwikkeld zijn. Bloeddruk was ook heel goed. Moet ook geen antibiotica krijgen tijdens de arbeid en bevalling, want er is geen streptokok virus gevonden in de kweek die ze 2 weken geleden had genomen. Heb mooi al mijn vraagjes gesteld Helpt echt als je alles opschrijft! @ scorpion: Spannend meid!!! Heel veel succes! @ tihany: Heb je nog wat kleine maatjes gevonden? Hier is baby niet meer opgemeten vandaag. Vorige keer was het eigenlijk al te groot om nauwkeurig te meten, maar ga er ook van uit dat het wat kleiner dan gemiddeld blijft. Ach, als het maar gezond is. Als het geboren is kan het nog altijd goed groeien he.
@Nijnjte: nee niks meer gevonden. Enkel een pyamatje. M'n vriendin heeft wel nog 2 broekjes en t-shirtjes gevonden in NL. Nu heb een paar dingetjes, dus hij gaat toch iets hebben om aan te doen. En maar hopen dat hij snel wat groeit en een groter maatje aan kan.
Nee, helemaal niks. Ze hebben de placenta er uit moeten trekken want toen waren mijn weeen al opgehouden. Maar ik had toen ook al 48 uur voor- en echte weeen gehad. @Hier Marijn is thuis!!!! Ik ga nu lekker offline en van hem genieten
Waar ik zin in heb is rosbief en een lekker biefstukje jammieeeeee en een pasoa jus (water loopt me al in de mond hahaha)
@meisje: hoe ging je examen dwarsfluit? heb je er geen last van dat je vingers niet meer precies willen doen wat jij wil? heb ik met pianospelen: doordat alle gewrichten verweken (niet alleen je bekken), heb je minder controle. @scorpion: spannend! En veel sterkte met de bevalling. En dat ze inleiden op zaterdag. Dat doen ze bij mij in het zh niet.
Dank je wel jij ook Hier woon in nu in een 2 onder 1 kap maar is te klein boven maar 2 slaapkamers betaal 400 per maand
Jij ook dank je wel Ja de huizen zijn hier ietsies duurder hihi maar ja hoort erbij en dan woon ik nog in een redelijk goedkope regio De stolsels ja dat vertellen ze erniet bij maar veel mensen hebben ze wel een 2 ofzo maar wel VIES hihiihi
Hey dames!! Zit me toch niet lekker dat hij zijn flesjes niet leeg drinkt. Op het pak staat 6 voedingen per dag van 100cc, maar hij zit echt aan de 8 voedingen om de 3 uur. En dan laat hij 30 à 40 cc staan. Hoe zouden jullie dat doen?