****Breekt in**** Lieve Moettie en man, Verschrikkelijk dat het kindje waar jullie zo naar hebben uitgekeken niet bij jullie mag komen wonen. Dit is zo ontzettend oneerlijk. Heel veel sterkte en we zijn in gedachten bij jullie. xxx Daan en Noor ****Breekt uit****
*breekt ook in* Lieve Moetti & man, Ik las in het juli-topic het vreselijk bericht. En aangezien ik hier in het begin ook geschreven heb, ben ik even gaan kijken.. Wat een vreselijk bericht en zit hier echt met een knoop in mijn maag, bah wat is alles soms toch oneerlijk................... Ik wil jullie alle sterkte wensen van de wereld en de kracht om dit alles een plekje te kunnen geven.. Veel liefs van Nancy *breekt weer uit*
*inbraak* Ook ik wil Moettie & Man heel veel sterkte wensen in deze vreselijk moeilijke tijd. Wat een afschuwelijk nieuws. Geen woorden voor.. Heel veel kracht toegewenst om dit een plekje te geven. *uitbraak*
Lieve Moettie en man, wat een vreselijk bericht! Ik wil jullie héél veel sterkte toewensen. Kan het niet bevatten wat je ons verteld, zo onwerkelijk! Allerlei vragen schieten door mijn hoofd, kan me voorstellen dat dit natuurlijk ook voor jullie geldt! Nogmaals heel veel sterkte en we denken aan jullie! Liefs, Mause
Lieve moettie en man, ik zit in shock je bericht te lezen. Woorden zijn hier niet voor te vinden. Ik wil jullie alle kracht toewensen voor de komende tijd. Heel veel sterkte met dit grote verlies. Jullie zijn in mijn gedachten. Dikke knuffel
lieve moettie,moettie man en familie, ik ken je niet,alleen van het schrijven hier... maar ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen met dit verlies.. tranen stromen over mijn wangen terwijl ik dit schrijf,zo onwerkelijk,zo oneerlijk....heb er verder geen woorden voor.... liefs petra en joris
*breekt in* Lieve Moettie en man, Wat een vreselijk droevig nieuws. Tranen staan in mijn ogen... Heel veel sterkte... Liefs Wonder *breekt uit*
*breekt in* Lieve Moetie, Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte voor jou en je partner toegewenst. *breekt uit*
Lieve Moettie en familie Ik heb er geen woorden voor. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om dit te verwerken. Veel sterkte toegewenst. Liefs
Lieve Moettie en familie, enorm veel sterkte gewenst in deze heel moeilijke tijd. Dit is zo oneerlijk...heb het er koud van en de tranen stromen over men wangen! een hele dikke knuffel voor jullie! en alle sterkte van de wereld.
omg! dacht ga leuk ff cheken of er nieuw babynieuws is lees ik dit van moettie... helemaal akelig van laat staan waar zij door heen moet moettie en man heel veel kracht toe gewenst ik denk aan je...dit had niet mogen gebeuren besef me nogmaals dat het niet vanzelf sprekend is ...
Ik ken me gewwown niet voorstellen, het ene moment trappel je van ongeduld, en duurt het zoo lang en nu ik ben bevallen van een prachtige dochter, wat ook slecht had kunnen aflopen, De placenta had een infarct gehad en de vk zei dat ze niet langer had moeten zitten,... nu dit vreselijke nieuws van moettie... Ik besef me zooo hoe veel geluk ik heb gehad, en gun het iedereen zo.... LIEVE Moettie voor jou om in deze nachtmerrie te belanden... ik wens je de kracht om het te doorstaan veel liefde en sterkte van je mensen om je heen, om hier doorheen te komen, Denk aan je!!
*inbraak* oh Moettie... ben sprakeloos.. wil je heel veel sterkte toewensen met alles dat komen gaat! *uitbraak*
Moettie, en Man, wat een vreselijk bericht om te lezen!!ik ben echt helemaal sprakeloos....dit had nooit mogen gebeuren....tranen in me ogen. heel veel sterkte en kracht toegewenst.............. hoe kan dit toch???jemig....
** breekt in ** bij ons aprilmamatopic kwam dit vreselijke bericht van Moetie ook door... ik ben er helemaal stil van. Moetie, Man en familie heel veel sterkte met dit verlies! ** breekt weer uit **
*breekt verdrietig in* Moettie en mannetje, ook langs deze weg enorm veel sterkte en steun. Dit is oneerlijk, ongelooflijk en onwerkelijk gewoon... Ik denk aan jllie en wilde dat ik wat meer kon betekenen... Dikke knuffel van mij en Kobe *breekt uit*
*breekt ook even in* Lieve Moettie en man, heel erg veel sterkte in deze verschrikkelijk moeilijke tijd. We denken aan jullie!!! *breekt weer uit*