prachtig geef d'r nog maar een dikke knuffel van me... Wat zijn er veel mensen die het topic bekijken, gezellig. Nu nog allemaal effe wat posten .... Hey BO hoe is't???
iedereen is zo druk Maare maken we dalijk ook een topic voor na de geboorte bij de mama`s of spreken we elkaar neit meer als iedereen bevallen is??
Maak maar gewoon, en hier effe goed spammen, zodat iedereen er ook van op de hoogte is.... als blijkt dat er niet genoeg animo is kunnen we 'm altijd nog sluiten, toch ??????
is miss leuk om te doen als iedereen bevallen is anders moeten we in 2 topics gaan posten Dus meiden schiet toch ff op
@roosje sorry, maar ik ken een aantal katten uit mijn omgeving wat complete valse krengen zijn dus mijn liefde voor katten is behoorlijk bekoeld na een aantal keren onder een trap doorgelopen te hebben en ineenkeer zo'n kat in mijn haren te hebben met z'n klauwen uit.... Ik weet dat het te maken heeft met opvoeden, maar ik heb er toch wat schrik van gekregen..... anders had ik nl. graaag 1 van die mooie katten van je overgenomen!!
@Maxi,he bah wat ellendig dat je je zo voelt,ik had het vorige week heel erg gelukkig nu weer wat beter.Hopelijk kun je vandaag beetje bijkomen en anders bel je gewoon je vk hoor want zo is het natuurlijk ook niks! @Roosje,wat lief die kleine June! Alvast suc6 voor vanavond he! @Xaph,wat een mooi manneke!! @De rest,sorry alles gelezen maar ben het ook allemaal zo weer kwijt wat wie wat schreef ben een grote zeef! Maar zet em op en hopelijk snel veel babynieuws! Ik ben vandaag ook 40 weken,ben bang dat ik m'n moeder achterna ga,ik was zelf ook 2wkn te laat :x Morgen controle bij de gyn,kijken wat zei er over zegt (ook ivm de grote van de baby en vermoeidheid etc.).
ja het gaat super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moet met 1 hand typen maar kom snel posten hoor voel me lullig dat ik weinig laat horen maar ik geniet zoveel van me ventje hij doet het zooo goed hij ligt nu op me borst te slapen hen een kuif bij hem gemaakt zo schatig grote zus is ook helemaal lief voor broertje jvtje hopoelijk ben je bevallen het klinkt net zoals ik begon roosje june doet het goed!!!!!!!!!!!!!
@ roosje: June doet het nogal goed zeg! Ik ga maar eens onder de douche en dan eens vegen op de slaapkamer. In de hoop dat er toch maar iets gaat beginnen...
Jij hebt gewoon zo'n zelfstandig typje, ikke zelf doen !!!! hihi. En van mij is gewoon een mama's kindje... hihi
Lol het lijkt net of ik geen baby heb zoveel zit ik nog op zp maarja ze slaapt nou eenmaal erg veeel haha en savodns en snachts is ze wakker . dus mama heeft overdag lekker veel tijd voor haar alleen Maar kan niet wachten tot ik lekker met dr kan spelen enz hoor
jaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nummer 2 van vandaag!!! Geweldig wat is het spannend allemaal. Nou mnsy je mag in concurrentie met jvtje wie vandaag/morgen de eerste baby gaat leveren Leuk!! succes met je bevalling he!
@ikke wil wel even zeggen dat ik het geweldig super van iedereen vindt dat ze even komen melden dat ze begonnen zijn met de bevalling... Ik heb bijna de neiging om naast ze te gaan zitten als een doula.... je kunt het!!!! wegpuffen die wee..... Ach neee, dat doet geen pijn, dat lijkt maar zooooo
Fijn dat je zo van je kleine aan het genieten bent, liever zo dan andersom hoor!!!! Het relaxe in het begin is dat ze nog redelijk wat slapen..... alhoewel dat doet die kerel van mij ook nog steeds wel behoorlijk goed, heb hem om half 1 in bed gegooid en het is nog steeds stil daar... (of zal ik iets te hard gegooid hebben... GEINTJE)
Kom een keertje langs dan leer de de liefste katten kennen die er zijn Kan je zien hoe ze ook kunnen zijn.