Juni 2010 mama's deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vogelinnetje, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ik zweet me nu al kapot.

Maar weet iemand hoelang t duurt voordat je weer aan je slijmprop begint (bedoel aanmaken he)

2. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hehe, ik heb eindelijk mijn bak koffie.....
    Hoe staat het met je mac gerecht jvtje???

Ik ga nog maar een afl. ER kijken, nog 5 te gaan in seizoen 14 :)

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik zweet me met momenten ook te pletter,s'nachts zo ergs dat ik maar een ander nachthemd aan doe of een nieuw onderlaken.

@Roosje,dat je de slijmprop bent verloren wil toch niet zeggen dat je heel snel gaat bevallen,ik begreep dat het dan soms nog wel 1-2wkn kan duren.
    Ik denk niet dat je met 12 uur weer een nieuwe hebt hoor,maar ik heb er dan ook weinog verstand van!

4. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@Roosje: ik heb echt geen idee... Ik weet dat de slijmprop zich opnieuw kan aanmaken als je die verloren bent, maar hoe lang dat normaal gesproken duurt????

@Nieky: Die is allang naar binnen geschoven ;) Heb zelf kipnuggets gehad, lekker :) Zijn meteen langs de Mac gereden nadat we Maud van het KDV hebben opgehaald :)

5. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hier heb ik ook al een aantal nachten behoorlijk gezweet ja, bah :( Ook wel zo erg dat ik een schone pyjama aan ben gaan trekken. Maar het is nog niets in vergelijking met die eerste dagen na de bevalling...;)

6. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hebben jullie trouwens ook nu de datum naderd zoveel mensen die bellen/smsen/vragen hoe de zaken er voor staan en of er al een kleine is? Wij worden er hier eigenlijk niet goed van,m'n moeder bedoeld het ook zo goed maar ze belt wel 3/4 x per dag,word er gewoon zenuwachtig van! Ik weet dat het intresse en goed bedoeld is van iedereen maar net alsof we het geheim gaan houden als de baby geboren is!

7. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Hier vooral mensen op mn hyves en die t aan mn fam leden vragen.
    Voor de rest belt mn moeder wel veel meer dan normaal.
    Bij de eerste was t heel erg werd ik er ook wel gek van dat ik soms niet eens opnam

8. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

of als je naar iemand belt.
    Zeggen ze gelijk en is de kleine er al.
    Nee daar bel ik niet voor zeg ik dan. Ooh waarom bel je dan zeggen ze dan. zucht

9. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Het valt hier gelukkig mee. Heb het vooral bij mensen uit de buurt, of bijv. andere ouders op het KDV enzo, dat die nu vragen van 'goh, is die er nog niet?' (nee, mag toch hopen dat ik dan niet meer met zo'n toeter rond loop ;) :p) of dat ze dan vragen hoe lang nog enzo... M'n vader wist gister wel zowaar ook m'n telefoonnummer weer te vinden en dat terwijl hij 'pas' iets van 1,5 week geleden ofzo gebeld heeft ;) (meestal belt hij misschien 1x in de 2-3 maanden...)
    Maar 1x in de week kan ik nog best mee leven.

Maar 3/4x PER DAG?!?! :$ Daar zou ik ook echt knettergek van worden zeg... M'n moeder heeft bij m'n 1e een tijdje geprobeerd om 1x per dag te bellen toen ik op het eind liep (waar ze normaal 1x in de 2-3 weken ofzo belde). Daar werd ik al knettergek van en heb toen op een gegeven moment ook gewoon de telefoon niet meer opgenomen als ik zag dat zij het was.
    Hoe goed bedoelt ook, ik vind dat je daar dus best wel wat van mag zeggen. Zoals je zelf al aangeeft: het is echt niet alsof je zoiets geheim gaat houden... ;)

Volgens mij krijgt m'n schoonmoeder trouwens veel vaker de vraag hier in de omgeving, of er nog geen baby is dan ik... Tsja, die woont hier natuurlijk al ruim 30 jaar, dus die kent iedereen wel (en iedereen haar), terwijl ik hier pas een jaartje woon :p

10. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

zit hier met een kitten die op mn buik slaapt

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik ben nog niet over de uitgerekende datum heen, maar de vorige keer begon het eigenlijk vanaf die datum dat mensen begonnen te bellen met de vraag : EN voel je al wat.... voel je je ook anders........
    ieh bah, soms krijg ik het idee dat anderen het nog spannender vinden dan wij zelf....
    Ik weet niet of je nummermelding hebt???
    Anders neem je gewoon de telefoon niet op .....

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Jij hebt ook altijd alle gezelligheid bij je he! :)

13. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @ikke
    Ik ga lekker op bed liggen met m'n boekie.
    Welterusten allemaal en als het vanacht gaat gebeuren SUCCES!!!

14. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

en geniet er intens van ze mogen al weg maar vergeet telkens foto's te maken :)

15. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Wat is t rustig zeg vanavond!
    Hier ook maar eens de slaap proberen te vatten.
    Kijken of de nacht iets brengt ook al ga ik er niet van uit.

Truste allemaal xxxx
    en anders succes

16. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Goedemorgen! Kwam even kijken of er nog baby nieuws was maar helaas!
    Hier ook alles rustig,ik rommel voorwee gewoon door... :(

17. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi Meiden,

Wil ook een laptop, hier is het nog "ouderwets", nadeel is dat ik op een eethoekstoel moet zitten, houd het nooit lang vol ivm vocht, rug en bekken. En na de bevalling is het ook niet echt fijn om te zitten hier dus ws ben ik dan niet veel online...

