Ja..hij heeft de zolder echt heel grondig verbouwd; nieuwe electra, nieuwe aftimmering, gipsplaten, enz. Nu hebben we afgesproken dat ie iets minder doet. ZO hoef ik niet de hele dag op sjouw met Iris en kan hij ook een beetje uitrusten voor de kraamtijd... Ik doe verder ook t huishouden hoor en gelukkig hebben we sinds kort een 'poets' die 1x id 2 weken t huis grondig schoonmaakt..decadent he.
Ons meisje was 2710 gr en 52 cm! Maar ze zeggen nu nog oh wat een kleintje.. Terwijl ze al 7 pond is >.
Lekker kan je dr niet een dagje langs sturen Mijn man kan niet wachten tot de kraamtijd dan heeft hij vakantie hahaha
hier kom ik weer met droevig nieuws. De 2de is ook overleden. Gelukkig zijn ze saampjes. Wat heeft dat beestje gevochten voor dr leventje zeg. Petje af echt waar. Ieniminie en Muisje worden vanavond begraven in de tuin van t nieuwe huisje. Mn moeder dr favo's waren dat ze is er een beetje van ontdaan net als mij. Maar t moest zo zijn zeg ik maar. Pff wat maak ik t weer extra droevig zullen de hormonen wel zijn
Even snel een berichtje van mijn kant. Net in ziekenhuis geweest, CTG was helemaal goed en het blijkt inderdaad vruchtwater te zijn wat ik lek. Moeten nu afwachten of de boel nog vanzelf op gang komt, en anders morgen ochtend weer CTG. Als het morgen nog niet vanzelf op gang komt word ik maandag ochtend ingeleid! Super spannend dus.
@ Roosje: Wat erg zeg van je 2 kittens! 't Is zo zielig als je er niets voor kan doen he. dikke knuf!
Stella: dwarsfluitexamen was echt slecht... Pff, het was er snikheet en heb echt enorm veel fouten gespeeld, kon mn hoofd er echt niet bijhouden. Moest meer opletten op hoe ik ademde om te voorkomen dat ik zou neervallen ofzo. Ik zweette bijna de baby eruit joh zo warm! Cin en Scorpion: veel succes! Scorpion zal ondertussen haar ventje mss wel al vasthebben? En Cin jij hopelijk zo snel mogelijk!! Roosje: sterkte met je kittens, lijkt me zwaar als je ze zo ziet vechten en ze dan uiteindelijk toch nog moet afgeven. Je hoopt altijd dat ze het toch nog halen he... Xaph: geniet van jullie Marijn thuis! Hier: baby heeft zich gedraaid, opeens zitten de voetjes en handjes in mn linkerzij, voelt wel gek Ben ik niet gewend om links die kietelhandjes te voelen! Hoop maar dat er nu niks veranderd is voor de rest qua ligging, het lag nu net perfect voor de bevalling! Ook sinds vannacht weer erg maagzuur... En vorige keren hielp melk drinken altijd, ook als het echt erg was. Maar nu niet hmpff Zo vervelend!
Hey meiden, Nog geen nieuws van scorpion, ze zal wel druk bezige zijn nu. @Cin ik hoop voor je dat t doorgaat zetten en jij snel je kindje vast mag houden hoor. @roosje wat sneu van je kittens. @Funkie: je kindje drinkt waar hij genoeg aan heeft hoor, zolang hij i.d goed plast en poept, moet je je niet te veel zorgen maken ja ik weet het het is moeilijk, maar al die lijstjes zijn gemiddelden, als jou kindje het goed doet op ietsje minder... haalt ie waarschijnlijk net zoveel energie uit die hoeveelheid als een ander kindje wat meer drinkt. gewoon goed in de gaten houden die luiers, en er zijn extra weegspreekuren op het cb, als je twijfelt kun je daar naartoe. @ Xaph: fijn dat marijn thuis is, lekker genieten met jullie drietjes Hier gister een bbq en Jelle is lekker bij oma en opa blijven slapen, maar goed ook hij was om half 7 klaarwakker, en mams heeft een rotnacht gehad, dus lekker bij kunnen tanken vanmorgen. Net even de stad in geweest een cadeautje kopen voor Jelle als de baby er is krijgt hij een buggy met een popje helemaal in het blauw. Hij vind dat bij zijn buurmeisjes zoo leuk, kan hij straks lekker tutten met zijn eigen baby, als mama druk is met die van haar. Zullen mijn schoonouders leuk vinden hahaha zijn echt homofoob gewoon zielig, de vriendin van mijn zwager die kinderen mogen niet eens met een roze ballon spelen... doe normaal zeg. er is nog nooit iemand homo geworden van roze, en als mijn zoon later homo blijkt te zijn dan ben ik net zo gek en trots op hem als wanneer hij met een meisje thuis zou komen... kunnen mijn schoonouders niet uitstaan he, als ik dat zeg . Meiden succes ik kom vanaaf nog wel ff kijken of er nieuws is
pffff wat een hitte vandaag. Ook niet aangenaam voor Scorpion om nu te bevallen . Hopelijk mag ze snel haar babytje in haar armen hebben.
