Nee ik weet t maar had net nog wat hoop maar nu is t weer over dus dan weer een beetje hard hoofd in deze dag bij bo was t ook zo ze zei altijd de 10de en is de 11de geworden dus we gaan t zien of t bij mij ook zo gaat
Dat zegt m'n man ook, maar daar geloof ik toch helemaal niet in hoor @ Roosje: Wat ellendig dat het weer stopt!
@ Nijntje ik weet hoe t kan veranderen in een paar minuutjes het ene moment is er niets aan de hand t andere moment zit je midden in je bevalling
Weet niet of mn vk's ook van die middeltjes hebben! En of het nu echt veel gaat uitmaken, bedoel, ben toch al 39 weken Of het nu 4 dagen of 5 duurt zal het verschil wel niet maken.
Had vanmorgen ook wat bruinachtig, mss dat vriend wat geraakt heeft binnenin ofzo? Zou toch kunnen? Adertje ofzo.
@ikke Ben zostraks weer bij mijn favouriete vk geweest (het zijn er 4 die ik mogelijk kan hebben bij mijn bevalling). We hebben weer mooi zitten grappen met z'n 2-en. Mijn bloeddruk was 125/80, die onderdruk heb ik nog niet eerder gehad... Toen zei ze dat dat een teken KAN zijn dat de bevalling eraan komt.... Heb tegen haar gezegd dat ze effe normaal moet doen , Ze heeft vanavond en morgen dienst dus dan mag het van mij wel gebeuren. Zal het erg fijn vinden als het tijdens haar dienst is, zij heeft mijn eerste ook gehaald )))) En ik weet nou ook waar het irritant drukkende gevoel vandaan komt, mijn kleine ligt met de rug tegen mijn buik aan te duwen en gebruikt daar af en toe aardig wat kracht bij..... Geschatte gewicht is wat zwaarder dan 7 pond.......
hmmm een ECHTE biefstuk en Filet American pesto (AH) dat zijn de eerste dingen die deze mond weer ingaan, oooooooooooooooooooooh heerlijk.......... Ik liep net langs de snackbar en heb zomaar een bak friet kunnen laten staan.....en ik ben zooooo friet verslaafd, lust er wel soep van !!!!!!
mmmhhh frietjes lekker denk dat dat vanavond maar eens op t menu staat normaal morgen maar dan morgen maar iets anders