Juni 2010 mama's deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vogelinnetje, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Goeiemorgen dames! Had verwacht dat er meer gekletst ging zijn maar dat is niet zo blijkbaar! :) Nah is weer goed voor mij hihi, hoef ik minder te onthouden!

Mel goed dat Zoey weer zo goed gedronken heeft!! Weten jullie al wanneer ze ongeveer naar huis mag of bekijken ze het van dag tot dag?

Nijntje en Belin: vervelend van dat vocht vasthouden...

Films: heb gisteravond The prince & me II : the royal wedding gekeken. Ook mooie film, had de 1e ook al gezien dus wel leuk om nu het vervolg te zien!

Gister aardig veel harde buiken gehad, nu weer. Mja zolang ze geen pijn doen... Misschien is baby ook aan het indalen, krijg je daar ook harde buiken van? Morgen gynae, dan zien we of dat baby al ingedaald is. Volgens mij niet echt want voel hoofdje nog heel duidelijk zitten, zelfde plaats als vorige week!

Heb net de kalender van kind en gezin op "maand 9" mogen zetten hihi wat lollig! Laatste stadium !!! En bladerde op de gewone kalender even door naar juni om nog wat bij te schrijven. Zag ik dat vriendlief bij 22 juni "het boeleke" had geschreven, dubbel onderstreept! Zo lief :)

Over het verhuizen : mn broer is dan net paar weken terug van Australië, dus is weer extra mankracht :p En mn papa heeft laatste 2 weken van juli en de eerste van augustus vrij, dus komt ook weer ideaal uit! Kan ik hem aan het werk zetten hihi! Had vannacht gedroomd dat ik in 1 kamer het behang al helemaal had afgetrokken, nou jammer dat het bij een droom bleef, was anders wel handig geweest! Moest ik dat al niet meer doen :D

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ meisje: In mijn dromen verzet ik soms ook bergen werk, maar helaas zijn dromen bedrog :D

Ik denk ook dat onze spruit aan't indalen is geweest vorige week. Maar heb er eigenlijk geen idee van, zullen het vrijdag weten.
    Ik heb steekjes van binnenuit richting vagina. Een pijn die ik hiervoor nog nooit eerder gevoeld had. Dus geen idee of dat indalen was.

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja jammer he :D Het zou hier alle dagen blinken als een spiegel!! Heerlijk! :p Dan verbouwde ik het huis nu al, was het helemaal af als we daar aankwamen, en dan kostte het niks :D

Ga dadelijk naar de kapper mara weet niet wat ik met mn haren moet doen... Vriendlief wil dat ik eens wat anders doe, maar wat, dat zegt hij er dan niet bij jammer genoeg ;)

4. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Sooh wat is t hier rustig zeg. Stilte voor de grote storm:p

Hier is mn mams er dus poesten ook al krijg ik na elke beweging een pijnlijke buik echt kut

5. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Heey Duimpje hoe issie met jou en je kleine meisje?

6. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.225
    6.671
    113
    Ik heb dat dus onlangs ook gehad en gisteren bij de gym begon ook iemand er over dat ze dat gevoel had. Bij haar werd door de vk idd bevestigd dat de beeb is ingedaald. Ik heb volgende week pas mijn controle en dan zal ik het eens vragen.

7. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    goeie morgen meiden
    hier een vrij goede nacht gehad. Schoonmama is deze voormiddag komen poetsen, dus m'n huisje is weer proper :)
    Morgen komt ze vensters wassen, want zondag is ons kleine meid jarig, dus moet het beetje proper zijn he.

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Handig zeg, zo'n poetshulp thuis !!

9. mammavanesmee

mammavanesmee Actief lid

1 mrt 2009
    437
    0
    16
    Hallo,

Ben er een hele tijd niet geweest, maar heb wel af en toe meegelezen.
    Gefeliciteerd aan de dames die al bevallen zijn!
    Komt zo ineens wel heel dichtbij voor ons.

Xaph: Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je volgende (?) week je kleintje al in je armen mag sluiten. Spannend zeg!

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
  11. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ja had ik ook. Een soort messteken in je onderkantje ;) Niet fijn maar daarna was het kindje wel wat ingedaald dus das het dan toch wel waard.

12. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @Meisje: ja is een hele grote hulp.Op dat gebied heb ik echt niet te klagen vna mijn schoonmoeder :)
    ik doe stof af en zo en zij doet stofzuigen en dweilen.

13. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ja en nee. Ik zou deze week ingeleid worden maar toen waren mijn testresultaten weer wat beter waardoor de zwangerschapsvergiftiging toch minder erg is dan ze dachten. Ze kijken nu nog ff of het spontaan begint, wat ze vaak zien met zo'n groot kind (ca. 8 pond nu al) en dreigende zwangerschapsvergiftiging. Als het er eind volgende week niet is word ik alsnog ingeleid want anders wordt het kind te groot.

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja 't is echt zo'n heel raar gevoel. Pijn en toch ook niet echt erge pijn... Ik zal vrijdag meer weten. ;)

Daarstraks ben ik al alles gaan regelen op de personeelsdienst voor m'n verlof. Heel raar! Vooral mensen die morgen niet meer komen werken en me nu al een goeie bevalling wensen enzo...

15. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
  16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahahaha! :D

17. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    #557 Xaph, 19 mei 2010
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
    @Hiero
    De uitslagen zijn weer constant, dus niet beter en niet slechter. Weer een beroerde nacht gehad met veel pijnlijke harde buiken die niet regelmatig waren en ook niet erger werden. Geen weeen dus maar wel hopen dat die helpen met het verweken van de baarmoedermond. Verder ben ik vandaag erg misselijk. De vraag is nu of dat van de zwangerschapsvergiftiging komt of omdat mijn maag in de knel zit door mijn grote baby. Dat moet ik dus goed in de gaten houden. Ook hou ik steeds meer vocht vast ;) Ik hoop dus echt dat het spontaan begint!

Trouwens mooi gevalletje dat je in de krant vooral dingen opvallen die op jezelf betrekking hebben, tunnelvisie. Mijn buurvrouw (met een veel te klein kindje die daar nogal over in de stress zit) las in de Metro "Angstige moeder leidt tot klein kindje" en ik zag net op Nu.nl "Eiwit in urine voorspeller vroegtijdige dood". Daar kunnen we het weer mee doen voor vandaag!

De gyn was vanmorgen trouwens echt ongelooflijk bot tegen de buurvrouw. Zij zit al zo in de stress of haar kindje het al gaat maken en vroeg om een stukje geruststelling dat het wel goed ging komen. Waarop hij zei "op dit moment lijkt het goed maar het kan natuurlijk elk moment verslechteren" :$:x Wat een botte vent niet?

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ xaph: Jij ook al vocht... En jij ligt nu toch vooral niet?
    Vind dat tot nu toe het meest ellendige kwaaltje! Mijn enkels zijn nu totaal niet meer zichtbaar en mijn voeten doen meer en meer pijn :( En moet nog een halve dag werken...

Zou geen kranten meer lezen :D Lekker roddelmagazines ofzo, kan je ook nog eens goed mee lachen :p

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Haha :D Super !

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Xaph zou idd ook andere lectuur kiezen :) Denk dat je nu liever aan andere dingen denkt dan wanneer jouw nieren misschien wel eens zouden kunnen falen! Zou het wel eens voorleggen na de bevalling, of ze dan niet je nieren ook ff kunnen controleren. Stel dat het eiwit blijft na de bevalling.

Deel Deze Pagina