Realistisch gezien zullen er ook wat juli baby's zijn hoor. Dat lijkt me extra lastig als je al vanaf mei veel verhalen leest over junimama's die al bevallen zijn. Ik ben natuurlijk begin juni uitgerekend dus voor mij zat de kans er altijd al dik in dat het mei zou worden.
@ Bo: Denk na die eerste babyverhalen dat iedereen nu wel wil Maar ik wil ook nog eerst een paar weken wachten, want zit pas op 35w2d... Maar 't is wel heel erg dubbel @ xaph: Als we je dropjes ofzo moeten brengen voor je bloeddruk de hoogte in te jagen, geef je maar een seintje he
Nou nou...dat lijkt me nogal extreem... ALS ze t uitstellen doen ze dat toch alleen maar omdat ze denken dat dit beter voor de baby is? Scorpion; wat is er precies met je? Op welke manier is je lichaam op en hoe merk je dat aan de baby??
mijn hb is op zn laagst heb nu al 2x een infuus gehad,maar het gaat niet omhoog. ik slaap niet, me buik hangt zo laag dat het echt pijn doet, ik huil alleen maar enz. de baby loopt ruim een week voor en dan mag het. ook is hij steeds heel erg stil en dan mega druk, zo druk dat een ctg onmogelijk is (dat is heeeel erg druk) en ben nu ook te vaak in het ziekenhuis. dus ze willen dat ik de 38 weken haal en dan is het mooi geweest.
@xaph: fijn te horen dat ze doen wat je zelf ook graag wil. Enne, het vooruitzicht dat je binnen een paar dagen je kindje in je armen hebt, heerlijk! Ben benieuwd hoe groot je knulletje inmiddels is. @scorpion: dat moet een geruststelling voor je zijn. Erg vervelend dat je overal zo'n last van hebt. Hopelijk verslechterd de situatie niet te veel. Sterkte de komende 2 weken. @bof nog maar 2 weekjes, dat kan toch ook (38 w is toch prima)? Of was beau ook al te laat, dat je daar nu rekening mee houdt?
beau was 1 dag later althans op 30mei uit gerekent 31 mei braken de vliezen om 19 uur en om 2 uur snachts op 1 juni bevallen denk nu dat het gewoon de 15 de komt ik heb altijd gezegd de 16de rond 4 uur smiddags hahaha had het bij me dochter ook goed snachts rond 2 uur ga morgen lekker shoppen ! leuke deco dingen kopen voor in de kamer heb er zin in! wou eigelijk liever vandaag als morgen morgen eerst naar de tandarts heb echt zon bonk bonk gehalte in me kiezen gehad vanacht ik denk dat moet wel weg zijn want tijdens de bevalling wil ik pijnloos op me tandjes kunnen bijten
@bo: aha, jij gaat dus ook een beetje uit van je vorig zw. Moet ik eigenlijk niet doen, want als mijn zoontje zo vroeg komt als mijn dochter was, dan begint de bevalling morgenmiddag om 14.00 uur en wordt hij woensdag a.s. om half 10 geboren. Maar heb zo'n idee dat dat niet gaat gebeuren (hoop ook van niet).
Spannend allemaal zeg! Zelf ging ik er vanuit dat ik pas 14 juni zou bevallen, ben danwel de 11e uitgerekend, maar 14 is het lievelingsgetal van mn man. Hij heeft werkelijk alles met 14, en toen bleek dat Nederland die dag moet voetballen riep ik al op het moment dat ze scoren breken mijn vliezen haha. Maar goed wie weet besluit de gyn morgen wel dat ze pas de 14e gaan inleiden ofzo, op dat moment ga ik ook maar aan de drop en bussen zout!