@Roosje geen idee hoe snel dat gaat.

@Gijsje 3/4 keer per dag:$ gewoon zeggen hoor dat je dat veel vind en dat je echt zelf wel belt, dat je ook rust nodig hebt.
    Mijn moeder belt of komt 1 keer per dag, (bel haar vaker haha) verder wel meer mensen op mijn hyves, wel steeds meer melijdende blikken in de supermarkt.... ook veel complimentjes trouwens, omdat ik al zo lang slecht loop, krijg ik onderhand van de cassieres en medewerkers complimentjes dat ik het zo volhoud en nog zelf boodschappen doe enzo...Niet dat ik veel keus heb en thuiszitten:( ben net een bejaarde het tripje naar de supermarkt is net een uitje :D

Hier mijn man wist zeker dat ik de 15e zou bevallen ik had dat de 8e en raar hoor maar gisteravond weer voorweeën dus beide data die we in ons hoofd hadden ga ik de avond ervoor rommelen.:(.... maar helaas niets doorgezet, het stopt er s'nachts weer mee, wel meer druk en pijn van onder:x tot overmaat van ramp Jelle vanmorgen om 5.50 uur wakker toen om 6.45 weer schreeuwen, was pissed op mannetje die blijft lekker liggen en durft zich dan ook nog te verslapen, moest hem om 7.10 uit bed schoppen "ja mijn wekker zie je wel hij gaat alweer niet...." nee maar de wekker in de kamer hiernaast joelt al een half uur maar daar kan ik voor uit... want meneer moet werken, ja wat dacht je... weer maar drie keer 1 a 2 uur slaap achter elkaar dit houd geen mens vol... laat ik hem zondag ook nog liggen ook, omdat ik het zo sneu vind dat hij de hele week om 6.30 op moet staan:$... hij snurkt de hele nacht wel door.... en dan ook nog zeggen ben moe en s'middags op de bank liggen maffen grrrrrrrrrr Sorry dames t moest er ff uit!!

18. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Juni 2010 mama's

Afspraken

Juni
    17-06: Meisje89 controle vk
    17-06: Moettie30 controle vk
    17-06: Jvtje controle vk
    17-06: Nijntje1984 controle gyn
    17-06: MrsvanOmmen controle vk
    17-06: Gijsje controle gyn

Uitgerekend

11 juni: Cycaa geslacht ♀
    12 juni: MammavanEsmee geslacht ♪
    13 juni: Dagdroom geslacht ♀
    15 juni: September1909 geslacht ♀
    16 juni: Gijsje geslacht ♪
    16 juni: Sabse geslacht ♪
    16 juni: Pinter geslacht ♪
    17 juni: Yvy30 geslacht ♪
    17 juni: Femke28 geslacht ♪
    17 juni: Mnsy geslacht ♂
    18 juni: Maxi geslacht ♀
    18 juni: Moettie30 geslacht ♪
    19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪
    20 juni: Mammamuts geslacht ♂
    21 juni: JVtje geslacht ♪
    21 juni: Juudje27 geslacht ♀
    22 juni: Meisje89 geslacht ♪
    22 juni: NiekyN geslacht ♪
    27 juni: Vogelinnetje
    27 juni: Roosje23 geslacht ♀
    28 juni: Mause geslacht ♀
    29 juni: Minifien geslacht ♪
    30 juni: MrsvanOmmen geslacht ♪

Geboren!
    8 mei: Yustin - Puck, ..weken - 1990 gr + Senn, .. weken - 1631 gr
    9 mei: Melanina - Zoey, 34 weken - 2090 gr - 46 cm
    12 mei: Duimpje - Lynn, 37 weken - 2930 gr
    21 mei: Silvia - Sanne, 37,9 weken - .... gr + Luuk, 37,9 weken - .... gr
    24 mei: Sannniee - Yurre, .. weken - 3660 gr
    26 mei: Funkie - Xavi, 38,2 weken - 3000 gr - 49 cm
    28 mei: Xaph - Marijn, 39 weken - 3720 gr - 51 cm
    28 mei: Belin - Yara, 37,4 weken - 2755 gr - .. cm
    03 juni: Desi23 - Emma, 38,5 weken - 3580 gr - 51 cm
    05 juni: Scorpion - Julian, 39 weken - 3300 gr - 51 cm
    06 juni: Krissie2712 - Jordy, 38,4 weken - 3630 gr - 51 cm
    07 juni: Cin85 - Stijn, 39,6 weken - 3360 gr - 49 cm
    07 juni: Petatje - Laura, 37,1 weken - 4 kg - 51 cm
    09 juni: Tihany - Matiz, 39 weken - 3380 gr - 49 cm
    09 juni: PriscillaR - Chayenne, .. weken - 2545 gr - 43 cm
    11 juni: Bo2008 - Justin, 39,4 weken - 3580 gr - .. cm
    11 juni: Stella0610 - Ime, 39,5 weken - 3730 gr - 51 cm
    11 juni: Sabine25 - Deacen, 39,6 weken - 3580 gr - 52 cm

8 - 12

Vlindertjes

Lin71 kreeg na 15.5 weken een {)Ï(}
    Bramtim kreeg na 23.6 weken een {)Ï(} zoon Jurre*

Aanpassing voor de lijst? Stuur mij een PB!

.

19. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Het lijstje wordt al aardig korter :p

Iemand iets van mamavanesmee gehoord? Ben benieuwd hoe het met haar gaat. :)

20. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Priscilla .... van harte gefeliciteerd met jullie dochter ! Lekker van genieten

Deel Deze Pagina