moetie wat een verscrikkelijk nieuws meis ik heb dr tranen van in me ogen heeeeeeeel veeeel kracht en sterkte toegewenst.
* breekt in * Moettie, meid lees net je bericht. Wat vreselijk! De angst voor ieder en het moet jullie overkomen. Hoe heeft dit kunnen gebeuren... Ik denk dat dat jullie zelf ook vele vragen hebben. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, en veel kracht om te leven met dit verlies. Dikke knuffel, van een a.s. augustus-mama * breekt uit *
Lieve Moettie en man, Heel erg veel sterkte en kracht toegewenst. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Lieve meid een hele dikke knuffel en heel erg veel sterkte de komende tijd. We denken aan je. Roosje en man
Oh wat erg!! Vreselijk om zoiets te moeten meemaken. Ik kan begrijpen dat je bang bent voor wat komen gaat. Ik weet niet wat ik kan zeggen als troost. Veel sterkte de komende tijd!
*breekt in* Lieve Moettie en man, ook hier wordt aan jullie gedacht, zo oneerlijk en verdrietig... Denk aan jullie Dikke kus van ons.
@Moettie: weet even niet wat ik hier op moet zeggen. heel veel sterkte voor jou en je man. We denken aan je.
* breekt in * Lieve Moettie en man, Wat een verschrikkelijk bericht, heb er geen woorden voor alleen ogen vol met tranen! Heel veel sterkte en kracht toegewenst! Liefs Dithje, een juli-mama * breekt uit*
@ Moettie: Ben sprakeloos en zit met tranen in m'n ogen... Heel veel sterkte meid, ook voor je mannetje!
*breekt ook even in* Moettie en man, ook vanuit hier denken wij aan jullie! Heel veel sterkte lieverds! Liefs Mark, Sas en Ryan *breekt weer uit*
Lieve moetie en man. wat een vreselijk droevig nieuws. ons medeleven zo groot, onze woorden zo klein; sterkte...
*breekt in* Moettie, er zijn geen woorden die op dit moment troost bieden. Dit is zo oneerlijk, heel veel sterkte voor jouw en je mannetje. Groetjes, Miranda *breekt uit*
Lieve moettie en man........hier ook stromen de tranen ! Weet niet wat ik moet zeggen. Woorden schieten tekort. Zo oneerlijk. Heel veel sterkte.
*** Breekt verdrietig in *** Lieve Moettie, dit is zo oneerlijk. Jullie hebben er veertig weken zo naar uitgekeken. Gewacht tot het moment dat jullie vingertjes en teentjes konden tellen, gewacht tot het eerste geluidje. Onlangs nog een laatste pakje gekocht en nu ... Nu is het stil. Er zijn geen woorden voor, enkel intens verdriet. Sterkte ... Liefs Marloes *** Breekt weer uit ***
(Ik lees hier vaak mee omdat ik begin juli uitgerekend ben.) Moettie en man, wat een onvoorstelbaar vreselijk verdrietig nieuws. Heel veel sterkte en kracht de komende tijd. X Sophie
Moettie, nee dat meen je niet! O wat erg. Zomaar ineens zonder aanwijzingen dat het minder ging. Heel veel sterkte de komende tijd.
**Breekt in** Moetie ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen voor de komende tijd, ik snap dat je bang bent voor wat komen gaat, dit is ook het ergste wat je kan overkomen. dikke knuffel voor jou meid. XXX Gusam **breekt uit**
ooooooooooh Moettie, weet niet wat ik moet zeggen, meid Kan niet meer stoppen met huilen.. sterkte is niet genoeg maar ik weet het ook even niet... Knuf voor jou en je man!!!!!! Liefs Maxi
*breekt ff in* Lieve Moettie, ook al ken ik je niet, ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen meid! *breekt weer stilletjes met tranen uit*
Moettie wat een vreselijk drama,ik zit hier met tranen in mijn ogen en ben helemaal akelig er van.Weet niet wat ik moet zeggen,snap dat je heel bang bent.Hele dikke knuffel en heel veel sterkte!Het is gewoon echt niet eerlijk.