Juni 2010 mama's deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vogelinnetje, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Maar goed ik ga eens afsluiten, stilletjes richting bedje...!

Slaapwel en tot morgen !! Tenzij je moet bevallen ;) Succes alvast!

2. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ik ga ook zo afsluiten als mannetje klaar is met voetbal kijken ook maar eens richting mn bedje

truste allemaal
    hoop dat ik lekker kan slapen en jullie ook
    andere succes

3. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Dat had ik gister met m'n man... Maud was gelukkig niet zo vroeg wakker, maar m'n man moest haar wel 's morgens nog eerst naar het KDV brengen, daarna nog tanken (want stel je voor dat je dat zondagavond even doet... ;)) en 's middags ook weer op tijd weg om Maud weer op tijd op te kunnen halen van het KDV (mag er van m'n man niet meer zelf met de auto op uit en is te ver lopen nu voor me...). Kortom, hij had niet echt veel speling aangezien hij toch ook gewoon z'n uren moet maken op het werk natuurlijk.
    Was hij zich zondagavond al over aan het beklagen, of ik niet toch Maud op kon halen enzo... Nee, dat ging gister gewoon echt niet.

Vervolgens gaat dus gister z'n wekker om kwart over 6, staat hij pas om 5 voor 7 op (terwijl hij normaal gesproken om 7 uur weggaat...) ;) :x

Maar moet het wel afkloppen, de laatste weken ontfermt hij zich wel in het weekend zonder morren over Maud, zodat ik nog wat kan blijven liggen. Hoef het hem zelfs niet eens meer te vragen :) Alleen als ze 's nachts wakker wordt, moet ik er meestal wel uit, dat hoort hij vaak nog altijd niet ;) Maar goed, slaap zelf toch zo slecht, dat ik dan vaak toch al wakker lig, dus vind het ook niet zo erg om er dan uit te gaan (hooguit omdat m'n lichaam niet wil meewerken)

4. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Wat een prachtig ventje :)

5. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Gevoel dat je door je benen zakt en duizeligheid... Daar heb ik ook last van, hier is dat in elk geval duidelijk gerelateerd aan de lage bloeddruk...

6. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Balen zeg :( Maar wel goed dat het zo goed in de gaten gehouden wordt natuurlijk...

7. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Die heeft ook wel zin in een portie Zweedse gehaktballetjes :p

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

:( Was het maar waar... Nee, heb de hele dag bij m'n schoonmoeder rondgehangen :p
    Heb wel sinds gisteravond ineens weer last van m'n rug, terwijl ik gister ook niets bijzonders gedaan heb en al maanden van de rugpijn af was :( Had er ook in bed last van en de pijn is vandaag alleen maar erger geworden :x (kan er inmiddels al bijna niet meer fatsoenlijk door lopen :( )
    Hoop dus maar dat dit een teken is dat de bevalling echt zeer aanstaande is, want heb geen zin om zo nog 2-3 weken door te moeten lopen... ;)

9. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Maud is met nieuwe maan geboren, maar dat is deze maand al geweest... Hoop toch niet dat de kleine tot volle maand gaat blijven zitten...

10. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

De laatste 2-3 maanden gaat het wel redelijk met eten, maar grootste deel van de zwangerschap kreeg ik ook nauwelijks een hap door m'n keel... Ben dus ook nauwelijks aangekomen...

11. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik vind het eigenlijk wel veel voor die beestjes hoor,ik zou het zelf zo niet doen maarja als jij/jullie je er goed bij voelen dan gewoon doen.Ik zou het voor mezelf ook te veel vinden hoor! Wat voor hondje? Wij hebben zelf 3 hondjes waarvan de jongste bijna een jaar,een pup is heel veel werk,wij hebben dan ook wel eigenwijze hondjes :D

Al es eerder vertelt soms licht urineverlies maar sinds vandaag is het is hier nu echt serieus hoor,ik heb gewoon last van incontinentie als ik opsta vanuit de bank/bed om naar de wc te gaan voel ik het er gewoon uitlopen en kan m'n bekken proberen aan te spannen zo hard als ik wil maar het lukt gewoon niet :) Donderdag maar even melden bij de Gyn en nu met een Tena aan.Ik hoop dat het na de bevalling over is en dat het nu komt omdat de baby heel erg in m'n bekken duwt!Heb ik dat zeg!!

12. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hmmm, milkshake... Dat was echt m'n zwangerschaps-tic toen ik van Maud in verwachting was... En dan vooral die van de McDonalds :D Kon echt niet langs een McD gaan zonder een milkshake mee te nemen... :p

13. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

een plons, gevolgd door een *BOINK* zeker... Komt de kleine gelijk met een hersenschudding ter wereld... ;)
    Denk dat ik toch maar af zie van die wc-bevalling :p

14. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Heb je er toevallig al eens aan geroken? Klinkt niet echt smakelijk, maar als het er zo uit komt lopen, zou het ook nog vruchtwater kunnen zijn... Dat je ergens een scheurtje hebt in het vruchtvlies ofzo. Zou kunnen dat je vliezen dan niet helemaal gebroken zijn en dat daardoor vooral bij bepaalde bewegingen wat vruchtwater eruit gesijpeld komt zeg maar...
    Kan natuurlijk ook inderdaad 'gewoon' urine zijn, maar als het vruchtwater zou zijn, dan zou ik niet tot de controle donderdag wachten met dat melden ;) (vruchtwater hoort wat zoetig te ruiken, voor zover ik weet)

15. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Jvtje,als ik op m'n hand blaas komt er niks.Maar als het weer gebeurd zal ik het nogmaal checken!

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Vin Diesel is echt wel een knapperd!!! :D Helaas geen katjes voor ons, zitten met een hond ;)

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    verslavingen tijden de zwangerschap
    1ste 3 maanden mandarijnen appels en broodjes met smeerkaas (niet dat het bleef zitten)
    Daarna patatje speciaal en groente burgers
    Laatste maand chocolade milkshake
    en als drinken de eerste 3 maanden appelsap
    daarna melk Liters en water met ijsklontjes ook in de winter toen het zo lekker koud was en vroor ik moest ijsklontjes
    Ook ijsjes waren favo hoor .

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    oja en als de 2de bevalling nog makkelijker gaat dan heb ik echt een probleem haha

19. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Goeiemorgen dames,
    wat een rust hier zeg????
    vandaag ben ik precies 40 weken:D.....alleen is het wel erg rustig hier;)...
    slecht geslapen vanacht,veel pijn aan mijn bekken,en we hebben een muis!!!!!!!!!!!!!!op zolder.
    ik maakte mijn mannetje vanacht wakker zo van "wat hoor ik toch" ,oooh zei die,er loopt denk ik een muis op zolder,oftewel,precies boven mijn hoofd,met alleen een plafond ertussen:$...
    voor mij dus een reden om wakker te blijven,en naar het geren van dat beestje te luisteren.....mijn mannetje zou vanavond proberen hem te vangen.
    vindt een muisje niet erg hoor,maar dan wel buiten....

zo,nu even lekker douchen,dadelijk naar therapie ivm de bekken,en vanmiddag vaar vk.

@roosje,veel succes vandaag met strippen,en de dames bij wie het rommelt,puf ze...

liefs petra

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    het word tijd dat er weer baby nieuws komt hoor :)

Deel Deze Pagina