@ Meisje mn oudste ligt altijd naast mij als papa weg gaat. En mn jongste kan zo muis stil zijn dat je m niet hoort totdat hij aan t rolluik zit. Was geen lekker klusje hij zat er zelf ook helemaal onder Leuke goedemorgen dus
@ikke ik ga me losscheuren van de laptop, kleertjes aandoen en mezelf eens even wat voer geven..... een ander doet het niet nl... tot laters
Ik moet ook wat meer gaan eten geloof ik, ben weer een kg afgevallen Van de 8,5 a 9 heb ik er nu nog maar een 6 a 6,5 meer... Oeps! Dus als ik bevallen ben dan blijft er helemaal NIKS meer over
Hier ook nog lekker krullenbol, gister haren gewassen en nog niet gestijld. Achja, zit toch de hele dag binnen! Moet alleen nog eventjes naar de winkel, maar dan doe ik mn haren wel net ervoor even.
Pff weer hele tijd harde buiken! Vervelend! Mn baarmoeder trekt dan heel scheef lijkt wel, zit dan echt een bobbel onder mn ribben, doet geen deugd... Zou dat van de laptop komen...?
Geloof mij, het was ook vreemd. De vk vertelde mij vanochtend dat het of de slijmprop was, of een hoop afscheiding wat eruit is gevallen. Ze hebben een klein testje gedaan en ik verloor geen vruchtwater. Ik word volgende week maandag gestript (ben dan 40,4wk) als de baby er nog niet is. Begrijp dus ff niet waarom sommige dames eerder worden gestript als er op de site van het UVC in Utrecht staat dat strippen pas zinvol is vanaf 41 weken Er is ook een onderzoek naar gedaan. Maar goed t zal wel...
Heb niet alles bijgelezen,heb harstikke hoofdpijn.Zo ff rondje lopen,lees straks bij. Hopelijk gaan er vandaag hier nog dames "scoren"...
Hoi, Ja morgen ga ik denk ik wel bellen hoor, als mijn man zijn gelijk niet krijgt.. Nieky nee ben nog nooit in Holten geweest, kunnen we wel doen als mijn man vakantie heeft, we willen dan wat leuke dingen doen, maar niet te ver van huis, hij heeft eind juli. @roosje ja ik wil wel naar jou vk, maar zover durf ik niet van huis hoor, niet na een bevalling van drie uur... zie het al voor me benen op het daschbord en persen maar haha Zo ik ga nu heeeeel saai in mijn eentje voetbal kijken, kom later wel ff spieken Knuf voor iedereen die het nodig heeft
Gatver er zit geen enkel tempo in, jemig en die irritante toeters, nos kan het publieksgeluid zachter zetten maar t blijft irritant, je blijft t horen... ben ook wel erg geiiriteerd door die dingen er lopen hier al twee kinderen wekenlang elke dag met die rotdingen op straat. grrrrrrrrr snap die ouders ook niet hoor. Nou hopen op een ietsje spannender tweede helft!!!!!!!!
Is het nog steeds 0-0? Lieverd was gister ook voetbal aan 't kijken en dat publiekslawaai klinkt hier als een zwerm bijen, heel irritant! Is dat bij jullie ook zo? Dan liever de toeters en het gejoel...
Ja nog steeds 0-0 dus we missen niets Mn mannetjes lopen in t oranje maar ik niet pas niets meer wat oranje is hahaha