Lieve Moettie en man, Heel erg veel sterkte! Heb er geen woorden voor hoe erg ik dit vind voor jullie. Liefs Roosje
Moettie en partner, neem alle tijd die je nodig hebt! Stijn zal over jullie waken. We leven met jullie mee!! Nog heel veel sterkte, we zijn er voor jullie!
Lieve Moetie, Mijn tranen stromen omdat ik zo trots ben dat je de kracht hebt gevonden om langs te komen. Je blijft elk uur van de dag in mijn gedachten. Als ik ooit met iemand meegeleeft heb, is dat nu wel met jullie. Nogmaals... ik ben trots op je. Neem je tijd en doorleef wat je voelt. Er is geen of slecht. Scorpion verwoordde al zo mooi..... de rest van de wereld draait door. Dat deed ons veel pijn vooral omdat de domme opmerkingen van mensen je heel eenzaam doen voelen. Ik weet dat ook jullie heel bijzondere ontmoetingen gaan krijgen. voor ons voelde het als een parallelweg aan de normale wereld. Ach weet je..... ik kan wel vertellen hoe het bij ons was...... maar jij moet het op jou manier doen. Daar kan niemand je in sturen. Ik heb nog wel een tip voor je www.lieve-engeltjes.nl Vooral in de eerste periode vond ik het heel fijn om in een besloten mailgroep mijn verdriet te herkennen. Soms voelde je je zo eenzaam of gek. Veel vrouwen (helaas) zijn je al voorgegaan en herkennen de gevoelens die jij ook hebt. Dikke knuffel voor jullie en jullie prachtige mannetje *Stijn. Ik zal hem in elk geval nooit vergeten, dat is een ding wat zeker is.
Moettie, ook ik heb de laatste dagen veel aan je moeten denken. Zeker na de geboorte van m'n eigen zoontje. Dit moet echt het ergste zijn dat een mens kan meemaken. Hij heeft een plaatsje in m'n hart. Dikke knuffel!
ik moet ook nog steeds aan jullie denken vandaag het tegen me moeder verteld en die moest ook ff een traantje weg pinken en natuurlijk snappen we dst je ff niet verder kijkt vind het al knap dat je zo ie zo nog ff kwam spieken Heel veel kracht nog toegewenst voor de komende tijd
Ik lees hier mee omdat ik zag in deel 4 dat er nog een deel 3 was.. en wat een ontzettend heftig en verdrietig bericht lees ik hier. Wat een hel.. om je kindje te verliezen op het moment dat het juist geboren diende te worden. Ik ben er stil van en de tranen staan in mijn ogen. Hoe oneerlijk. Ik kan niets anders dan jullie heel veel sterkte toe te wensen in deze vreselijk, oneerlijke tijd... Liefs
nog steeds hou ik het niet droog als ik hier kom lezen wat moet het dan al niet voor jouw zijn moettie wat knap dat je langs kwam en een berichtje achterlaate ik denk nog steeds aan jouw en jullie wondertje knuf!!!
Ook ik denk vaak aan Bramtim en Moettie het is zo oneerlijk jullie waren zoveel verder dan ik was. Bramtim over de helft en moettie aan bij de eindstreep. Met tranen in mijn ogen lees ik alle reactie's van iedereen en ik kan jullie zeggen het doet je zo goed.
Het afschuwelijke nieuws van Moettie is ook bij ons December 2009 mama's gekomen. Ik kan me er geen voorstelling van maken hoe ontzettend veel verdriet jij, je man en je familie moeten hebben. Je hart is uit je lichaam gerukt....je grootste liefde, je kindje.... Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit ondragelijke verlies... Knuffel Chicken
*breekt in* hier ook iemand uit t december mama's 09 topic... Lieve Moettie en man, Wat verschrikkelijk dat jullie na 9 maanden wachten jullie kleine mannetje meteen weer moesten afstaan. Heel veel kracht en sterkte toegewenst. Lieve *Stijn, Rust zacht!!
Moettie en man, ik ben een oorspronkelijke mei mama maar omdat mijn zoontje pas 2 juni geboren is leek het me leuk om ook met de juni mama's mee te kletsen... Daar las ik vandaag het vreselijk bericht... Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, daarnaast gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst bij het verlies van Stijn*... Wat heb ik de laatste weken van mijn zwangerschap vaak gevloekt omdat ik het zo beu was... Maar wat prijs ik mezelf nu gelukkig dat ons mannetje het gewoon zo fijn vond in mijn buik en mede daarom kerngezond ter wereld is gekomen... Ik wilde zo graag die bevalling achter de rug hebben om maar te weten dat mijn ventje gezond was... Ik besef nu eens te meer dat het ook heel anders had kunnen aflopen.... Een gezond kindje is echt een wonder... Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht de komende tijd, als voor iedereen om jullie heen het leven weer verder gaat, om zelf ook de positiviteit, rust en geluk te vinden om een nieuw wondertje, broertje of zusje voor Stijn*, gezond op de wereld te mogen zetten... Knuffel, Sterreke
Lieve Moettie, Weet niet of je dir nog steeds leest, maar wil even zeggen dat je nog steeds in mijn gedachten bent.... Ik hoop dat je veel steun hebt van de mensen om je heen en dat je het met de tijd een plekje kunt geven..... Elke keer als ik het zwaar vind dat mijn dochter zoveel huilt, denk ik aan jou en wat je verloren bent, en hoe gelukkig ik ben dat ik haar bij me heb. Jij en jou kleine Stijn hebben hier op zp in ieder geval een plekje in veel harten gekregen, denk ik, bij mij in ieder geval wel. Jou inmens verdrietige bericht kwam dan ook nog eens op de dag dat ik bevallen ben, en dit heeft mij veel gedaan. Zoals ik al zei ik denk vaak aan jullie, en hoop voor jullie een beetje licht aan het eind van die donkere tunnel.... Dag lief sterretje, pas een beetje op jou papa en mama, schijn een beetje extra licht voor ze......