Haha ik voel me aangesproken. Sinds de laatste weken kom ik hier steeds meer kletsen. Maar ja.. ik kan niet meer ver weg.. en vrienden en familie hebben hun werk. En ik heb naast het huishouden niet veel anders te doen behalve afwachten. En dan ga ik al snel internetten Slapen kan ik overdag niet en als ik het kan slaap ik 's nachts niet goed meer Hoe is het verder met jou?
Ik wou dat ik die powernap mee kon doen maar dat gaat niet met 2 kids jammer genoeg *gaap* anders deed ik t zeker! Jij doet al energie op voor over 2 weken
Ik probeer dagelijks 1 a 2 keer 15 min even te gaan liggen. Niet langer hoor, want dan slaap je inderdaad 's nachts niet meer. Ik vind de rust nu even heerlijk. Ik dacht aan het begin van mijn verlof dat het best eenzame weken konden zijn, maar er is natuurlijk zoveel gebeurd dat ik het helemaal niet erg vind om alleen te zijn. Ik ben dan ook erg moe, dus kan toch niets ondernemen. Met piekeren valt eigenlijk ook wel mee. Af en toe wat moeilijke periodes, maar ik hou me niet in. Vandaag heb ik ook de wandlampjes geschilderd die we aan het maken zijn. Alleen de binnenrandjes nog en dan mag mijn man de electra doen. En ik heb bijna weer een fotoalbum af.
Zo dames, zijn weer terug van het centrum Pff, wandelen gaat echt niet lang meer! Jakkie zeg! En lijkt of de seks van gister toch wat af doet... Ook hier eentje waar de slijmkranen open gegaan zijn zo lijkt wel! Net nog maar zuiver inlegkruisje aan en voelt weeral nat... Hmpfff... Hoop dat het wat afdoet hihi mama van esmee, jammer dat je nog steeds geen opening hebt! Al het voorwerk dus voor niks? Balen!
Verlies van slijmprop kon toch ook zo wat bruinachtig zijn he? Anders moet 'k mn vk even bellen, want anders klopt er iets niet
Tijdens de zwangerschap vormt zich een slijmprop in je baarmoedermond. De slijmprop voorkomt infecties van je baarmoeder en je ongeboren baby. De slijmprop zal blijven zitten tot kort voor je bevalling. Als de bevalling er aan staat te komen wordt de baarmoederhals opgerekt en zachter. De slijmprop kan hierdoor loskomen en uit worden gestoten. Veel vrouwen vinden een snottig hoopje in het ondergoed of in het toilet. De slijmprop is een draadachtige en plakkerige afscheiding. Het kan er in één keer uitkomen, maar het kan ook beetje bij beetje uitkomen waardoor je het niet eens zult opmerken. Soms bevat de slijmprop bruine, roze of rode bloedstreken. Dit is normaal. Je hoeft je daar geen zorgen om te maken tenzij er ook veel bloed bij vrijkomt. (Als er meer dan een paar theelepels helderrood bloed meekomen.) Het klopt dat de bevalling begint nadat de prop vrijkomt, maar er is geen vast tijdstip waarop de prop vrijkomt en hoelang de bevalling daarna nog op zich zal laten wachten. Sommige vrouwen raken het al vroeg in het derde trimester kwijt terwijl het bij anderen pas vrijkomt als de bevalling begint. Tussen het verliezen van de slijmprop en de bevalling kunnen dus nog weken zitten.
Ja die had ik ook al een keer gezien, echt ranzig !!! Maar tis hier elke keer ook gewoon wat bruinige afscheiding , niet elke keer met zo dat draderige erbij. Zullen zien! Afwachten dus, zijn we zo goed in he
Als k ga bevallen denk ik pas dat t morgen zou gebeuren na t strippen als t eerder begint is t mooi mee genomen anders nog een dagje met klachten hahaha
de dag voor mn uitgerekende datum is het volle maan hoop ervoor te bevallen maar aangezien ik al 2 keer op volle maan ben bevallen zal t zo maar eens kunnen dat ik t met 39 weken en 6 dagen haal De 26ste is t trouwens volle maan dames
Ja had het al gezocht op de kalender hihi Hoop niet dat ik de 26e haal! Slijmverlies is trouwens weer op zn normale "hoeveelheid"... We zoeken ook achter alles iets eigenlijk, niet zo goed voor het geduld