Cin is aangepast Meisje je staat erbij! PB is makelijker te verwerken, maar ik geloof dat de afspraken toch minder worden. Roosje, lekkage? Nieky, vk zal je waarschijnlijk heel hard uitlachen Meiden met eerdere bevallingen: wat verstaan jullie onder "gerommel"?
@gerommel Activiteit in je buik die je niet kunt toeschrijven aan de baby, ik heb zelf het idee dat er van alles aan het gebeuren is maar dat ik niet kan benoemen wat... maar ook letterlijk gerommel.... sja....
Woon hier sinds augustus 2006 en zo lang heb ik al lekkage vooral in de schuur en wc (maar mn wasmachine ed staat in mn schuur en hij zit aan mn huis vast moet door de schuur heen als ik naar buiten wil. Alleen mn huurbaas vertikt t om er iets aan te doen. Wat ik versta onder gerommel, dat je denkt dat t begonnen is zoals met ongi kramp en t best regelmatig is en dan opeens weer weg is. (dat is mijn mening van gerommel)
Ik wil ook gerommel... :x Maar moet dan wel doorzetten natuurlijk! Liefje stuurde me toenstraks "en?" ik zo "wat en?" antwoordde hij "komt ***** nog niet op bezoek?" De schat na de steekjes van vannacht ook niet echt meer wat gevoeld in mn rug, had het anders wel leuk gevonden. (hoe blij je dan niet kan worden dat het meer pijn begint te doen! Erg he) Mja was maar héél lichtjes vannacht, echt amper te voelen bijna. Maar hoop dat er toch wel iets aan de gang is!
Ja jemig! Heb ik toch ook niets aan! Vanmorgen werd ik gewoon wakker van mijn eigen darmen Heb af en toe van de menstruatiekrampen en dan die harde buiken... Waarom komt er niet gewoon een afleverbon uitrollen met daarop de leverdatum???
Haha ja, en dan de verkeerde komen leveren zeker hihi! Krijg je opeens een Chineesje "oeps sorry mevrouw, verkeerde adres" Zou idd wel handig zijn! Scheelde ons weer een hoop!
Maar hey, dan weten we wel hoe met onze buikorder staat! Das toch hetzelfde als dat luikje in je buik om af en toe even te spieken!
onze 'buikorder' gaat het ons eenmaal op deze wereld nog wel erg lastig maken Ik ga effe afsluiten, vk en ik heb bedacht dat ik de beschuiten al in huis wil hebben..... PANIEK!!!! Tot vanavond!
hallo, ik zat net bij 'de bevalling'een beetje rond te lezen,en zag daar dat PETATJE bevallen is van een dochter. zij staat in de lijst bij 29 juni.... groetjes petra
om 19:55 uur is onze lieve Laura geboren. Een flinke dochter van 4kg en 51 cm. Alles gaat goed! Xxx petatje ik heb het maar even gekopieerd.....
ja ik bedoelde jouw! haha ik misde je al op het forum idd okay nou je bent dus helemaal door de mangel gehaald jammer geen onsluiting of wat dan ook maar wie weet heeft dat onderzoek de boel wel in werking gezet...
ik werd ik dus ook helemaal kriegel van met die geslachtsechos pff heb echt alles blauw overal staat zijn naan in gerafeerd...echt overal!!! hahaha dus ben flink de sjaak als het een meisje blijkt te wezen heb ook al gezegd een paar weken geleden tegen me man kijk dit is een piempel maar stel je voor dat het de navelstreng is .... nee hij zei dit is duidelijk een jongen hahaha nou vertrouwe en dan maar op ja die weeen ik had hem vanmorgen in me lies...auw auw auw heb rugween en bovenbenen ween gehad bij me bevalling en in me bekken? je weet wel die zijkantflappen nou dat was geen pretje maar in me lies voelde ook verre van fijn! spuit maar plat idd !hahahaha alleen me man zei dat die dan wel ff een rondje ging lopen als ze zon spuit zouden zetten flinke vent he!
ik zou zegge kappe met die bv je hebt het geprobeerd maar je zit nu alleen maar veel werk te doen voor weinig die uren kan je mischien beter idd aan je ventje geven en je zal zien dat het je ook meer rust geeft je hebt het iniedergeval geprobeert meid wat vervelend van je wond hopelijk geneesthet snel! ben je al naar buiten met hem geweest/
hier schijnt nu weer het zonnetje, maar heeft ook al serieus geregend heb hier m'n eten opstaan dochterlief is weer in slaap gevallen. School is precies vermoeiend .