Juni 2010 mama's deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vogelinnetje, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

hier dacht ik dat de buikpijn een beetje afzou zakken maar lijkt nu weer iets sterker te worden maar ja jullie weten t kan zo weer over zijn.

2. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    De juni2010 hyves is inderdaad erg rustig. Wel leuk om van sommige meiden wat meer te zien.

Zo zag ik ook dat er iemand gisteren is bevallen :D

3. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Spannend!! Zou dit een begin zijn? Hoop het voor je!!!!

4. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Balen dat het niet goed voelde. Volgens mij werkt het ook alleen als je sowieso al op het punt staat dat het bijna begint. Tenminste dat heb ik begrepen ;) Nou ja, misschien start het alsnog opeens.

Haha lief toch. Die van mij vraagt het elke ochtend :p Maar ik voel niets, dus ik bereid me voor op nog langer wachten. Ik denk dat het prima vertoeven is in mijn buik ;)

5. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@ Minifien, heb er weinig hoop meer in. Zie me nog wel 2 weken over tijd lopen en dat mn man zn vakantie al afgelopen is dan aangezien die maandag begint ik dan 39 weken bent en hij 3 weken heeft.
    We zien t wel doet t wat geweldig zo niet ook goed allemaal.
    Ga me dr niet druk over maken.
    Mn zusje is als t nodig is 1 tel hier vandaan en mn man ook dus ben gerust en mn zusje komt zo want zakte door mn benen bijna daarnet.
    Maar zit geen regelmaat is gewoon een lastige kramp onderin en net op de wc WEER slijm. Waar komt t allemaal vandaan :(

* edit Ben ook een beetje duizelig :(

6. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Zou wel heel vervelend zijn als je twee weken overtijd gaat, maar ja, helaas heb dat niet in de hand. Maar vaak is het toch zo dat de tweede (of derde, of vierde) eerder komt dan 40 weken?

7. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Misschien VK even bellen ivm dat je slap bent en duizelig??
    Lage bloeddruk??

8. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Mijn 2de kwam met 40 weken en 5 dagen dus hoeft niets te zeggen
    net nog even naar de wc geweest weer zoveel slijm :(
    Je zal tog wel denken dat ik in 2 dagen m wel helemaal kwijt ben
    Er is in ieder geval iets bezig maar of t de bevalling is ???

9. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Misschien toch dat er iets bezig is met voorbereiden. Hopelijk zet het een keer door, maar ja je kunt helaas verder zelf weinig eraan veranderen. Je bent nu vroeg gestript, misschien was jouw lichaam er nog niet helemaal klaar voor. Hopelijk kan de vk morgen zien hoe het ervoor staat en evt. weer strippen.

Dat van het slijm, is het veel? En hoeveel? Ja niet smakelijk, maar ik verlies bijna elke dag slijm. Maar betekent verder niets. En had ook gelezen dat slijm telkens opnieuw kan worden aangemaakt door het lichaam. Weet niet hoe snel, maar kan me voorstellen dat je "ouder" slijm verliest en ondertussen dat je lichaam weer nieuw slijm aanmaakt.

Duizelig.. oh weet niet of dat wat betekent. Ik ben het ook af en toe. Daarnet nog. Maar dacht dat het bij mij misschien aan mijn bloeddruk kon liggen. Omdat het maar even duurt heb ik het verwaarloosd.

Hoop voor je dat het snel eens begint, want je bent het inmiddels behoorlijk zat volgens mij ;)

10. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ja heb altijd al een lage bloeddruk.
    auwww weer kramp en steken in mn rug

11. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Raar al dat slijm, ik weet ook niet wat dat wil zeggen....

12. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Klinkt als een wee....

13. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

zit allemaal oud bloed in denk dat ik nu wel bijna een hand vol kwijt ben in 2 dagen

14. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Lijkt toch echt erop dat er wel iets is begonnen. Zeker als je krampen hebt en rugpijn. Hopelijk betekent het iets goeds :D

15. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Heb je de verloskundige hier niet over gebeld? Kan je meteen vertellen dat je pijnlijke steken hebt en slap bent.

16. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Dat i.c.m. met krampen en rugpijn... misschien kun je even je vk bellen. Dat ze even komt kijken? Daar is ze toch voor? :)

17. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ik wacht nog ff
    Kan over een uurtje of later ook altijd als t nodig is.
    Voelt wel een beetje bekend maar tis niet echt heel pijnlijk zoals bij de vorige bevalling (moet wel zeggen dat ik toen een weeen storm had)

18. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Hoe dan ook; blijft spannend!!!
    Ik ga even in bad, moet daarna op controle bij de VK.
    Roosje veel succes en ik hoop dat de bevalling doorzet!

19. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ja tis heel spannend ;)
    Succes bij de vk he!
    Lees wel hoe t geweest is (hopelijk vanaf mn kraambed ;))

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mijn man sms't ook minstens 1x per dag hoor om te horen hoe het gaat. Maar vind dat ook helemaal niet erg! Liever zo dan dat hij geen interesse zou hebben he. ;) Nog maar eens een teken dat mannen er toch meer mee bezig zijn dan dat wij denken :D

Deel Deze Pagina