Hier nog ff wat nieuws over desi ! De kleine emma doet het gelukkig prima maar met desi gaat het een stuk minder helaas. Ze krijgt vandaag een bloedtransfusie omdat dr hb te laag is. Als ze uit bed gaat nu dan is ze gelijk out, dus gaat niet lekker. Gisterenavond is ze flauw gevallen toen ze uit bed ging dus er moet echt iets gedaan worden. laten we hopen dat ze ervan op zal knappen !
hey gads ! wat een naar nieuws voor de nieuwe mama je wilt genieten en je voelt je zo ellendig hopelijk is de hb snel weer goed gelukkig doet emma het wel goed
zo net geslapen met dochterlief.....van 13.00 tot 16.15..... HEERLIJK!!! we zitten nu weer in de tuin met zwembad te genieten
Vandaag naar zh voor ctg en echo. Mijn bloeddrukken waaren zowaar heel goed (onder de 90 onderdruk), zolang ik maar rustig lag en niet met de arts praatte (direct 101 onderdruk). Omdat dit eerder uitzondering is dan regel de laatste 3 weken, blijft het inleiden maandag staan. Echt spannend. Morgen nog even lekker van het mooie weer genieten! @Dwazwa: hopelijk zet het inderdaad door voor je, die harde buiken. Veel sterkte morgen met de vruchtwaterpunctie. En 5 wk ziekenhuis, poeh dat is inderdaad erg lang. Maar wel fijn dat je kindje zolang is blijven zitten. @Femke: fijn dat alles goed was. @Sabse: ook fijn dat de extra controle goed was. @nijntje: balen dat je slecht geslapen hebt. Enne, wie weet haal je de 40 of 42 ook nog wel (al hoop je dat zelf waarschijnlijk niet). @bo: balen dat je dochtertje je uit je slaap heeft gehouden (ipv je zwangerschap). Fijn dat je hebt kunnen bijslapen en nu lekker in de tuin zit. @cin85: je neemt het nogal laconiek op allemaal. Hopelijk ben je inmiddels wel een stukje verder of heb je je kindje al in je armen. @roosje: vervelend dat je kittens het niet halen. @meisje: ben je wel geslaagd voor het dwarsfluitexamen? Of kon je niet meer zakken? Reageert je baby trouwens op je muziek? Hier ditmaal een zoontje dat niet zo reageert, mijn dochter deed dat wel extreem (en nu trouwens houdt ze nog steeds van muziek maken, dansen, zingen). @desi: hopelijk knap je snel op!
ooh stella maandag inleiden. Spannend hoor! geniet morgen maar van je laatste dagje met dikke buik ff een vraagje,kan je vruchtwater verliezen zonder de beruchte knap? of zonder je het beseft?
wauw dus zowiezo maandag!!! spannend zeg geniet maar idd extra van morgen de laatste dag met je dikke buik... fijn dat je waardes goed waren gewoon niet meer praten met doktoren haha
kan een scheurtje hebben dat loopt het er langzaam uit maar je moet om te checken ff hard op je hand blazen verliest je dan wat dan is het vruchtwater verlies je niks kan zweet of dunne afscheiding wezen zo vertelde mijn vk het me van de week