Dat soort dingen komt dan ook weer allemaal tegelijk hè :x Jemig wat balen zeg! Eerst die fles wijn en dan ook nog het water in je keuken... Zou zelf alleen het ergste opruimen en de rest mannetje laten doen nu (zou ook op m'n donder krijgen als ik het anders zou doen geloof ik ). Succes met het opruimen...
effe een vraagje voor iedereen eigenlijk met een laptop, hebben jullie ook dat als je zoals nu bezig met je laptop dat de kleine daarop reageert???? Ik heb elke keer weer het idee dat mijn buik reageert als die laptop op mijn schoot staat, misschien de warmte ofzo....
Vocht; volgens mij krijg je na de bevalling een zweterige nacht en ben je het vocht kwijt..... althans, das wat mij verteld is! Laptop op schoot, niet meer drukte dan normaal hoor! Maar denk dat het ook komt omdat ik al 2 jaar met dat ding op schoot leef
Als je een gewone, gemiddelde bevalling hebt, kan het voor jou dan beter 's nachts ergens beginnen... de weeën in het begin zijn nog prima op te vangen... Wordt pijnlijker naarmate de ontsluiting vordert. Als je dus 's nachts begint, dan heb je dan overdag de ergste weeën Hebben er hier voor gekozen om naar de Mac te gaan... Zit zelf op het moment even zonder auto en zelfs al had de auto wel nog op de oprit gestaan, dan heb ik toch een rijverbod opgelegd gekregen van m'n man. Heb vandaag dus geen boodschappen kunnen doen en m'n schoonmoeder was ook de hele dag weg, dus kon ook niet met haar meegaan of haar wat mee laten nemen ofzo. Morgen is m'n schoonmoeder wel weer de hele dag thuis, dus dan doen we wel weer gewoon boodschappen
WAUW een Big Mac..... ooooooooooooooooooh lekkkkkker.......................................................
Knap hoor Wel jammer dat je nu weer last van je rug hebt Dacht hier vanavond ook even de was op te ruimen, terwijl m'n man even op ons bed een boekje aan het lezen was met Maud. Nou, die voelde ik toch ook al in m'n rug Terwijl m'n rug nou net 1 van de weinige lichaamsdelen was de laatste tijd waar ik relatief weinig last van had...
Voor de baby Nou ja, voor het kraambezoek dan. Had er eigenlijk een taart van 3 lagen van willen maken (heb 3 mallen om taartpunten te maken, alledrie uiteraard van een ander formaat), maar het is er toch maar 1 geworden Gaat stiekem nog best veel tijd inzitten en als je dan ook nog eens heeeeeel lang nodig hebt om te bedenken hoe je die taartpunten nou wilt versieren... Maar goed, hij is af inmiddels
Goh, Sjors uit GTST heeft het ook makkelijk! Die gaat gewoon nu alweer bevallen.... En wij hier maar wachten.....
Nu valt het wel mee, denk ook niet dat de kleine nog veel ruimte heeft om er op te reageren, maar tijdje terug werd er nog wel eens flink tegenaan getrapt ja Hier is het nu eerder de hele tijd zoeken naar een handige houding, want de buik zit toch best in de weg...
@jvtje Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mijn rug is ook juist het onderdeel waar ik tijdens mijn zwangerschap relatief weinig last van heb gehad (is normaal gesproken een irritant aanwezige kwaal). Dus ik had vanmiddag ook zoiets van.... oooh misschien zijn dit wel de eerste tekenen van de bevalling.... Maarja, op dit moment is alles wishfull thinking...
Dat van die zweterige nacht klopt wel ja Wel meer dan 1 ook... :x Nooit geweten dat een mens zó kan zweten... Maar volgens mij heb je daar ook wel last van als je geen vocht vasthoudt. Althans, bij Maud had ik dus wel heel veel last van het zweten 's nachts de eerste nachten, maar had geen last gehad van vocht vasthouden. Niet merkbaar althans... zal ook heus wel wat vastgehouden hebben, maar kan nooit heel veel geweest zijn. Wat ik begrepen heb, komt dat zweten door de plotselinge verandering in de hormoonhuishouding na de geboorte... Al kan ik me zeker voorstellen dat het wel goed zal helpen om het overtollige vocht af te drijven Maar op dat puntje heb ik er zelf dus nog geen ervaring mee
Hihi, ik had het ook al expres niet in m'n berichtje gezet inderdaad Maar is stiekem ook al door mijn hoofd geschoten Hier ook normaal de rug die een zwakke plek is. In het 2e trimester van de zwangerschap heb ik er ook wel flink last van gehad dit keer, maar dat is met fysio weer onder controle gekomen en sindsdien ging het eigenlijk juist heel goed met m'n rug...
@zweterige nachten na de bevalling Ik hield de vorige keer ook bijna geen vocht vast, maar heb me na de bevalling compleet lek gezweet. Mijn dekbedovertrek etc... werden niet alleen vanwege bloedlekken dagelijks verschoond hoor.... was gewoon af en toe goor om midden in de nacht wakker te worden badend in je eigen zweet.......
Nou inderdaad Nieky... En dat was ook zo'n dingetje waar ik vantevoren nooit van gehoord had. Wist dus ook echt niet wat me overkwam de eerste nacht dat ik drijfnat wakker werd... Was zeker niet prettig nee.