De meeste vk´s hebben een eigen weegschaal waar ze mee wegen ook veel kraamverzorgsters hebben een nauwkeurige weegschaal. Een soort hangmatje waar de kleine word ingehangen en die doek wordt aan haken gehangen. Zo kunnen ze op de gram nauwkeurig t gewicht afwegen
Dat deed de kraamzorg inderdaad ook hier wegen na het drinken want me dochter hapte steeds verkeerd (bv). Dus ze kreeg ook niet voldoende binnen en moest toen gaan kolven en met een gek spuitje de melk geven.
Even ego super nieuws! Onze lening is goedgekeurd dus we hebben het huis!!! Héérlijk! Verlopig koopcontract was al getekend, we wisten ook dat de lening geen probleem zou zijn. Maar nu we de echte goedkeuring hebben voelt het toch super hoor!
Wat een schatje zo´n weegschaal hebben ze op het cb ook Maar als je thuis bent doen ze t in een `hangmatje`
Wanneer gaan jullie over? Nou ja niet te voorbarig zijn wanneer krijgen jullie de sleutel? Wij over 2 weken precies
Over een 4 tal weken zou de notariële akte klaar zijn, kan ook iets later zijn. Maar vanaf dan krijgen we de sleutel. Eind juni begin juli dus. Maar aangezien ik dan net moet bevallen ... Verhuizen we half juli. Opzeg van appartement verloopt 1 augustus dus dan moeten we er uit zijn. Dus wordt half juli verhuizen. Lekker druk met een baby van 3 a 4 weken oud
@Melanina: Wat een mooi meiske is Zoey zeg Zo'n weegschaal hadden ze destijds bij Mauds geboorte ook in het ziekenhuis en ook op het cb hebben ze zo één. @Meisje: fijn dat je nu bevestiging hebt dat de lening goedgekeurd is! Ook al wist je opzich wel dat het geen probleem zou zijn, het is toch fijn om het daadwerkelijk bevestigd te hebben. Dan kan er tenminste niets meer mis gaan (Kan me nog zooo goed herinneren dat ik pas ging geloven dat het huis dat we wilden kopen ook écht ons huis ging worden, op het moment dat we het definitieve koopcontract gingen tekenen...) Zal wel een erg drukke periode worden ja, verhuizen en dan een pasgeboren baby erbij... Zou er zelf eerlijk gezegd niet aan moeten denken
meisje gefeli enne succes met de verhuizing zo net weer bij me meisje geweest en ze heeft weer dr flesje helemaal op ben zo blij
eh eigenlijk dacht ik op dat moment niet echt en ik heb lang nog het idee gehad dat dit blijkbaar zo hoorde in het ziekenhuis. Was gelukkig maar 1 keer en daarna ging het gewoon zoals beschreven in de boekjes en bij de bv cursus... @Mel, wel spannend hoor. Elke keer hoop je dat Zoey genoeg drinkt en dat ze voorruit gaat. Hoe gaat het met jou dan? Als ik tussen de regels door lees dan heb je niet echt een lichte bevalling gehad, dus dat heen en weer gesprint tussen huis en zh lijkt me niet echt bevorderlijk... ondanks dat het een kleine afstand is.
@Xaph, wel heel erg fijn dat je man een baan heeft met flexibele uren. Dan hoef je je daar geen zorgen over te maken en kunnen jullie straks samen genieten van de new born
ow nou mijn bevalling was juist appeltje eitje alleen wisten we niet dat ik al aan het bevallen was hahaha Heb alleen veel last van onderen door de knip maar voor de rest gaat ie prima.
herinner me ineens dat die kleine van ons helemaal onder de smeer zat idd en ze hebben haar afgedroogd met een doek de volgnede dag hebben we haar gewassen omdat zze veel haar had en dat zag er niet zo fris uit
Zo ff kort want ben net thuis, kom bij mn vriendin vandaan. Vandaag op controle geweest en alles prima ........ ze lag netjes met dr hoofdje naar beneden en is keurig ingedaald. Volgende week vrijdag weer terug voor controle en groei echo en die donderdag ervoor ff bloed prikken en urine inleveren dan hebben ze vrijdaag die uitslagen ook. Dit doen ze om de twee weken omdat ik zo heeeeel erg veel vocht vasthoudt. Ga nu douchen, sorry voor mn ego
cin: pff, dat lijkt me vermoeiend, continue weeën. En nu dus nog weer langer volhouden. Hopelijk komt de kleine binnenkort vanzelf! xaph: oei, 100 onderdruk terwijl je in het zh bent is inderdaad wel hoog. Hopelijk zakt hij snel weer. meisje89: gefeliciteerd met je huis. hopelijk ben je genoeg opgeknapt tegen de tijd dat je moet verhuizen (of doe je lekker niets en laat anderen het werk doen). @belin: fijn dat alles goed was en prettig dat je zo in de gaten wordt gehouden. Vervelend dat je zoveel vocht vasthoudt. Heeft dat met je bloeddruk te maken? of is die nog steeds goed, nu je thuis meet?
Ik heb wel gemerkt dat het behoorlijk jojoot bij mij. Tijdens een CTG laten ze me nu 30-60 minuten ook aan de bloeddrukmeter hangen, die wordt dan elke 10 minuten of zo gemeten. Dan zit ik dus rustig dus je zou verwachten dat ik dan ook steeds ongeveer dezelfde bloeddruk heb. Nou niet dus! De onderdruk schommelde daar vanmorgen tussen de 73 en de 100 dus ik ga maar niet meer flippen op 1 hoge meting. Dan hebben ze gewoon net het verkeerde moment te pakken. Zolang de eiwitten in de urine en de gifstoffen in het bloed niet toenemen zal het wel goed zijn denk ik maar.
xaph: ja, dat kan ik me voorstellen. Ik weet nog dat toen ik bij mijn vorige zw in het zh lag met vergiftiging, het gesprek in de kamer tijdens de bloeddrukmeting al voor een flinke verhoging van de onderdruk kon zorgen (meer emotioneel, hogere onderdruk), terwijl ze beweerden dat dat alleen de bovendruk beïnvloedde. Nou, dat was niet waar, niet bij mij en niet bij mijn kamergenote.
Zoo net een mooie film gezien!! Een rampenfilm maar ooh wat is die moi gemaakt echt een aanrader voor de afwachters onder ons hij heet 2012 Echt super mooi hij is van de makers van Independents day en The day after tomorrow. Echt meiden hij is super mooi!!!
@ Roosje: Jij bent ook volop filmpjes aan't kijken Ik ga vanaf vrijdag er ook weer voor. Nog 2 daagjes werken en vrijdag naar onze spruit kijken @ hier: Ben nu echt wel vocht aan't vasthouden. M'n enkels zijn serieus dik aan't worden en dan is het nog niet eens wat warmer buiten Ach, na de bevalling zal dat wel snel afnemen. alle ja, dat hoop ik toch want heb daar geen idee van. Mijn vingers beginnen ook wat gespannen te staan, dus heb voorlopig alleen nog m'n trouwring aan. Kan dan ook wel geloven dat ik op 2 weken 3 kg ben bijgekomen.