Xaph wat een leuk vooruitzicht!! Lig je over paar dagen gewoon heerlijk te knuffelen met jullie kleine (ofja grote in jullie geval ) ventje! Super! Hier wil ik niet vroeger bevallen. Mn broer komt pas 21 juni terug van Australië en wil ECHT dat baby wacht tot dat hij terug is, hoop dat zooo erg! Mn broer wordt ook de peter en wil echt dat hij me nog zwanger gezien heeft, en eventueel de baby nog kan voelen enzo. Zijn toch momenten die je nooit meer terug krijgt, die eerste dagen. Stel dat de baby over 2wk ofzo al komt, dan is die al 3wk oud tegen dat mn broer die voor de 1e keer ziet. En dat wil ik liever niet Mja heb dat zelf niet in de hand natuurlijk...
Is het je eerste of dat niet? Want eerste kindjes komen over het algemeen te laat, niet dat elk kind zich daar aanhoudt... Ik zal voor je duimen!
Ja is het 1e kindje. Volgens mij beginnen de weeën gewoon net op het moment dat mn broer in Zaventem landt ofzo Hihi, zou ik wel super vinden! Heb alleen vaker al gevoel dat het de 20e komt. Zou exact 9 maanden na de geboorte van mn oudste broer zn dochtertje zijn Maar is dan weer net 1 dag te vroeg voor mn broer, maar daar kan ik nog mee leven hihi We zullen wel zien wanneer baby zich aanmeldt!
oh jeetje, al die verhalen over as bevallingen daar word ik ook onrustig van.. ondanks dat ik het wel even lekker vind zo. Mijn zoon zit op ma en di lekker op de creche dus kan mama even eigen dingen doen.... eh enveloppen schrijven, eh schoonmaken etc.... hihi Ik heb er zelfs lol in op dit moment, en ik ben echt GEEN voor de lol cleaner... Volgens mij zijn de meeste hier ook 2 weken voor mij uitgerekend, uitgezonderd jvn en meisje89, dan moeten wij de eer van juni maar volhouden
Ik wil mee de eer van juni in stand houden Wil echt niet in mei bevallen... Mijn man heeft het voorgevoel dat het op 5 juni gaat komen, zou dan precies 38w zijn. Alhoewel baby's peter dacht dat ik op 35w ging bevallen (zijn jongste zoontje is toen geboren ), maar dat hopen we toch niet
Ach meid wat akelig allemaal! Mijn Hb was ook aan het zakken. Toen ben ik overgestapt van veel thee drinken op water en cranberrysap en 2x per dag een boterham met appelstroop. Mijn Hb was nu weer 8.5! Ik weet niet of dat bij jou ook zou werken maar misschien is het een tip? In elk geval fijn dat je kindje voorloopt zodat het niet langer hoeft te blijven zitten dan nodig!
8,5 :O dat is mooi!!! ik wou dat ik dat had. ik zit op 5. wat voor thee drink je?? cranberrysap vind ik echt niet te pruimen. ben nog moeilijk ook he!
appelstroop en bladgroentes zijn goed voor je ijzer . Enne niet elk 1e kind laat op zich wachten hoor Zoey is echt mijn eerste en is met 34 weken en 0 dagen gekomen . Dus als er een 2de komt wil ik goed in de gaten gehouden worden want de kans op een vroeggeboorte is dan weer groter.
Leuk al die babyaankondigingen, ookal is niet alles helemaal gepland. Maar het komt vast allemaal goed! Ik hoop echt geen mei-baby te krijgen, want ik ben pas eind juni uitgerekend. Ik moet nog 8 dagen werken tot mijn verlof. Ik vraag me alleen af of ik alles op tijd af krijg. Ik vrees van niet, want ik ben van veel collega's, waaronder mijn baas, afhankelijk. Ik heb alleen geen zin om lange dagen te maken, want de vermoeidheid neemt langzamerhand toe en ik ben ook nog ontzettend verkouden geworden, wat ook energie vraagt. Wat vinden jullie dat mijn baas nog van mij mag verwachten in de laatste dagen?