Gijsje, hier ook hetzelfde met de stoelgang. In t begin wat moeizamer, maar de laatste weken bijna elke dag...
Cin,gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Stijn!!! Geniet van elkaar en hopelijk snel naar huis!!
cin gefeliciteerd met je zoontje ik ben jaloers ik wil ook ben het een beetje zat aan het worden en erg nieuwschierig naar onze kleine man
Dat heb ik dus ook. Normaal kan ik nooit elke dag gaan en nu? Echt heel raar! Maar vind het prima zo hoor! @ Moettie: Je herkent duidelijk het verschil tussen je darmen en menstruatiepijn Was laatst ook aan't twijfelen, maar het is dus wel duidelijk een verschil. @ Cin: Gefeliciteerd met jullie zoontje! @ sabine: Denk dat iedereen met al dat babynieuws zijn of haar kleintje wil vasthouden En vooral maar hopen om niet overtijd te gaan
CIN GEFELICITEERD!!! Toch zonder inleiden?? Hier; ik wil ooooook!!! Ben nu pas 38,5 week maar opeens bang dat ik enorm overtijd ga lopen...erg he...
@CIN: Gefeliciteerd met jullie zoontje Stijn Hopelijk mogen jullie snel naar huis, geniet van elkaar!! Ik vind het niet leuk van mijzelf, daarnet dacht ik nog, ik moet genieten vande momenten die ik nog voor mezelf heb, en de tijd alleen met Jelle, maar als ik dan weer beebnieuws lees ben ik ook stikjaloers... toch gun ik het iedereen hoor... t zullen de hormonen wel zijn :x.
Cin dikke proficiat met jullie zoontje !!! Heb laatste dagen echt veel harde buiken, pfft. En vannacht weer wat verkeerd gedraaid ofzo want heb weer meer last van mn bekken... Hier ook eentje die suuuper slecht slaapt! En omdat het hier zo warm is (gister 26° binnen!) hebben we snachts de ventilator aanstaan en vensters open. Maar word dan om de haverklap wakker van het lawaai... Sta bijgevolg dus ook altijd pas tegen half 11 op ofzo. Heb ook giga wallen nu, mja gister waren mijn ogen 1 en al wal dus het is er al op vooruit gegaan Wil langs een kant echt bevallen nu, wil ons kleintje zooo graag knuffelen!!!
cin wat leuk dat je ons toch even informeert enne deze site is zeker niet goed voor op een smartphone Maar iig gelukkig is alles goed gegaan en kunnen jij en cin man genieten van jullie zoon enne tepelhoedje had ik ook hoor met zoey en nu drinkt ze zelf Enne natuurlijk willen wij Zoey en ik jullie van Harte feliciteren en wachten we met smart op de fotos .
hmmm als je het zooo bekijkt... dan moet ik ook maar thuis bevallen hihi, we hebben het in dit forum al een keer over het drankverbruik van de mannen gehad, dat ivm rijden naar het ziekenhuis ze toch wel rekening moeten houden........ Nou vertelde ik dat afgelopen weekend aan hubby, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar toen bedacht ik ook, dat indien hij te veel gedronken heeft ik lekker thuis mag bevallen..... dus toen heb ik hem MET die opmerking erbij nog een biertje gegeven...hihihihihihi Hij wil nl. graag ziekenhuis (veiligheid etc) en ik vind de huiselijke omgeving nog wel erg aantrekken..... Dus conclusie, een biertje te veel geven en zorgen dat de vluchttas nog niet gereed staat.... (misschien verstoppen op een plekje, voor het geval dat het dus ECHT moet.....)
@mel, ik lees eigenlijk nu pas dat je na 13 rondes zwanger hebt mogen worden.... wat een frustrerende tijd zal dat geweest zijn! maar volgens mij waardeer je dan alleen maar meer wat je nu in je handen mag houden
Hey dat verhaal ken ik! Die van mij dronk ook erg veel.... Tot ik hem de vraag stelde hoe ik naar het zh had moeten gaan? Zelf rijden? Hij heeft toen besloten niet meer te drinken, en dat ging redelijk.... maar het mooie weer he! Maar goed, hij bedacht zich wel dat ie nog in staat moest zijn, en dat was ie!
Niekyn ja ik heb daarvoor een MK gehad met veel ellende erbij waardoor het ook 4 maanden duurde voor me cyclus weer opgang was . Maar alle tranen en frustratie zijn vergeten zodra je 2 roze streepjes hebt en nu ik me meisje heb ben ik alleen maar blij en trots dat ik haar heb en dan vergeet je echt alle ellende die je daarvoor hebt meegemaakt
@MEL, Je maakt een dikke grijns op mijn gezicht!! Het is je gegund!!!! Geef de kleine ook een dikke knuffel van mij!
@moettie, heb je al een lijst met data (lees wk wedstrijden) gekregen wanneer je absoluut niet mag bevallen??? Ik heb mijn man gezegd dat ik 19 juni om half 2 van plan ben om te gaan bevallen, dan moet nederland tegen ????