@ Gijsje hoop dat t bij je doorzet. Hier ook verlies van vanalles en nog wat maar nog geen bevalling ga maar weer eens naar de wc kijken of ik weer een hoop slijm verlies heb
@ sabse: Jij mag woensdag morgen, zal ik tot 's avonds wachten ok? Het maakt mij eigenlijk echt niet meer uit wanneer de kleine komt. Het gaat mij nu iets beter van vanmorgen en vanmiddag. Hondje is wel erg onrustig vandaag... Heb net m'n man gebeld: we gaan pizza halen. Vind van mezelf dat ik niet te genieten ben en kan het mij echt niet opbrengen om eten te maken vandaag. Da's al ff geleden nochtans. Enne: 2-0! Goed Nederland!!! Jullie mogen tenminste fier zijn op z'n nationaal elftal!
Toen ik daarstraks op toilet zat had ik met afvegen ineens veel meer slijm dan anders. Maar qua kleur zat het nog altijd hetzelfde. Dus denk niet dat dat de slijmprop dan is?
Priscilla en partner: gefeliciteerd!!! Ik kom net bij de vk vandaan. Alles was gelukkig weer goed. Ik heb ook gevraagd over autorijden. Ze zegt dat als ik me goed voel zonder gerommel gewoon weg kan, ondanks de afstand. Zelfs volgende week nog als ik 39 weken ben. Toch wel fijn dat ik nog naar mijn moeder kan als ik dat wil om haar te steunen, want het verdriet zit nog heel hoog.
@ vogelinnetje, ja dat zal erg moeilijk zijn je wilt elkaar steunen natuurlijk,, sterkte!!! Moet ff spuien, volgens mij staat de maan niet goed voor mij hoor, pf laat ik net een fles RODE wijn vallen (was een beetje aan t opruimen, niet aan t drinken hoor haha) onder het afdak in de tuin, met de gieter ging het niet dus tuinslang gepakt om de boel schoon te maken, ben ik buiten knapt ie binnen van de kraan dus daar ook alles nat, natuurlijk onmeunig in de rug vanwege het schrobben, tja op een plek waar geen regen komt een fles rode wijn mmmmm het zal hier voorlopig wel stinken als een destileerderij BAAAAH!!!!! heb het ff helemaal gehad!!!!!! oei ik zit er zelf ook onder jemig wat stinken.. Nu maar weer verder schoonmaken, later damezzzzzzz
Hier heb ik t rood gehad, en bruin en ook gewoon doorzichtig. Komt tog van je slijmprop af hoor die heeft ook stukken met gewoon doorzichtig slijm. Hier nu niet veel slijm meer want ben m al bijna helemaal kwijt denk ik. En hoop dat hij weg blijft ook
Gelukkig mag je nog gewoon auto rijden en er voor je moeder zijn en zij voor jou in deze verschrikkelijk moeilijke tijd
Lekker dan alles onder de rode wijn. Dat is zo k*t schoonkrijgen. En dan ook nog water overal in je huis. Jij hebt ook een lekker dagje dus
Dat gaat vanzelf allemaal weg. De eerste dagen lig je bijna alleen maar dus dan komt t er wel uit. Zeker met dat lekkere vloeien hier liggen de lappen nu naast de wc boven heerlijk ahum die giga doeken
Haha afgesproken Ik heb liever dat het overdag begint, ik kan 's avonds en 's nachts minder goed tegen pijn en mezelf niet goed voelen. Zit allemaal tussen de oren, maar spreek uit ervaring Pizza is wel lekker makkelijk. Ik ga zo eens aan het eten beginnen. Heb niet zo'n honger, maar mijn man denk ik wel na werken. Hopelijk voel ik me vanavond en vannacht beter. Ja we hebben in ieder geval gewonnen. Echt sterk spel was het niet, hoewel het beter werd naarmate de wedstrijd vorderde. Ach ja, ze worden wel beter de komende wedstrijden
Yes ik ben voor !!! Hier wel allerlei pijntjes in de (onder)buik maarja dat heb ik al langer dus ik weet het ook niet. Ik loop zo met m'n man naar de AH,in mijn tempo ben ik dan toch weer een half uurtje aan het waggelen,mischien helpt de zwaartekracht wat mee
Nee, maar ik ben tussendoor vanalles aan het doen. Ik heb verder ook niet veel te melden,behalve dat ik morgen weer op controle moet.... Vorige keer was de kleine nog niet ingedaald en had ik een hoge bloeddruk, als dat morgen nog zo is wordt ik doorgestuurd naar de gyneacoloog. Spannend!
Succes morgen. Hoe hoog was jouw bloeddruk? Ik heb zelf sinds enkele weken een hoge bloeddruk. Maar ik liep al in het ziekenhuis bij de vk voor controle dus ik hoefde niet naar een ander. Alleen elke keer die onderzoeken i.v.m. te hoge bloeddruk vind ik vervelend Misschien is morgen de kleine al wel ingedaald. Onze was pas met 38 weken of iets later ingedaald. Maar betekent verder niets dacht ik