Juni 2010 mama's deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vogelinnetje, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Ik heb ook geen buddy Gijsje misschien kunnen we elkaars buddy zijn???

2. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Bo Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Justin!!
    Wat een snelle bevalling moet dat geweest zijn.....

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ bo: Gefeliciteerd meid!!! Had niet gedacht dat het zo snel ging gaan! Geniet er maar volop van!

@ hier: Ben namiddag met m'n vader boodschappen gaan doen en heb net spaghettisaus gemaakt. Maar voelde m'n rug niet meer na het snijden van de groenten...
    Had ook weer zo dikke voeten, maar ga weer met de beentjes omhoog. Heb vandaag toch al 1x normaal kunnen plassen.
    Ik zit niet echt te loeren op wc, maar als ik van het wc afkom dan moet ik altijd nog eens terug om nog eens te vegen. Kan dat slijm dan niet komen als ik er nog op niet??? :p Het is niet veel, maar vind het zo'n onaangenaam gevoel...

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Hoi lieve
    meiden ja het was snel binnen drie uur vk kwam
    net
    na me
    berichtje hier en had toen 6
    cm
    ontsluiting!!!!!!! Shock wij snel naar zh want ging steeds sneller het was heel
    heftig en persen was
    weer niet volledig maar achtien minutn el
    en tien was me wondertje er ben om
    drie uur naar huis gegaan ga
    nu genieten kom snel
    terug voor verslag en nog bedankt vor
    de
    vele
    felis
    ik
    hoop
    dat
    jullie snel
    mogen bevallen !!! Xxx

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Bo van Harte met je zoon

"moeten nu echt snel een mama topic gaan maken"

6. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Marijn is vandaag 2 weken oud en we hebben eindelijk de kaartjes op de bus gedaan :p:p:p Nu gerustgesteld Nieky?

Eerst hebben we gewacht toen Marijn uit het ziekenhuis was maar toen was het steeds zo druk dat we er niet aan toekwamen. Nu toch ff voor gaan zitten. Was eigenlijk ook wel lekker om niet platgebeld te worden na alle hektiek.

Verder goed nieuws over Marijn: vanmorgen moesten we naar het ziekenhuis om zijn geelwaardes te prikken en die waren weer verbeterd! Hij hoeft dus niet terug onder de lamp gelukkig, daar bestond nog een klein kansje op. Hij mag dus lekker bij ons blijven :D

7. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Bo Van harte gefeliciteerd met Justin! Toch nog snel gegaan zeg!

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Xaph wat fijn dat marijn niet onder de lamp hoeft
    Enne wij hadden binnen een week de kaartjes gedaan en verstuurd want ik was aan het stressen erom hahaha
    Nu een maand later komen er nog felicitatie kaarten binnen :)

Ik moet zoey nog een weekje in de gaten houden omdat ze nog geel ziet maar kan door de BV komen .
    Maandag toch ff nenatal halen voor haar want ik heb geen voeidng genoeg om haar snachts tevreden te stellen .

9. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Dat moment heb je ook prachtig op de foto gekregen zeg .... mooi hoor!

10. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Justin Bo!
    Snelle bevalling en ook weer snel thuis dus! Nu lekker gaan genieten :)

11. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Stella: ik zie dat je online bent. Zou jij niet ingeleid worden? Ben je inmiddels al bevallen?

Of ben ik nu helemaal in de war dat ik dit vraag aan jou?? ;)

:p

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Goh, dus ik heb morgen een kaartje in de bus :p:p:p:p
    Hoe gaat het verder metj e dan Xaph? je hebt de bv weer afgebouwd neem ik aan? voel je je fysiek al wat beter ??

13. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @mel
    Een mama forum mag, maar dan zijn de mama's wel verplicht om ook op dit forum te blijven schrijven totdat iedereen bevallen is..... (anders blijf ik zoo alleen over...... )

14. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Bedankt voor de energie :) Heb me vandaag redelijk goed gevoeld :D (was ook wel nodig ook...)
    Hoop voor je dat je dan nog even bij de buuf langs hebt kunnen gaan en dat het Jelle's humeur ten goede is gekomen.
    Enne, vergeetachtigheid... Ik verlaat het huis niet meer zónder boodschappenlijstje (tenzij ik echt alleen spullen voor het avondeten nodig heb, dan durf ik het soms nog wel zonder lijstje aan ;)), anders is het hier ook een drama... ;)
    En zelfs met lijstje vergeet ik nog regelmatig het één en ander... ;)

15. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Fijn Roosje, dat ze dan al willen proberen te strippen!

16. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ik heb net echt heerlijk lang onder de douche gestaan, (totdat mijn benen het begaven), elke keer een tikje warmer en warmer..... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk......

17. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36

Ik geef je groot gelijk. Ik zit net te overwegen of ik zal gaan douchen. Voel me niet helemaal goed. Last van mijn rug. Douchen helpt dan denk ik wel. En nu ik jouw berichtje lees ga ik denk ik toch maar even douchen :p

18. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @jvtje DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    je ontspant volledig!!! als je echt geribbeld gaat worden moet je er wel onderweg komen hoor! :)

19. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Je kunt ook héél veel pijn in 1x hebben en dat het niets doet. Sterker nog, als het zoveel pijn doet, is de kans alleen maar groter dat het niets doet, omdat je dan alleen nog maar met de pijn bezig kan zijn... Het hoeft dus helaas niet zo te zijn dat je er dan ook sneller vanaf bent...

20. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha allemaal,

Hier de man van Stella. We hebben er een zoontje bij! Hij heet Ime (voluit Ime Hendrik), en hij is woensdagavond om 20.14 geboren.
    Stella werd maandagochtend ingeleid met een ballonnetje, en dit leverde zwakke weeën op, die wel sterker werden, maar nog weinig ontsluiting. Maandag op dinsdag kreeg ze een slaapmiddel en kon ze rusten en dinsdag knapte haar ballonnetje en kreeg ze een nieuwe. Dit leverde weer goede weeën op, maar ze kon weer slapen, wel wekere baarmoederhals en 1 cm ontsluiting. Woensdagochtend hebben ze de vliezen gebroken en kwamen de echte weeën weer, en wel zo pijnlijk dat ze 's middags een ruggenprik kreeg, waarna ze kon ontspannen en de ontsluiting redelijk snel ging, en half acht kon het persen beginnen, met het genoemde gevolg.
    Er moest wel een pomp en een knip aan te pas komen, omdat Ime het wat zwaar kreeg (gepoept in het vruchtwater, minder mooi hartfilmpje, en Stella had ook koorts), zodat ze wat meer snelheid wilden.
    Het is een prachtig kindje, al meteen erg wakker en hij dronk al goed aan de borst na een uurtje.
    Ime en Stella zijn nog in het ziekenhuis ter observatie, misschien dat ze zondag naar huis mogen, dat moet nog duidelijk worden. Stella is moe maar gelukkig met ons kindje. Onze dochter vindt het ook helemaal geweldig en heeft hem al op schoot gehad.

succes iedereen!

Deel Deze Pagina