Juni 2010 mama's deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vogelinnetje, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hier ook geen medicatie ervoor... Heb ook niets in huis. Nou ja, een flesje gaviscon dat vermoedelijk al ver over datum zal zijn :p (die had ik in de zwangerschap van m'n dochter gekocht. 1x gebruikt, maar brrrrr wat een ENORM smerig goedje is dat zeg :$ en het hielp nog niet ook...)
    Hier helpt melk ook altijd wel goed. Alleen ben ik daar 's avonds/'s nachts wel terughoudend mee. Om te beginnen zou ik daarvoor m'n bed weer uitmoeten en naar beneden gaan enzo (vaak komt het hier echt pas opzetten als ik al in bed lig), dat zie ik al niet zo zitten... En ten tweede lijkt melk deze zwangerschap een averechts effect te hebben: waar je het normaal drinkt om te helpen in slaap te komen (lekker, warme melk met anijs :D), kan ik er nu juist extra slecht door slapen :x. Kies dan meestal maar om het maagzuur uit te zingen, dat trekt na een uurtje meestal wel weg en dan kan ik alsnog slapen... Heb ik dan toch nog liever dan dat ik weliswaar snel geen last meer heb van het maagzuur, maar vervolgens alsnog de halve nacht niet in slaap kan komen... ;)
    Als ik overdag last van maagzuur krijg, dan drink ik wel gewoon melk overigens :)

2. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ja, meestal is het gewoon een kwestie van niet in slaap kunnen vallen. Ook heel irritant, maar toch een stuk beter te doen dan wakker liggen van het maagzuur of misselijkheid ofzo :)

Hier beneden ook een Wii en een PS3, maar om daar nou m'n bed voor uit te gaan... ;)

3. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ga nog eens ff wat kleine huishoudelijke klusjes doen
    Gelukkig is t goed bij te houden

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Wat een 2 prachtige meiden zag ik langskomen !! Schattig hoor !

5. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Aaaah, wat een dotje zeg!
    Wauw, Lynn is gewoon alweer een maand oud!

6. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hier hetzelfde... Ook in m'n uppie, da's sowieso toch al anders dan wanneer je met anderen samen kijkt en dan was de wedstrijd ook nog eens niet echt boeiend.... En hebben we inderdaad ook nog wel andere dingen aan ons hoofd nu ;)

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Priscilla,gefeliciteerd met jullie dochterd,wat een mooierd!

Duimpje,ook al zo'n schattig kindje!

Vanmiddag bij het afvegen 2x beetje bloed,nu weer weg.Ik hoop dat het een klein beginnetje is.Volgens het boekje van de gynecoloog is het tekenen en zou het wel eens beginnende ontsluiting kunnen zijn,ik hoop het zo!

Sorry dat ik niet veel reageer vandaag,ik zit met m'n hoofd helemaal in een andere wereld en ben ook megaduf van het weer!

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Wat kijkt ze al lekker wakker zeg! Mooi meiske :)

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Gijsje ik hoop het voor je!!

10. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ga voor je duimen dat het inderdaad een begin is!

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Auw! Ik heb de indruk dat mijn buik nog meer gezakt is dan van de week... Straks toch nog maar eens aan m'n mannetje vragen om een buikfoto te maken. ;)

12. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ga eens kijken of ik hier in huis nog ergens een tube lijm kan vinden... dan kan ik m'n taart af gaan maken...

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Hier begint het ook soms aardig te drukken vanonder! Als ik rechtsta voel ik de baby precies naar beneden gaan, en aangezien die nu wss al rond de 3,5kg weegt ofzo, begint dat toch wel te wegen vind ik :D

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik sta achter je. We zullen samen voor woensdag gaan, want morgen wil ik liever niet bevallen ivm verjaardag van m'n zus. ;)

@ duimpje: Wat een scheetje!!! :p Erg mooi kindje!

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Lijm op taart? :(

16. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Haha dat vroeg ik me ook al af :p

17. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    hey hey, houden jullie de woensdag een beetje vrij. Dan ben ik uitgerekend, dus dan heb ik voorrang ;)

18. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Hier zij de vk tijdens strippen dat de baarmoeder niet hoog meer lag dus dat ik een goed teken.
    Vanavond nog maar eens aan de klus.
    Er was nog wel een klein tuutje van de baarmoeder maar dat kon zo weg zijn zei ze.
    Nog 2 daagjes dan weet ik weer meer

19. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ga liever eerder maar denk woensdag wrm geen idee.
    Zit altijd al met morgen in mn hoofd maar we gaan t zien.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    De druk vanonder is minder op 't moment. Heb het wel 2 weken geleden heel erg gehad. Da's het hoofdje dat zich een weg in het bekken zoekt zei mijn gyn. Wij proberen zowat te gokken wat het gewicht zou kunnen zijn, want bij de laatste meting was het overschat zei ze. Wij denken aan een 3.300 kg bij de geboorte. Pure gok natuurlijk, want we hebben echt geen idee ;)

@ priscilla: Idd, ze is al erg goed wakker! Geniet ervan! :)

@ Gijsje: Ik hoop ook voor je dat dit het begin is!

@ hier: Ik ga terug de bank op. Het vocht in m'n voeten is wat minder pijnlijk als mijn benen omhoog liggen. Heb verder al goed veel gedronken vandaag, maar plassen lukt mij nog altijd niet goed ;) Weet iemand of je dat vocht na de bevalling snel kwijt bent? Krijg je dan plaspilletjes of wordt dat door het lichaam zelf afgevoerd?

Deel Deze Pagina